Naton jäsenmaksu?

Anonyymi-ap

Kysyn vaan, mistä se otetaan, jos se vieläpä nousee 5 prosenttiin bkt:sta.
?

23

81

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Kysy kremlin trolli putiniltasi mistä Suomi repii rahat puolustusmenojensa kasvuun Naton vesitellessä suojaansa Suomelle putinia vastaan? Vihervassarien ja kepujen syyttäessä siitäkin Orpon hallitusta..

• Anonyymi
        UUSI

Miksi et kommentoi asiaa sen sijaan että AINA hyökkäät henkilöä kohtaan ??

Eikö korvien välistä muuta löydy ??

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi et kommentoi asiaa sen sijaan että AINA hyökkäät henkilöä kohtaan ??

Eikö korvien välistä muuta löydy ??

Mitäs sitä ****lle muuta? Sen lisäksi että vttuilet tavoillesi uskollisena luotsinpestin suojista ihmisille jotka vastaavat sinun provoihisi joilla niitä vastauksia kalastelet saaden raivarit kun niitä saat..

• Anonyymi
        UUSI

Marin sai juuri swedupettereiltä mitalin rintaansa Suomen liittämisestä Natoon. Ao:n kertoessa pääministerinä aloittaessaan kuinka Suomi tuskin liittyy Natoon hänen hall.kaudellaan. Demarien nyt mm. vinkuessa kuinka OrpoPurra laittaa seuraavankin hallituksen kuseen panostamalla rahallisesti ja valtavasti puolustukseen koska Trump ja Nato veti mattoa Suomen alta mitä tulee sotilaalliseen uhkaan Putinin toimesta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäs sitä ****lle muuta? Sen lisäksi että vttuilet tavoillesi uskollisena luotsinpestin suojista ihmisille jotka vastaavat sinun provoihisi joilla niitä vastauksia kalastelet saaden raivarit kun niitä saat..

Voi lapsi hyvä :)))

Jos minä olisin ylläpidon edustaja, sinun IP olisi bannissa nyt ja ikuisesti:)

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Marin sai juuri swedupettereiltä mitalin rintaansa Suomen liittämisestä Natoon. Ao:n kertoessa pääministerinä aloittaessaan kuinka Suomi tuskin liittyy Natoon hänen hall.kaudellaan. Demarien nyt mm. vinkuessa kuinka OrpoPurra laittaa seuraavankin hallituksen kuseen panostamalla rahallisesti ja valtavasti puolustukseen koska Trump ja Nato veti mattoa Suomen alta mitä tulee sotilaalliseen uhkaan Putinin toimesta.

taisi saarikkokin kiitellä itseään siitä, että oli viemässä kepupomona suomea natoon vaikka kepu ei uskaltanut ottaa puolueena edes kantaa siihen, pitääkö suomen liittyä natoon vai ei? Tyytyen päätökseen että hyväksyvät hallituksen tms kannan puolesta tai vastaan. Johtoportaan päätyessä kannattamaan suomen liittämistä natoon kekkoslovakialaiset alkoi sillä samalla sekunnilla venäjän suurimmaksi vastustajaksi ja naton suurimmaksi kannattajaksi. Naurettavine väyrysvainoineen ryssäkorttia heilutellen millä käsiään pesivät siltä, etteivät uskaltaneet ottaa puolueena kantaa puolesta tai vastaan mitä natoon liittymiseen tulee?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

''.... pääministerinä aloittaessaan kuinka Suomi tuskin liittyy Natoon hänen hall.kaudellaan.''

Asiasta kysyttiin ja Marin vastasi ''...tuskin tällä hallituskaudella...epätodennäköistä...''

Lue ja opi jotain......

https://yle.fi/a/3-12279470

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

''.... pääministerinä aloittaessaan kuinka Suomi tuskin liittyy Natoon hänen hall.kaudellaan.''

Asiasta kysyttiin ja Marin vastasi ''...tuskin tällä hallituskaudella...epätodennäköistä...''

Lue ja opi jotain......

Saako kysyä antipersukopiokone miksi sinä kopioit minulle lehtijutun missä todetaan sama kuin minkä minä itse edellä kerroin? 😏

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Saako kysyä antipersukopiokone miksi sinä kopioit minulle lehtijutun missä todetaan sama kuin minkä minä itse edellä kerroin? 😏

Normipäivä menossa ap:n kopioidessa palstalle lehtijuttuja pää märkänä mm. arkistoistaan vaikka ei f hattuna ymmärrä lukemaansa..🤣🤣🤣

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Lue ja opi jotain......

Marinille tyypillinen en se minä ollut siilipuolustus kun ei koskaan missään välissä ollut väärässä jne. Höpinät esim. vanhojen hävittäjien mahd. antamisesta Ukrainalle samaa narsistista sarjaa. Haapalan saadessa melkein itkuun purskahtamaan ao:n tivatessaan asiasta vaalitentissä. Ei taida vieläkään antaa haastatteluja Suomalaisille toimittajille?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Marinille tyypillinen en se minä ollut siilipuolustus kun ei koskaan missään välissä ollut väärässä jne. Höpinät esim. vanhojen hävittäjien mahd. antamisesta Ukrainalle samaa narsistista sarjaa. Haapalan saadessa melkein itkuun purskahtamaan ao:n tivatessaan asiasta vaalitentissä. Ei taida vieläkään antaa haastatteluja Suomalaisille toimittajille?

politiikka vetää puoleensa valtavia määriä vallankipeitä omaan peilikuvaansa ihastuneita narsisteja joiden mokat on aina muiden syytä jne.

• Anonyymi
      UUSI
      • Anonyymi
        UUSI

Puolustusvero maksukykyisille, jos pelkäävät omaisuutensa puolesta. Minun rahoilla ei tarvitse puolustaa heidän omaisuutta.

• Anonyymi
        UUSI

Ota pillerit ja rauhoitu:))

Palstalle ei ole kopioitu ainoatakaan lehtijuttua, on kopioitu linkki joka ei johda lehden sivuille, johtaa YLE:n sivuille.

• Anonyymi
        UUSI

Pää märkänä kirjoittaa taas avauksia persupalstalle KAIKISTA päivän uutisista. Vaikka valtaosa niistä ei liity palstan aiheeseen mitenkään ollen siten sääntöjen vastaisia. Niiden säilyessä sensuurilta koska niiden kirjoittaja on s24 luotsi.

• Anonyymi
        UUSI

Kun hallitus leikkaa se on väärin, kun hallitus ei leikkaa se on väärin, kun hallitus korottaa veroja se on väärin, kun hallitus laskee veroja se on väärin, kun hallitus ei tee velkaa se on väärin, kun hallitus tekee velkaa sekin on väärin...🤣🤣

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pää märkänä kirjoittaa taas avauksia persupalstalle KAIKISTA päivän uutisista. Vaikka valtaosa niistä ei liity palstan aiheeseen mitenkään ollen siten sääntöjen vastaisia. Niiden säilyessä sensuurilta koska niiden kirjoittaja on s24 luotsi.

''...koska niiden kirjoittaja on s24 luotsi.''

Voi lapsi hyvä, jos minulla olisi valtuudet, sinun viestit menisi bittitaivaasen AINA :)))

• Anonyymi
      UUSI

Raja alueiden metsänhoito ja teiden rakennus, junaratojen raideleveyden muuttaminen yms voidaan kaikki laskea tuohon käytetyksi. Ei ongelmaa.

• Anonyymi
      UUSI

Ahneet vallassa. Ja Kansalle kerrotaan satuja.
      Esim. nato poistaa massa-työttömyyden ja köyhyyden Suomesta.
      Ja kun rikkaille annetaan vero-alea, niin talous ihmeen kumma kehittyy !!
      Tai jyrlki katainen kilåpailuttaa sähkönsiirto maksut, sähkön hinnat, joten kilpailuttakaa, kilpailuttakaa...
      Mutta se todellisuus on muuta. Suomessa on sähkönsiirto, sähkön kiskonta korruptio. Asumistuki korruptio. Kela-turismi korruptio.
      Ja Rahat katoaa ulkomaille.
      Omat asiat jää hoitamatta , jne jne..
      - Kiskonta peli on käynnissä. suuri keinottelu raha, globalistit, ja uskonnot, ja poliittis-taloudelliset uskomukset ohjaa,
      aiheuttaa sotia, ryöstää kansoja, jne... tekee kriiseillä businesta.
      Suomikin on itse toimien, huonolla omalla ulko- ja talous politiikalla menettänyt itsenäisyytensä, ja toimii alistettuna ulkoa ohjattuna eu-nato hovien nettomaksajana.
      Ja Suomi on selvästi kaikilla aloilla alasajossa, kohti kehitysmaa tasoa, elintaso laskee, turvattomuus lisääntyy..
      Suomesta on itse tehty, lapsellisella idealismi politiikalla,
      taantuva taxi-raiskaus suur landia !! kehitysmaa.

• Anonyymi
        UUSI

natossa meinaavat uhrata suomaaliset, selvästi ylimääräiset, turha joukot, massa-työttömyys 1/2 miljoonaa joukot, jonnekin nato sotiin miinanpolkijoiksi
        - niin massa-työttömyys ongelma siten ratkeaa ! win win, markkinatalous toimii.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

natossa meinaavat uhrata suomaaliset, selvästi ylimääräiset, turha joukot, massa-työttömyys 1/2 miljoonaa joukot, jonnekin nato sotiin miinanpolkijoiksi
        - niin massa-työttömyys ongelma siten ratkeaa ! win win, markkinatalous toimii.

''...jonnekin nato sotiin miinanpolkijoiksi''

Olisi persusivareillakin joku tarkoitus.

• Anonyymi
      UUSI

Perskokkarehallitus romahduttaa Purran johdolla bkt:n, jolloin 5 % ylittyy heittämällä.

• Anonyymi
      UUSI

Puolustusmenot bkt:stä eivät ole mikään pieni laskutoimitus.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      31
      2735
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      132
      2445
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      14
      2031
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      15
      1843
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      16
      1356
    6. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      73
      1317
    7. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      106
      1294
    8. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      93
      997
    9. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      144
      975
    10. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      20
      923
    Aihe