Hei perseet,
Miten meinaatte päästä suosiosuosta ylös, tuleeko seuraavinn eduskuntavaaleihin teemoiksi TAAS: "pensan hinta alas", vähempi/ huono-osaisilta ei leikata, julkinen terveyshuolto kuntoon, mamut pois suomesta, xxxxx SE EI meille käy, yms. uusia paskalupauksia, joilla VAIN JA AINOASTAAN kosiskelette äänestäjiä, mitään lupaustanne kuitenkaan pitämällä, kunhan "POPULOITTE", no oppositiohan teitä odottaa, saatanan vaalilupaus PETTURIT!!!
Miltä kannatuksen lasku tuntuu?
11
83
Vastaukset
- Anonyymi
Bensan hintaa tulossa roima korotus. Kiitos persut.
- Anonyymi
1,70e oli viimeksi tankatessa dieseli, marini+kepu hallitus tarjosi samaa ainetta 2,50e litra ja tavoite oli nostaa 3e, niin mölyapina taas paskoo mölisee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
1,70e oli viimeksi tankatessa dieseli, marini kepu hallitus tarjosi samaa ainetta 2,50e litra ja tavoite oli nostaa 3e, niin mölyapina taas paskoo mölisee.
Vasuhallitus suosii turismilentopaskoo, verot nolla ja samat päästöt kuin autoilijoilla.
https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/uutiset/c019c846-ee7d-5c92-8687-d78be858a6ff - Anonyymi
"Bensan hintaa tulossa roima korotus. Kiitos persut."
Kuinka joku voikin olla noin pihalla, ettei tiedä syytä korotukseen!!!?? Ai, niin, kyseessähän on Demujen OMA kannattaja, joka yrittää taas vierittää syytä muille.
- Anonyymi
Vasuhallitus/vihervasut/kepulit suosii turismilentoja vero 0 euroa lentobensa ja valtion tukimiljardit päälle, hasta ite samaa pas.aa.
https://yle.fi/a/3-10595412 - Anonyymi
Sdp- on muumien puolue.
Sdp- on historiaa
Sdp- on yhtäkuin Ay.
Sdp ja Ay- Estävät sinun työllistymisesi.
Sdp- lupaa vaaleissa sinulle PARATIISIN
mitä se ei pysty tarjoamaan/ toimittamaan.
Ei kannata äänestää
Neuvostoliitossa perustettua
puoluetta.- Anonyymi
Miksi esim. ay estäisi työllistymisen koska saa käyttövaransa edustamansa tahon, eli työläisten tuloista ? Persun kiero mieli vetää taas niin lujalle mutkalle ettei persu ota siitä enää itsekään selvää. Toisekseen persun historian "tuntemus" on samaa höttöä kuin muukin tietonsa. SDP ei ole perustettu Neuvostoliitossa vaan Suomen Turussa v.1896, eli aikana jolloin ei Neuvostoliitosta ollut tietoakaan. Apukoulun toistuvasti tuplanneen raukan ei kannattaisi ottaa kantaa asioihin ennen kuin olemattomat tietonsa ovat edes minimaalisella tasolla.
- Anonyymi
"Hei perseet,"
No nyt oli kysymyksesi livahtanut ihan väärälle palstalle... olisi kuulunut äääsrepee:n palstalle!!!
Vinkkinä aloittajalle... Käyhän tarkistuttamassa lääkityksesi, näyttää nimittäin aikas pahalta moinen sekoilu... kirjoitus missä mikään ei pitänyt paikkaansa....
Vai oletko kenties huolissasi sisar-puolueittesi Vihreiden ja vasujen kannatuksen romahtamisesta sinne normaaliin 5% tuntumaan???- Anonyymi
KUTEN ENNENKIN
... Demari ...
HAISTA WITTUUUU !!!!!
Saat pataasi onneton surkimus !
MENE MUULI TÖIHIN, niin ei tarvitse elää toisten SIIPIVEIKKONA !!!!
En edelleenkään maksa LASKUJASI ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KUTEN ENNENKIN
... Demari ...
HAISTA WITTUUUU !!!!!
Saat pataasi onneton surkimus !
MENE MUULI TÖIHIN, niin ei tarvitse elää toisten SIIPIVEIKKONA !!!!
En edelleenkään maksa LASKUJASI !Sinun ja muiden persujen kuolonkorina on musiikkia korvillemme!
- Anonyymi
Eiköhän persut keksi taas kaikenlaista pöyristeltävää seuraaviin vaaleihin mennessä. Hönötettävät ovat ehtymätön luonnonvara.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1195254- 492966
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332822Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺312611Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231989En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä111797- 1181657
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231465Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101438- 971407