Se mitä sanoit, halusit vaan kattella silmiin tai siis halusit nähdä että katsonko.. 🤩😁🤭❤️🎹🎹🎹
Ei ollu oikea syy
12
263
Vastaukset
- Anonyymi
Koskas silmiin on tämä pari katellu❤️
Mä katoin viimeksi tänään ja eilen silmiin. Huh mikä komistus mies, ei tuollaisen saisi juoksennella vaan pitäisi pistää pulloon 🚶🏼♂️ - Anonyymi
Totta kai! 🥰😍
- Anonyymi
En kyllä tiiä tunsitko sillon vielä mitään mutta ehkä, kuvittelen niin 😁😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kyllä tiiä tunsitko sillon vielä mitään mutta ehkä, kuvittelen niin 😁😍
Tunsin sen heti rakas ensisilmäyksellä ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunsin sen heti rakas ensisilmäyksellä ❤️
Onpa ihana kuulla koska niin minäkin ❤️🥰
- Anonyymi
ehkä hän halusi nähdä jotain jonka olemassa oloa hän on epäillyt tai jonkinlaisen vahvistuksen olemassa olevalle hauraalle tuntemukselle.
https://www.youtube.com/watch?v=x8I-i17qgBc- Anonyymi
Ehkä, toivottavasti sai jonkinlaisen vastauksen ☺️❤️
- Anonyymi
Sua on kiva kattalla silmiin 🤭🥰
- Anonyymi
Niin sinuakin vaikka välillä silmät eksyy myös muihin paikkoihin 🤭💋😘❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin sinuakin vaikka välillä silmät eksyy myös muihin paikkoihin 🤭💋😘❤️
Hyi pervo🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyi pervo🤭
Vain sinua rakkaani 😜🤗💓 oot saanut mut ajattelee seks... joka päivä, en mä ennen ollu tämmönen 😂🫣
- Anonyymi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3962082Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek121919Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2471394Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.811041Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel56965Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia402928Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä39808- 56779
- 75750
Hyvää yötä mies
Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo70724