Paikkaan juhannuksena ja pystyttää teltta 🥰
Ois kiva ajaa johonki kivaan
27
574
Vastaukset
- Anonyymi
Joo!
- Anonyymi
Gay-festivaaleille?
- Anonyymi
Luulenpa että siihen riittää kädestä kiinni ottaminen. Hui kauheeta mikä tuli mieleen!
- Anonyymi
Se olisi rentouttavaa. Siihen vielä juhannus nuotio ja järvenranta.
- Anonyymi
Käviskö abauttiarallaa ens kesänä?
- Anonyymi
Ei. Eikä muiden ku Jmiehen kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😠😠😠😠😠😠
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😠😠😠😠😠😠
😅 haluatko ostaa vokaalin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erinomaista! Sehän sopii.
- Anonyymi
Eks miehel oo teltta joka aamu vuoden ympäri.
- Anonyymi
🧍🏼♀️⛺🧎🏼♀️🌲🏍️💨
- Anonyymi
Mennään moottoripyörällä telttailemaan sit on kosinta....🩷🤍
- Anonyymi
Teltassa on kyllä tunnelmaa, ja jos on yhteinen makuupussi niin kasvot on lähekkäin ja on helppo kuiskata toisen korvaan.
https://www.youtube.com/watch?v=hoPxrRT5V5o - Anonyymi
Juhannussalko on jo pystyssä
- Anonyymi
Entä jos se mies ei osaa pystyttää telttaa?
- Anonyymi
Miehen teltta pystyssä lol
- Anonyymi
Menen yksin mökille kun ei minua kukaan huolinut 😌
- Anonyymi
Senkun pystettelet mä makaan kotona ja syön ennemmin herkku leipiä kuin olen sinun kanssa yhteydessä
- Anonyymi
Mä oon hyvä pystyttää telttoi 😅
- Anonyymi
Pysyykö hyvin keppi kädessä👩🦳
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pysyykö hyvin keppi kädessä👩🦳
Pysyy pysyy 😆
- Anonyymi
Olet hyvä ennustaan.Toivoin tuota samaa ja kauheaa ukonilmaa siihen lisukkeeksi.
- Anonyymi
Tiedän hyvin kauniin paikan mielessäni, sinne veisin hänet juhannuksena. Siinä on pieni kallio tasaisella telttapaikalla. Nuotiopaikka ja hiekkapohjainen matala lahti, jossa uiminen käy mainiosti. Aurinko paistaisi, heräisimme telttaan asetettujen lakanoiden ja kevyen peiton alta, olisimme ilman vaatteita koska teltta on aamuisin kuuma ja emme haluaisi herätä aikaisin. Laittaisin pienelle nuotiolle kahvipannun porisemaan, hän pesisi hampaita järven rannassa. Menisimme uimaan kahvin valmistumista odotellessa, kaartaisimme lahden ulkoreunan mukaisesti uinti lenkin, nousisimme kasvokkain matalaan veteen, pohja näkyisi kullan värisenä varpaidemme vieressä, auringon säteet kimaltaisivat silmiimme ja katsoisimme toisiamme rakastunein katsein. Ottaisin hänen alastoman, naisen kananlihalla olevan vartalon halaukseeni, suutelisin hänen märkiä huuliaan ja tuntisin hänen hiuksensa paksuina köysinä kädessäni. halaisimme pitkään ja pitäisin hänet yhä tiukemmin otteessani, rakastaisin sillä tavoin kovasti. Nousisimme kahville, istuisimme vierekkäin, kylki kyljessä kiinni ja katselisimme kaukana häämöttävän maatalon idyllistä maisemaa. Kahvit ja keksit nautittuamme päättäisimme levätä tovin avonaisen teltan lakanoilla, viileä teltan muovi pohja tuntuisi hyvältä allamme ja nukahtaisimme hetkeksi.
https://www.youtube.com/watch?v=HJJeH4DbEk0 - Anonyymi
Kuka estää. Aja vaan. Hyvää juhannusta sulle 💚
- Anonyymi
Onko tosi?
- Anonyymi
🩵+❤️🔥
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664195
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463969Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363482Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162893Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342719En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102134IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121226Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006