Pääsenkö tästä masennuksesta ulos tai ylös?
Oliko täällä ennustaja?
4
101
Vastaukset
- Anonyymi
Oo huoleti, pääset.
- Anonyymi
Meinasin tehdä tänään samanlaisen aloituksen. Mutta sitten tajusin, millaisia vastaukset saattavat olla, lähtien väärästä palstasta.
Uskoisin että niin sinä, kuin minäkin päästään ylös vielä. Ja kaikki ne, jotka miettii samaa. Jos vaan antaa elämälle mahdollisuuden, niin ylös pääsee.
Kaikki olotilat menee aina joskus ohi. Niin hyvät kuin huonotkin. Joskus niissä kestää vähän kauemmin. - Anonyymi
Kyllä sinä pääset.
Masennuksellakin on jokin viesti.
Tavoittelit ehkä jotain, joka tuntui jäävän tai jäi saavuttamatta.
Mikään ei saisi olla yhden kortin varassa.
Löytää useampi asia, joka tuottaa mielihyvää.
Ajan kanssa rauhassa.
Saada olla heikko ja tarvitseva.- Anonyymi
Vaatii turvalliset olosuhteet, että uskaltaa olla heikko ja tarvitseva.
Minä tiedän, mitkä asiat ja mitkä tunteet mun masennuksen takana tällä kertaa on.
On vaan vaikeaa hyväksyä kaikkea, kun on mielestään yrittänyt sen oman parhaansa. Enempään nyt ei ole oikein voimia.
En voi asioille, mitä koen ja näen elämässäni, tehdä kauhean paljon mitään. Tai siltä nyt ainakin näyttäisi.
Koitan olla arvottamatta omaa elämääni minkään ulkopuolisen kautta. Nyt koitan olla siirtämättä fokusta pois itsestäni. Osaan tehdä sen monin eri tavoin, vaikeaa on välillä kohdata itsensä.
- en ap
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185181- 472849
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302498Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231879- 1181647
En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101640- 961389
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231385Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101348