You tubessa.. Siellä saa Pyhäjärvi hyvää matkailumainosta
Kannattaa katsoa mb Mononen kanavaa
29
775
Vastaukset
- Anonyymi
😂😂😂😂
- Anonyymi
Hannun kissa on käynyt lukion. Ihmettelen
- Anonyymi
Hannun Bubiruusu on partisaani, onnea minkinrehulle!
- Anonyymi
Kertoo paljon ihmisestä jos ko vässykkää seuraa somessa😆🤣
- Anonyymi
Mietin samaa!
- Anonyymi
Kelloukolla kilahti.
- Anonyymi
AP äläpä levitä virheellistä tietoa.Sinusta tehdään rikosilmoitus.
- Anonyymi
Näinkö Keskustalainen haukkuu pyhäjärvistä yrittäjää!! Ei ihme jos yrityksiä ei tule! Syy siis löytyy Keskustapuolueesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinkö Keskustalainen haukkuu pyhäjärvistä yrittäjää!! Ei ihme jos yrityksiä ei tule! Syy siis löytyy Keskustapuolueesta.
Pyhäjärvinen yrittäjä itse hyökkäilee asiakkaiden ja heidän autojensa kimppuun mutta PERSUlogiikalla vika tottakai uhreissa eikä raivohullussa yrittäjässä🌈💦💦💦
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyhäjärvinen yrittäjä itse hyökkäilee asiakkaiden ja heidän autojensa kimppuun mutta PERSUlogiikalla vika tottakai uhreissa eikä raivohullussa yrittäjässä🌈💦💦💦
Möykkääjä ei saa meiltä sääliä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ap se vain pauhaa saamatta rauhaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä sivustot mennyt näköjään huumehörhöjen sikailuun.
Jättäkää yrittäjät rauhaan, lopettakaa varastelu ja häiriköinti.
Ongelma ulottuu isoista kaupungeista näköjään Pyhäjärvellekin.
Huumeongelma pesii ikävällä tavalla, kuten on todettu.
Diilerit kulkee ja piripäät kuulemma kulkee rahaa taskussa.
Pk-seudulla 18 - v, keräsi rahaa aikamoisen summan sänkynsä alle, vanhemmat beesasi jeppeä omalla tyylillään.
Ei ihme, mitä täällä tapahtuu, järkyttävää miten yrittäjät joutuu näiden hörhöjen ikävän käytöksen kohteeksi.
Taatusti kyse näistä ilmiöistä.
Toivomme kuntalaisina, paluumuuttajina työrauhaa, kauan Pyhäjärvellä vaikuttaneisiin.
Anteeksi, että osallistumme aiheeseen, syyt, jotka aiheuttavat kommentoinnin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anonyymi
2025-06-12 21:40:22
Ap:lle vttuilevalle ap:lle lisää sensuroitavaa..🤭
- Anonyymi
Möykkä ukkoo ja huorahtavat naiset pois.
- Anonyymi
Möykkääjät ja lyhyt mekkoiset naiset joutavat pois.
- Anonyymi
Mini sekoboltsi? MB
- Anonyymi
ei mitään uutta olihan edellinen sukupolvi kiivas ajamaan pois turistibusseja paikalta se ite nähtyä tuli silloin joskus ja kyltitkin oli monella kielellä, miksei nyt ole kieltolappuja jos ei ole asiaa joillain tuonne mennä
- Anonyymi
Joo mutta heilä matkustajilla oli omat eväät sig heill !
- Anonyymi
Pitääkin vihjata Monosta minkälaista PERSU saastaa Pyhäjärveltä löytyy,jos tulisi tekemään you tube jakson Pyhäjärvestä,tällä saisimme varsinkin nuoret ja keski-ikäiset ympäri Suomen kiertämään tämän Paskajärven kaukaa,sillä eiväthän Persut tarvitse Duunareitten ym..rahaa vaan pärjäävät omillaan🌈💦💦💦
- Anonyymi
Kylläpä Kepullinillä käy katteeksi kun joku pärjää omillaan.Sinä itse ostat kaikilla eläkerahoillasi konjakkia ja juovuksissa tänne kirjoittelet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylläpä Kepullinillä käy katteeksi kun joku pärjää omillaan.Sinä itse ostat kaikilla eläkerahoillasi konjakkia ja juovuksissa tänne kirjoittelet.
Mene töihin juuttaan pökiö!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nii" in ja biljart pullii kepit,
- Anonyymi
Joutavaa löpinää.
- Anonyymi
Monosen kaltasella teletapilla ei ole minkäänlaista vaikutusvaltaa mihinkään.
- Anonyymi
Enemmän kuin teillä mielenvikaisilla valehtelijoilla🌈💦💦💦
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Enemmän kuin teillä mielenvikaisilla valehtelijoilla🌈💦💦💦
Emoji Pelle se ei osaakaan muuta kuin valehdella."Totuuttta ei hänestä löydy"" sanoo Sanakin.
- AnonyymiUUSI
Tyhjä lato ei kattoa tarvitse sopii Monoseen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tyhjä lato ei kattoa tarvitse sopii Monoseen.
Tuo oli hyvin sanottu !
- AnonyymiUUSI
Jos näyttäisin Monosen kaltaiselta ei-mieheltä en paljoa mölisi.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854618
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺884454Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433799Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli173742Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403007Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102874En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212731IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392213Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581778Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1221356