Joo sori tää on ehkä vähän erikoinen avautuminen mutta nyt tarviin oikeesti neuvoa. Älkää naurako heti. Tässä kävi nyt semmonen homma että mulla uppos siis perseeseen iPhone. Siis joo, oikeesti. Olin yksin kotona ja ajattelin vaan vähän kokeilla miltä se tuntuisi, en mitenkään tyhmyyttäni vaan… no, uteliaisuutta. Kaikki meni aluksi hyvin mutta sit se jotenkin luiskahti liian pitkälle ja nyt se on siellä. Ja en tiedä johtuuko se anatomiasta vai mistä, mutta musta tuntuu että siellä on joku helvetin ryppynaru, joku sisäinen lihas tai suonihässäkkä, joka pitää sitä jumissa. Oon yrittänyt olla rauhassa ja hengitellä, mutta en saa sitä millään ulos.
En halua vielä lähteä päivystykseen häpeämään itseäni, niin kysyn nyt täältä: onko joku kokenut samanlaista? Saiko sen pois itse? Ja voiko tää oikeesti aiheuttaa jotain vakavaa? Kiitos jos joku uskaltaa vastata asiallisesti. Ja joo, opin tästä kyllä.
puhelin pepussa
Anonyymi-ap
4
258
Vastaukset
- Anonyymi
Mee sinne päivystykseen ja äkkiä! Voi repiä suolen rikki.
- Anonyymi
Aikaa soittaessa ja muutenkin sano vaan että vierasesine jumissa suolessa.
- Anonyymi
Soittaa millä???
- Anonyymi
Voithan esittää asian päivystyksessä niin, että sinun pitäisi saada puhelin ladattua, mutta se on nyt vähän vaikeassa paikassa. Ota laturin johto mukaan niin olet uskottava. Ei se lekuri kauaa viitsi sinne suoleesi johtoa työnnellä, kun keksii ottaa puhelimen ulos sieltä. Mutta siinä vaiheessa sano ettei tarvi laittaa enää takaisin sitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745608- 353141
- 432748
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402082Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin272065Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291869- 1001844
- 1741782
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241478Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna171258