Jos tämä on sellaista mitä haluaa niin mikäs siinä sitten. Onnea ja kaikkea hyvää jatkoon, mihin se sinut vie ja mitä ikinä teetkin.
valitse niin kuin parhaaksi näet
13
428
Vastaukset
- Anonyymi
Noin se ripuli koki nousuhuipennuksen ja tervehtyminen voi alkaa, ehkä :)
- Anonyymi
Sinä sen valinnan teit. Minä sopeudun tilanteeseen. Kävi miten kävi.
- Anonyymi
Hän on varattu ollut pitkään ja saa ollakin, jos en ole sitä ennenkään kelvannut hänelle niin miksi nyt tai myöhemminkään. Annan olla.
T: ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän on varattu ollut pitkään ja saa ollakin, jos en ole sitä ennenkään kelvannut hänelle niin miksi nyt tai myöhemminkään. Annan olla.
T: apAi sitä ennen kun oli varattu et kelvannut?
- Anonyymi
Yleensä tehny muutenkin mitä huvittaa paljo kyselly muiden mielipiteitä kun hyvin harvalla sellanen tuntuu olevan edes oman elämän suhteen mu onnea teiille ja parisuhteessa en ole konenu että mun tarvi välittä edes toisesta jos kun tämä ei kerran välitä musta ei maks vaivaa etes vielä vähemmin tarttii edes arvostaa kun ei toinen välitä edes sen verran että pystyis itse pitämään niistä rajoista kiinni joita pitää pettämisenä miehillä se raja on huomattavasti alempana useimmille miehille seksi jonkun toisen kanssa parisuhteessa on pettämistä useimmiten johtuu siitä ettei välttis ole mitään tunteita edes toista kohtaan si taas jos miehelläkin on tunteita naista kohtaan ni alimmillaan sekin raja menee jo pusussa toiset saattaa suuttua jo halaamisesta useimmat tipauttaa vieraan miehen jo pelkästään siitä että on edes koskenu hänen naistaan ilman lupaa tosin siinä menee jo nykyään raja josta voi saada syytteen jos koskee edes naista ilman tämän lupaa moni kun saattaa kokea sen jo ahdistavaksi
- Anonyymi
Si taas jos nainen itse antaa vieraalle miehelle luvan ni välittääkö edes siitä jonka kanssa on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Si taas jos nainen itse antaa vieraalle miehelle luvan ni välittääkö edes siitä jonka kanssa on
And vice versa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
And vice versa
Kysykää häneltä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka nainen,te molemmat olette kylläkin ns. Miehiä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se asia ei kuulu teille!
- Anonyymi
Valitsen parisuhteen,harmittaa kun olen sinuun sekaantunut.
- Anonyymi
Juu anna vaan,mä meen kyl ihan itse.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185181- 472849
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302498Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231879- 1181647
En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101640- 961389
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231385Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101348