https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/32495d1e-0621-45c6-9bf6-a30800291134
Perussuomalaisten kenttä alkaa olla valmis puheenjohtajansa vaihtoon, jos kevään 2027 eduskuntavaaleissa ei tule menestystä.
Yksi nimi ylivoimaisesti halutuin Riikka Purran seuraajaksi
14
180
Vastaukset
- Anonyymi
Ps on ainut oikea suomalasten etuja ajava puolue, hyvä kyllä ryhdistäytyminen ennen vaaleja ja karistettava kokomus+rkp harteilta pois.
- Anonyymi
Persut on äärioikella suhteessa kokoomus/rkp, mitähän tarkoitat tällä persujen ryhdistäytymisellä?
- Anonyymi
Siis Persut ajaa HYVÄTULOISTEN etuja,ei todellakaan ole työväen puolue🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis Persut ajaa HYVÄTULOISTEN etuja,ei todellakaan ole työväen puolue🤔
Orpon hallitus ja muut vikisee kuten marindemuilla oli kumppanit.
- Anonyymi
Persut tosiaan "ryhdistäytyy" ennen vaaleja. Alkavat valehdella oikein toden teolla. Ja aina löytyy idiootteja uskomaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persut tosiaan "ryhdistäytyy" ennen vaaleja. Alkavat valehdella oikein toden teolla. Ja aina löytyy idiootteja uskomaan.
Tottakai "ryhdistäytyy". Typeryyden ja pikkusieluisen kusipäisyyden mahtia ei kannata aliarvioida.
- Anonyymi
Mene töihin juuttaan pökiö!
- Anonyymi
ylen mies haastaa riikkaa ?
- Anonyymi
Mitä, mitä??? Riikka on pitkin matkaa kaavaillut nykyhallituksen jatkavan hamaan tulevaisuuteen ja nähnyt itsensä edelleen velka- tai pääministerinä kääntelemässä velkalaivaa.
Riikka tykkää pitää kaikki langat käsissään eli haluaa olla myös persupuheenjohtaja.
Meinaavatko persut nousta kapinaan???- Anonyymi
Pitkien puukkojen yö tulossa?
- Anonyymi
"Sadasta sanallisesta vastauksesta käy ilmi, että julkisivun alla kuplii laajaa tyytymättömyyttä puoluejohtajaan."
Ja kuitenkin halutaan Halla-ahoa takaisin. Onnea persut, sininen tulevaisuus odottaa.- Anonyymi
PS on aina ollut henkilökultti: ensin Timon ja sitten Jussin. Riikka on pelkkä Jussin sätkynukke, joka oli pakko keksiä, jotta PS kelpaisi samaan hallitukseen Kokoomuksen kanssa.
- Anonyymi
meitille kelpaavaan teemu laura teuvo taii miko tai marri puhheenjotajakssi ne ku o pulueeme järkwämpvä jöseniö
- Anonyymi
Eiköhän pommipersu ehdi puoluekokoukseen myös! Pitää palkita hyvöstä vaalityöstä!
Selvinnee ehdollisella eli vapaaksi.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa964893Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen312721- 342489
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺252052- 1191550
Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭131238En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101160Tänään oli
Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘351123Ukrainan häviö pitää tunnistaa ja tunnustaa
Venäjä ei ole vain maa, jolla on suuri hyvin koulutettu ja varusteltu armeija, joka on osoittanut tehokkuutensa Ukraina2031068- 791033