Taas on meneillään tämä joka kesäkuinen pridehömpötys joka valitettavasti on pesiytynyt myös Kymenlaaksoon ja Kotkaan.
Pride hömppähän on pelkkää vihervassareiden poliittisen agendan esilletuomista ja politikointia. Ihmisoikeudet ovat täysin toissijainen asia tässä kahden puolueen (vihreät & vasemmisto) populistisessa omien etujensa tavoittelussa. Näin kalastellaan myös epätoivoisesti sateenkaariväestön ääniä.
Tälläiset kauun geissa järjestettävät pridetapahtumat eivät pitäisi olla mitään virallisia tapahtumia enkä toivoisi virkamiesten tai kuntien työntekijöiden osallistua.
Sama koskee mm. poliiseja ja palomiehiä. Ei missään tapauksessa työasuissa noihin tapahtumiin. Alexander Stubb mokasi pahasti kun ilmoitti osallistuvansa Helsingissä tuohon pervokulkueeseen.
Kotka Pride on humpuukia kuten koko prideliike.
58
795
Vastaukset
- Anonyymi
Stupid on tyhmä ja vihertävän vasemmiston edustaja. On otettava huomioon, että tänäkin vuonna otamme lisää lainaa 13 miljardia tämän vihervasemmisto terroristien elättämiseen. Tuottavaan työhön nämä eivät kelpaa. Kunnan ja valtion virkamiehiä ja työttömiä kaikki.
- Anonyymi
Olen kuullut persujen paikallisessa puhuttavan että vastamielenosoitus marssille tulisi Ps Pride Sebastian BB pieru Tynkkynen johtamaan paikallisia copy paste tiktok ps julkkuja Teijo Kallioliemeä ja Mika
mamutaksi Nikkistä, ps tiedottajia.. - Anonyymi
Onko pride ja elo kapina samaa porukkaa. Ois mukava jututtaa jotta mitä ajatuksia heidän päässä liikkuu
- Anonyymi
Ovat samaa jengiä ja heidän tarkoituksenaan on aiheuttaa anarkiaa ja sekasortoa yhteiskuntaan ja prideliike yrittää tuhota lisäksi Suomalaisten perinteiset perhearvot sekä yrittää tehdä perversioista uutta normaalia. Tämä tosin ei tule onneksi onnistumaan.
- Anonyymi
Samaa Viher vaemmisto älyvapaata kuplassa elävää porukkaa jota ns. taiteilijaporukka edustaa, toisin sanoen Turhakkeita
- Anonyymi
Ylen sontauutisissa haastateltiin yhtä mielenosoittajaa. Jäi epäselväksi, miksi hän oli paikalla liikenteen tukkeena. Lippaat täyteen kumiluoteja ja mielipuolisuuden osoittajat kävelevät omin jaloin pois. Lisäksi se kipu jää muistiin ja seuraavaa kertaa ei tule.
- Anonyymi
Tämä on kyllä niin turha tapahtuma Suomen suvessa.
- Anonyymi
Tammikuun pride kotkaan .....Haluan nähdä
- Anonyymi
Saapas nähdä onko Ps humut Teijo ja Mika sulkemassa Keskuskatua.
- Anonyymi
Kaappihomoja pelottaa Pride.
- Anonyymi
Enemmän pelottaa suviseurat, siellä on kymmenet miljoonat eurot takana.
- Anonyymi
Ja aamulla nänniesi pihat puhuvat ääniä jolle puheet eivät riitä sen jälkeen kun olin jo unohtanut sinut viimeksi!
- Anonyymi
Tämä on muuten verovaroilla rahoitettavaa toimintaa. Verovarat eivät tosin riitä mihinkään. Suomaa joutuu lainaamaan 13 miljardia vuodessa, että saadaan rahoitettua tämäkin vihervasemmistolainen ihmiskoe.
- Anonyymi
Tässä ja kaikissa vastaavissa on kyse vain työnteon välttelystä. Eli siitä, että pitäisi saada 6000 e/kk tekemättä mitään, kun joku muu saa sen (tai jopa enemmän!) tekemällä töitä. Tasavertaisuus, junou. "Oikein" ajattelun pitäisi riittää rahansaannin perusteeksi. Ja sitä odotellessa voi pistää oman ja muiden elämän kunnolla läskiksi.
Jatkan tötiä.- Anonyymi
Miten seksuaalinen suuntautuminen liittyy työntekoon? Mitä jos itse olisit syntynyt homoksi, lesboksi tai muun sukupuoliseksi? Tai mustaihoiseksi tai vaikkapa simpassiksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten seksuaalinen suuntautuminen liittyy työntekoon? Mitä jos itse olisit syntynyt homoksi, lesboksi tai muun sukupuoliseksi? Tai mustaihoiseksi tai vaikkapa simpassiksi?
Tai jopa persuksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai homoksi ja lesboksi synnytään. Just. Ennemmin oisin simpanssi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kukaan synny homoksi. Homous on vääristymä jonka ihminen aiheuttaa omilla väärillä valinnoillaan. Eihän kukaan synny rikolliseksi, alkoholistiksi, pedofiiliksi tai narkkariksikaan. Ne ovat kaikki ihmisen tekemiä omia vääriä valintoja sekä mielisairauksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kukaan synny homoksi. Homous on vääristymä jonka ihminen aiheuttaa omilla väärillä valinnoillaan. Eihän kukaan synny rikolliseksi, alkoholistiksi, pedofiiliksi tai narkkariksikaan. Ne ovat kaikki ihmisen tekemiä omia vääriä valintoja sekä mielisairauksia.
Ihmisillä on kullakin oma mielivärinsä, onko sekin oma valinta? Jotkut tykkäävät aasialaista ns. autoista, kuten Toyotasta, minä taas vihaan niitä. Kummat ovat ovat oikeassa? Ovatko punatukkaiset naiset noitia, ja valitsivatko he itse hiustensa värin? Ketkä täällä ovat ampuneet eläinlajit sukupuuttoon, miehet vai naiset? Ovatko Putin, Trump, Orpo ja kaikki muut koopäät miehiä vai naisia? Onko miehekästä nysvätä manuaalivaihteisen fossiilitojon kanssa? Onko miehekästä kun olet valinnut syntymässäsi naurettavan pienen pilin jolla ei kissakaan tule tyydytetyksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valitsitko itse noin vähä-älyisen hahmon itsellesi syntymässäsi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pidätkö sienista? Jos pidät olet todella, TODELLA, sairas!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Idiootiksi tunnut ainakin sinä syntyneen. Oliko oma valintasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kukssn synny sellaiseksi,vaan pään sisäisen ja ulkoisen propagandan vuoksi kokeilee kun joka paikassa tyrkytetään,eikukaan synny huumeiden käyttäjäksikään mutta kun kokilee kun ylipuhutaan niin jää koukkuun niinkuin kaikkiin himoihin.
- Anonyymi
Price on kesän kohokohta. Tuhannet kotkalaiset odottavat sitä ja juhlivat sitä. Priden ajaksi koko Kotkansaaresta tulee elävä ja sykkivä sateenkaariyhteisö.
- Anonyymi
Tuhannet? Eihän siellä ole kuin muutamia takatuuppareita ja töpselin nuolijoita + muutama heikäläisten kaveri tai hyväksyjä.
- Anonyymi
Tony Halmeellakaan ei mikään muu kuin kulli mahtunut päähänsä, että piti oikein perseeseensä tatuoida " Exit only!" Täytyy olla homous todella lähellä jos pitää tuollanein persuksiinsa tatuoida. Sama kuin täällä Prideä vastustavilla kaappihomoilla.
- Anonyymi
Ymmärrämme että fantasioit Halmeesta, onhan seinäsi täynnä maskuliinisia ja dominoiva Tom of Finland tyylisiä maalauksia.
- Anonyymi
Homoksi ei synnytä! Mielisairaus . Kyllä terve ihminen on mitä on.
- Anonyymi
Koetko sinä persu itsesi terveeksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koetko sinä persu itsesi terveeksi?
Minä en ole ainakaan persu mutta en ollut 27 vuoteen nuorena kuullutkaan homoista kuin vasta kun tulin Hesaan ja menin töihin Stokkan ravintolaan niin siellä pomo sanoi että hovimestarri on homo minä sanoin että eihänsellaisia olekkaan vaikka nuorena länsisuomessakaikki tanssipaikatkin koluttiin ei maaseututaajamisa koskaan puhuttu senkaltaisista.
- Anonyymi
Tällaiset persujen rasistiset ketjunavaukset voisi moderaattorit sulkea heti alkuunsa. Kiitos.
- Anonyymi
Aloittaja on viherpesun kestävä vassari. Että kiitos vaan kommentistasi.
- Anonyymi
Oletko Ylen annossa töissä kun yrität sananvapautta ja totuutta kieltää? Jos rakastaa samaa sukupuolta se ei vielä tee mitään. Mutta aktit saman sukupuolen kanssa ovat se joka merkitsee!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja on viherpesun kestävä vassari. Että kiitos vaan kommentistasi.
Ei tässä maassa kukaan ole niin tyhmä lantasaapas ja sivistymätön kuin persu.
- Anonyymi
Ei tietoa aloittajan puoluetaustasta mutta asiallinen ja hyvin perusteltu mielipidekirjoitus.
Itse olen SDP jäsen ja olen täysin samaa mieltä aloittajan kanssa.
Suomessa on sanan ja mielipiteenvapaus. Vihreät ja Vasemmisto ovat juuri se suurin uhka demokratialle ja sananvapaudelle. Heikäläiset eivät hyväksy ihmisiä ja mielipiteitä jotka ovat eri mieltä kuin he. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko Ylen annossa töissä kun yrität sananvapautta ja totuutta kieltää? Jos rakastaa samaa sukupuolta se ei vielä tee mitään. Mutta aktit saman sukupuolen kanssa ovat se joka merkitsee!
Kerro, mitä se merkitsee? Odotan innolla vanhana lesboseksin katsojana!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro, mitä se merkitsee? Odotan innolla vanhana lesboseksin katsojana!
Aktin pitää olla uskottava.
- Anonyymi
Mediaa selatessani en löytänyt Kotka Pride suojelijoista Sebastian Tynkkynen ja Joakim Vigeliuksesta mitään, olen todella pettynyt hetero.
- Anonyymi
Kotkassa aina kunnon Tom of Finland meininki. Älä sure, kyllä sinullekin vielä oma nahkamies löytyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kotkassa aina kunnon Tom of Finland meininki. Älä sure, kyllä sinullekin vielä oma nahkamies löytyy.
Minulla on korkeanpaikan kammo ja pelkään putoamista. Mitä homokammo kertoo ihmisestä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tomppa puolusti maataan rintamalla ja teki taitavasti omia juttujaan omalle porukalleen. Ei riehuhut kirjavan rätin kanssa muiden ihmisen kiusana. Siinä on eroa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tomppa puolusti maataan rintamalla ja teki taitavasti omia juttujaan omalle porukalleen. Ei riehuhut kirjavan rätin kanssa muiden ihmisen kiusana. Siinä on eroa!
Jep, ei tainnut edes alakulttuuri valtavirta tykätä siitä haarasta jota tomppa edusti.
- Anonyymi
Vasemmiston ja wokettajien aivopesua koetetaan lestoihinkin, ja joka viikko on siitä Iltiksessä ettö miksi erosin lestaadiolaisuudesta, miksi ei koskaan kerrota miksi erosin Pride yhteisöstäkin koska niitäkin on mutta jos kertoo on he kuin hyeenat kimpussa.
- Anonyymi
Sinustakin huomaa että rotuamme pitäisi jalostaa.
- Anonyymi
aktiivinen sateenkaarilevitystyö kantaa hedelmää.
He haluavat maan päälle lisää kaltaisiansa keinoja kaihtamatta.
murrosiässä oleva nuori (etenkin naispuolinen) sotkeutuu helposti sateenkaarilevittäjien pyyntiverkkoihin- Anonyymi
AIDS= Anally infected death sentence.
- Anonyymi
Sebastian Tynkkynen ja Alan-rakas tahtovat adoptoida lapsen Afrikasta
Tynkkynen on pitänyt yhtä kumppaninsa, mosambikilaisen Alan Da Silvan kanssa jo vuosia. Pariskunta tapasi toisensa Oulun yliopiston käytävällä ja meni ensitreffeillä "makaronilaatikolle"
https://is.gd/WnaioY - Anonyymi
Laihdutuspohjalliset ovat humpuukia, ei ihmisten omat mieltymykset.
- Anonyymi
Tuo Pride-agenda alkaa jo vaikuttamaan pakkotyrkyttämiseltä. Joka tuutista tulee sateenkaariuskontoa!
- Anonyymi
Pakkosyöttöä koko Pride-agenda. Joka tuutista tulee agressiivisesti sateenkaariuskontoa.
- Anonyymi
Osta aasialainen Toyota, niin kuuulut saumattomasti suomalaiseen aasilaumaan suuntautumisestasi riippumatta. Aivan omaan rotuunsa poikkeuksena Euroopan muista kansoista! Hojo, hojo! Tojo, Tojo! Onko sullakin pieni molo? Onko sekin luotettava suutari tuhnu?
- Anonyymi
Kotkassa on aina ollut näitä itämaita suosivia epäisänmaallisia toyotisteja.
- Anonyymi
Olen niin samaa mieltä tässä asiassa. Normaalit perhearvot kunniaan eikä mitään sateenkaariväen mainontaa.
- Anonyymi
sosialistit on homoja/ lesboja
jotka haluavat kailottaa omia sexiasioitaan
ihmisille jotka eivät sitä halua kuulla.
IDIOOTIT ! - Anonyymi
Kotka niin onkin ylväs ilmestys. Ihan vaan erotukseksi ylpeydestä siis. Ei voi mitään.
- Anonyymi
Junnu Vainiokin lauloi aikanaan että Kotkassa ei kunnon kundia päähän potkaista varsinkin kun Albatrossi lentää Kööpenhaminassa joka ei ole kuin ennen koska siellä on vanhoja poukia viiksekkäitä
- Anonyymi
Kouvolan pallonlyöjiltä oli oikea päätös olla liputtamatta prideä. Vihervasemmistolaista humpuukipolitiikkaa koko sateenkaarihömpötys.
- Anonyymi
Miten politiikka, joka tarkoittaa yhteisten asioitten hoitamista liittyy ihmisten seksuaalisiin mieltymyksiin? Ihan vaan heterona kyselen.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t553603- 181904
- 371881
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin171691Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251452Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401412- 611349
Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901105- 1281065
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221063