uhkean rehevät l-xxxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses ny maanantaina 9.6 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuolija ja oon heikkona uhkean reheviin naisiin.... kik uhkeaavailla tai telegram @Uhkeaavailla
Rehevää naista
7
336
Vastaukset
- Anonyymi
Hei , Annika täällä. Minulla olisi nyt aikaa kun olen vaihtamassa työpaikka tuolta politiikasta muihin hommiin. Olen tosi lihava ja löysä, mutta toisaalta tiukka. Sopisinko sinulle?
- Anonyymi
Olen myös paisunut vuosikymmeniä veronmaksajien rahoilla
- Anonyymi
Onnistuin myös runnomaan läpi paskan SOTE uudistuksen ja nyt ihmiset kuolevat hoitojonoihin
- Anonyymi
Häpeäisit. 😬
- Anonyymi
Kyllä! Toisten verorahoja käyttää itsensä turvottamiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä! Toisten verorahoja käyttää itsensä turvottamiseen.
Kääkö katteeks toiset saa sinä et
- Anonyymi
Moooiiii!
Oon 19v tyttö ja mulla todella iso peppu ja silikoonit myös ylempänä ja myös huulissa.
Valitettavasti vatsaa ei ole vielä kovin paljoa mutta hyvä alku🙂
Haluaisin käydä sun luona pienellä seikkailulla!
Terv. Minnie
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823626
- 333006
- 612985
- 102906
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562353- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351669