Ajellaan ylinopeutta, ei vilkuteta käännyttäessä, pysäytellään kiusallaan rajoitusten mukaan ajavia ihmisiä ilman perusteita eikä edes puhalluteta, ei tutkia varkauksia eikä ilkivaltaa ja päälle v!ttuillaan ja naureskellaan asemalla. Kylällä näkyy korkeintaan syömässä tai matkalla asemalle. Muutamaa paikallista harmitonta juoppoa jaksetaan vainota mutta a-kodin ja ulkomaan tulokkaita ei uskalleta edes päin katsoa. Mistä näille vässyköille maksetaan?
Kankaanpään poliisit
8
879
Vastaukset
- Anonyymi
eikö se oo hyvä asia, eipä tartte sakkoja maksella.
- Anonyymi
No mitään eivät kyllä tee kun huumeveikot rellestää keskellä päivää keskustassa. Asemalla piilossa vaan
- Anonyymi
Oletko rasistinen natsipersu?
- Anonyymi
He ovatkin hakeneet työpaikkaa, eivät töitä.
- Anonyymi
Ajoivat ohi huuli pyöreenä pari viikonloppua sitten ku grillillä sai joku turpiinsa. Eikö pitäisi puuttua vai oliko työvuoro "just loppunut"???
- Anonyymi
Oletteko miettineet miksi juuri nämä paskahousut ovat Kpäässä poliiseina?
Eivät pääsisi mihinkään muualle! - Anonyymi
Älykääpiöt olivat pysäytelleet Postin autoja yöllä kylällä ja epäilleet että varastettu kun "ei kukaan postia yöllä lue". Varhaisjakelusta koskaan kuullut nämä apukoululaiset?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163385Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3833126Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o772948Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362799Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582298- 491959
- 921888
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141829Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181819- 571709