Liperin keisari Eero Reijonen muutta paikkskuntaa kun hävisi äänestyksen. 78 vuotias papparainen ei ole korvaamaton missään toimessa.
Reijonen poltti päreensä
22
520
Vastaukset
- Anonyymi
Kova temppu, mutta ihan tarpeeton. Yhfen äänen häviö kirpaisi kovin.
- Anonyymi
Lieksaan muutto on edessä.
- Anonyymi
Hyvin tituleerasi Asmo Varis Reijosta, joka päivän lehdessä julisti, että äänestysten jälkeen pulinat pois ja yhdessä eteenpäin 😅 Eero kampittaa muita, pakottaa tahtonsa alle, eikä kukaan uskalla vastustaa. Laitto Keskustan piirinkin kyykkyyn Siun soten paikkajaossa. Listan loppupuolelta on ja silti pääsi aluehallituksen puheenjohtajaksi. Eero kuuluu eläkkeelle.
- Anonyymi
Vui, vui ! Eero, liukas luikku, lähti Liperistä.
Päättäjät puhuneet, pulinat pois.
- Anonyymi
Miksi vanhuksen pitää
Yrittää roikkua kaikin keinoin vallankahvassa kiinni? - Anonyymi
Diktaattorin palli kaatui...
- Anonyymi
.... ja kumahti.
- Anonyymi
Naurettavaa touhua Reijosella. Kuvittelee vissiin olevansa Keisari.
- Anonyymi
Aikamoinen dramaqueen :D
- Anonyymi
Kontiolahdella on saman puolueen tiktaattori.
- Anonyymi
Olikohan se Liperin päättäjien solvaamisesta tuomittu ja suuria korvauksiakin maksamaan joutunut U Airaksinen sittenkin oikeassa?
- Anonyymi
Kauanhan se luottamus kuitenkin kesti.
Minun luottamukseni loppui Kontiorannan varuskunnan lakkauttamiseen, eipä kovin näyttävästi tehnyt töitä varuskunnan hyväksi, vaikka 2003 vaaleissa ratsasti nimenomaan varuskunnan puolustajana. - Anonyymi
Kun oksa lahhoo niin latva kovvoo.
- Anonyymi
Kenen lauluja laulat, sen leipää syöt.
- Anonyymi
Siinä meni neuvoksen titteli !
- AnonyymiUUSI
.... kunnia myös, maine sentään kasvoi.
- AnonyymiUUSI
Sinne meni Reijonen :DDD
- AnonyymiUUSI
No onneksi tippu harnenkin ei osaa muuta kun selffeitä otattaa
- AnonyymiUUSI
haloo....
- AnonyymiUUSI
Non onneksi tippu harinenkin selffiet riittää jo kiitos
- AnonyymiUUSI
Turhan kauan tuo sai suhmuroija.
- AnonyymiUUSI
Paloko talo kun päre palo.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185171- 472839
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302478Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231819- 1181647
En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101610Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231334Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101298- 961197