Kyllä on peth-testi täysin huuhaa-juttu, että alkoholin käyttö näkyisi viikkoja verikokeessa. Maksan sairaudet voi tulla ilman pisaraakaan. Lääkärit yrittävät vain syyllustää uusien testien avulla ihmisiä, ettei yhteiskunnan tarvitsisi hoitaa ihmisiä, jotka ovat sairastuneet erilaisiin vakaviin sisäelinten sairauksiin. Tämä touhu ja testaaminen on kiellettävä, koska se loukkaa ihmisyyttä ja yksilönoikeuksia elää Suomessa. Ehdotan, että pistätte kieltolain voimaan ja samoin ulkonaliikkuminen sakotettavaksi. Tämä ihmisten perusoikeuksiin ja vapaa-ajan viettoon ja työntekoon liittyvä valvonta on saatava kuriin. Vanhuksia ei hoideta ja kuntouteta, vaan jätetään yksin kuolemaan kotiin. Sairaalassa lääkärit eivät välitä hoitaa vanhusta kuntoon ja parantaa. Yhteiskunnan toiminta kieltää inhimillisen elämän ja meno sen kuin pahenee. Lääkärit pysyköön lestissään ja hoitovelvollisuus on lakisääteinen. Valvontaa lääkärien toimintaan lisää pitäisi saada. Nykyään ei näytä olevan mitään vastuuta!!
Vastaukset 3
- Anonyymi
Näkyykö siinä sinolikin? Alkaako kela testaan asiakkaitaan?
Kyssyy poruukka pyllymajasta! - Anonyymi
Annatko vielä Ajax-koodiesimerkin miten tuon toteuttaisit?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791339
- 851236
- 96977
- 48833
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40723Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83609Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30538Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44498Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla
Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu33475