Miltä kannatuksen lasku tuntuu?

Anonyymi-ap

Hei perseet,
Miten meinaatte päästä suosiosuosta ylös, tuleeko seuraavinn eduskuntavaaleihin teemoiksi TAAS: "pensan hinta alas", vähempi/ huono-osaisilta ei leikata, julkinen terveyshuolto kuntoon, mamut pois suomesta, xxxxx SE EI meille käy, yms. uusia paskalupauksia, joilla VAIN JA AINOASTAAN kosiskelette äänestäjiä, mitään lupaustanne kuitenkaan pitämällä, kunhan "POPULOITTE", no oppositiohan teitä odottaa, saatanan vaalilupaus PETTURIT!!!

11

83

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Bensan hintaa tulossa roima korotus. Kiitos persut.

• Anonyymi

1,70e oli viimeksi tankatessa dieseli, marini+kepu hallitus tarjosi samaa ainetta 2,50e litra ja tavoite oli nostaa 3e, niin mölyapina taas paskoo mölisee.

• Anonyymi

• Anonyymi

"Bensan hintaa tulossa roima korotus. Kiitos persut."

Kuinka joku voikin olla noin pihalla, ettei tiedä syytä korotukseen!!!?? Ai, niin, kyseessähän on Demujen OMA kannattaja, joka yrittää taas vierittää syytä muille.

• Anonyymi

Vasuhallitus/vihervasut/kepulit suosii turismilentoja vero 0 euroa lentobensa ja valtion tukimiljardit päälle, hasta ite samaa pas.aa.
      https://yle.fi/a/3-10595412

• Anonyymi

Sdp- on muumien puolue.
      Sdp- on historiaa
      Sdp- on yhtäkuin Ay.

Sdp ja Ay- Estävät sinun työllistymisesi.

Sdp- lupaa vaaleissa sinulle PARATIISIN
      mitä se ei pysty tarjoamaan/ toimittamaan.

Ei kannata äänestää
      Neuvostoliitossa perustettua
      puoluetta.

• Anonyymi

Miksi esim. ay estäisi työllistymisen koska saa käyttövaransa edustamansa tahon, eli työläisten tuloista ? Persun kiero mieli vetää taas niin lujalle mutkalle ettei persu ota siitä enää itsekään selvää. Toisekseen persun historian "tuntemus" on samaa höttöä kuin muukin tietonsa. SDP ei ole perustettu Neuvostoliitossa vaan Suomen Turussa v.1896, eli aikana jolloin ei Neuvostoliitosta ollut tietoakaan. Apukoulun toistuvasti tuplanneen raukan ei kannattaisi ottaa kantaa asioihin ennen kuin olemattomat tietonsa ovat edes minimaalisella tasolla.

• Anonyymi

"Hei perseet,"

No nyt oli kysymyksesi livahtanut ihan väärälle palstalle... olisi kuulunut äääsrepee:n palstalle!!!

Vinkkinä aloittajalle... Käyhän tarkistuttamassa lääkityksesi, näyttää nimittäin aikas pahalta moinen sekoilu... kirjoitus missä mikään ei pitänyt paikkaansa....

Vai oletko kenties huolissasi sisar-puolueittesi Vihreiden ja vasujen kannatuksen romahtamisesta sinne normaaliin 5% tuntumaan???

• Anonyymi

KUTEN ENNENKIN

... Demari ...

HAISTA WITTUUUU !!!!!

Saat pataasi onneton surkimus !

MENE MUULI TÖIHIN, niin ei tarvitse elää toisten SIIPIVEIKKONA !!!!
        En edelleenkään maksa LASKUJASI !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

KUTEN ENNENKIN

... Demari ...

HAISTA WITTUUUU !!!!!

Saat pataasi onneton surkimus !

MENE MUULI TÖIHIN, niin ei tarvitse elää toisten SIIPIVEIKKONA !!!!
        En edelleenkään maksa LASKUJASI !

Sinun ja muiden persujen kuolonkorina on musiikkia korvillemme!

• Anonyymi

Eiköhän persut keksi taas kaikenlaista pöyristeltävää seuraaviin vaaleihin mennessä. Hönötettävät ovat ehtymätön luonnonvara.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      119
      5254
    2. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      49
      2966
    3. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2822
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      31
      2611
    5. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      23
      1989
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      11
      1797
    7. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1657
    8. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      23
      1465
    9. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      10
      1438
    10. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      97
      1407
    Aihe