porilaiset vatipäät ajaa 50 alueella 35, kortit pois
etanat tasapäät liikenteessä
23
277
Vastaukset
- Anonyymi
Helsinki Turku moottoritiellä ajetaan 85-90 km/h, vaikka nopeusrajoitus on 120 km/h:sa.
Nyt en puhu raskaasta kalustosta.- Anonyymi
Säästävät bensaa tai sähköä.
- Anonyymi
puhut raskaasta nuppiviasta ja siitä että etanoiden kortit pitäisi poistaa
- Anonyymi
Hyvelän aukeella siinä risteys kohdalla on 40 kilsan rajoitus. Ollut jo jonkin aikaa.
Yksi Fatipää tuli perässäni ja kun hiljensin vauhdin neljäänkymppiin, niin lähti ohi risteysalueella. Meinasi ajaa päin vastaantulevaa.
Poliisit hoi. Nyt sinne pusikkoon pistoolitutkan kanssa ja rahaa tulee paljon sakkojen muodossa.- Anonyymi
Aika monet k-äät Audeineen ym. peniksenjatkeautoilijat, sekä muut tyhmät ajavat kyseisen risteyksen läpi 55-65 ! Eivät toki kaikki, molemmissa joukoissa löytyy myös nopeusrajoituksia noudattavia kuskeja!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika monet k-äät Audeineen ym. peniksenjatkeautoilijat, sekä muut tyhmät ajavat kyseisen risteyksen läpi 55-65 ! Eivät toki kaikki, molemmissa joukoissa löytyy myös nopeusrajoituksia noudattavia kuskeja!
se alennettu rajoitus on kiusaamista suunnittelun taholta, eli missä se ääliö luuraakaan
- Anonyymi
Toisilla o tiukat kotiin tulo ajat tai pelkäävät että joku vie paremman puoliskon kotoo
- Anonyymi
Siihen risteykseen kantsii laittaa peltipoliisi, niin johan noudattavat nopeuksia.
- Anonyymi
Muumeissahan on sellainen olio joka rakastaa sääntöjä ja kieltoja, muuta Muumilaaksoon pösilö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muumeissahan on sellainen olio joka rakastaa sääntöjä ja kieltoja, muuta Muumilaaksoon pösilö.
Sillä aasialla ei ole mitään tekemistä tämän asian kanssa, mutta Sinähän et varmasti sitä ymmärrä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä aasialla ei ole mitään tekemistä tämän asian kanssa, mutta Sinähän et varmasti sitä ymmärrä?
On sillä kovastikin merkitystä mutta ethän sinä kallu sitä ymmärrä :D
- Anonyymi
Mitä merkitystä on sillä, että ajaako 50 alueella 35 sen sallitun 50 sijasta esimerkiksi kilometrin matkan, kysyn vaan? Koska paljon pidemmistä matkoista ei kai voi olla kysymys? No sinä tietysti haluaisit ajaa ainakin 60 ? Koska olet niin hyvä ja sinulla on aina kiire, joka on köyhien "tauti"?
- Anonyymi
A-haa, olet siis muita parempi ihminen ja sinulla on kova tarve mitätöidä muita :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
A-haa, olet siis muita parempi ihminen ja sinulla on kova tarve mitätöidä muita :D
En ole muita parempi, miksi haluat mitätöidä minut, jolla oli jotakin sanottavaa TOISIN KUIN SINULLA MINUN MITÄTÖIJÄ!!!!! ?
Miltä tuntuu olla IDIOOTTI :D? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole muita parempi, miksi haluat mitätöidä minut, jolla oli jotakin sanottavaa TOISIN KUIN SINULLA MINUN MITÄTÖIJÄ!!!!! ?
Miltä tuntuu olla IDIOOTTI :D?ota narsisti aivosolu kämmenelle ja mieti
- Anonyymi
Riidelkää te vaan mutta eilen etelärannassa ajoi suuri mulggu.30kmh sallittu, mittari näytti 70.
- Anonyymi
Jos henkilö ei kykene ajamaan tieliikenteessä sallitun nopeuden mukaisesti edes hyvissä olosuhteissa (esim. 50 km/h alueella ajaa vain 30 km/h ilman perusteltua syytä), se voi aiheuttaa vaaraa tai haittaa muulle liikenteelle. Oikea ratkaisu riippuu syistä, miksi henkilö ei pysty ajamaan normaalisti. Tässä muutamia mahdollisia lähestymistapoja:
1. Lääkärintarkastus ja ajokyvyn arviointi
Jos syynä on terveydellinen rajoite (esim. heikentynyt näkö, reaktioaika, kognitio, pelkotilat), oikea toimenpide on ohjata henkilö lääkärin arvioon.
Lääkäri voi tarvittaessa määrätä ajokyvyn arviointiin ja ilmoittaa asiasta Traficomiin, jos henkilö ei täytä ajoterveysvaatimuksia.
2. Liikenneturvallisuuden näkökulma
Ajoneuvolla ajaminen huomattavasti alempaa kuin sallittu nopeus ilman hyväksyttävää syytä (esim. keli, tieolosuhteet) voi olla liikenneturvallisuusriski.
Tällainen ajo voi aiheuttaa vaaratilanteita tai ruuhkia ja voi johtaa poliisin puuttumiseen tilanteeseen (esim. liikenteen vaarantaminen tai varomaton ajotapa).
3. Ajokoulutus tai lisäharjoittelu
Jos syynä on epävarmuus, kokemattomuus tai pelko, henkilö voi hyötyä lisäharjoittelusta liikenneopettajan kanssa.
Ajokyvyn palauttava koulutus tai kertausajot voivat parantaa ajovarmuutta.
4. Ajokortin rajoittaminen tai palauttaminen
Mikäli ajokyky ei ole riittävä eikä parane, ajokortin rajoittaminen (esim. vain kevyempiin ajoneuvoihin, päiväaikaan, lyhyille matkoille) tai ajokortin palautus voi olla tarpeen.
Traficom tai poliisi voi määrätä ajokokeeseen tai peruuttaa ajo-oikeuden, jos katsotaan että henkilö ei ole liikenneturvallinen.
Yhteenveto:
Jos henkilö ei kykene ajamaan normaalisti ilman hyväksyttävää syytä:
Ajokyky tulee arvioida (lääketieteellisesti ja liikennetaidollisesti).
Tarvittaessa puututaan ajo-oikeuteen tai ohjataan koulutukseen.
Tavoitteena on liikenneturvallisuus sekä kyseisen henkilön että muiden osalta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos henkilö ei kykene ajamaan tieliikenteessä sallitun nopeuden mukaisesti edes hyvissä olosuhteissa (esim. 50 km/h alueella ajaa vain 30 km/h ilman perusteltua syytä), se voi aiheuttaa vaaraa tai haittaa muulle liikenteelle. Oikea ratkaisu riippuu syistä, miksi henkilö ei pysty ajamaan normaalisti. Tässä muutamia mahdollisia lähestymistapoja:
1. Lääkärintarkastus ja ajokyvyn arviointi
Jos syynä on terveydellinen rajoite (esim. heikentynyt näkö, reaktioaika, kognitio, pelkotilat), oikea toimenpide on ohjata henkilö lääkärin arvioon.
Lääkäri voi tarvittaessa määrätä ajokyvyn arviointiin ja ilmoittaa asiasta Traficomiin, jos henkilö ei täytä ajoterveysvaatimuksia.
2. Liikenneturvallisuuden näkökulma
Ajoneuvolla ajaminen huomattavasti alempaa kuin sallittu nopeus ilman hyväksyttävää syytä (esim. keli, tieolosuhteet) voi olla liikenneturvallisuusriski.
Tällainen ajo voi aiheuttaa vaaratilanteita tai ruuhkia ja voi johtaa poliisin puuttumiseen tilanteeseen (esim. liikenteen vaarantaminen tai varomaton ajotapa).
3. Ajokoulutus tai lisäharjoittelu
Jos syynä on epävarmuus, kokemattomuus tai pelko, henkilö voi hyötyä lisäharjoittelusta liikenneopettajan kanssa.
Ajokyvyn palauttava koulutus tai kertausajot voivat parantaa ajovarmuutta.
4. Ajokortin rajoittaminen tai palauttaminen
Mikäli ajokyky ei ole riittävä eikä parane, ajokortin rajoittaminen (esim. vain kevyempiin ajoneuvoihin, päiväaikaan, lyhyille matkoille) tai ajokortin palautus voi olla tarpeen.
Traficom tai poliisi voi määrätä ajokokeeseen tai peruuttaa ajo-oikeuden, jos katsotaan että henkilö ei ole liikenneturvallinen.
Yhteenveto:
Jos henkilö ei kykene ajamaan normaalisti ilman hyväksyttävää syytä:
Ajokyky tulee arvioida (lääketieteellisesti ja liikennetaidollisesti).
Tarvittaessa puututaan ajo-oikeuteen tai ohjataan koulutukseen.
Tavoitteena on liikenneturvallisuus sekä kyseisen henkilön että muiden osalta.Olet päässyt asian ytimeen ... pysy siellä.
Hhahhhaaaaaaaaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet päässyt asian ytimeen ... pysy siellä.
HhahhhaaaaaaaaaNo sinä nyt et edes ymmärtänyt sanaakaan? Vai mitä?
- Anonyymi
Täällä oman elämänsä audimiehet uhoaa waageneillaan. Maksut on niin tiukilla että pitää ehtiä tienaamaan ettei vouti vie. Kone on pidettävä neljässä tonnissa ettei sammu ja hinurin tie työpaikalle vie.
Onneksi on lippalakki ajat ohi!
Terveiset sinne pankin orjuuteen😂😂😂- Anonyymi
en uhoa, mutta moni pyöräilijä ja muu kallu uhoaa
sk on jo monta päivää kirjoittanut kun joku kehitysvammainen ajoi omaa tyhmyyttää ja varomattomuuttaan auton eteen, ei huono liikennesuunnittelu tolkun ihmiselle tarkoita että tyhmyyttään onnettomuuteen joutuis
kaikkein kalluimmilta voisi lääkäri kieltää pyöräilyn :D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
en uhoa, mutta moni pyöräilijä ja muu kallu uhoaa
sk on jo monta päivää kirjoittanut kun joku kehitysvammainen ajoi omaa tyhmyyttää ja varomattomuuttaan auton eteen, ei huono liikennesuunnittelu tolkun ihmiselle tarkoita että tyhmyyttään onnettomuuteen joutuis
kaikkein kalluimmilta voisi lääkäri kieltää pyöräilyn :DNo se on SK;lle suureksi häpeäksi, että siellä nämä "toimittajat" yleensäkin tekevät niitä "juttujaan"!!!
Pöyristyttävää "journalismia"!!!!
Jos ihmisellä on huuli- tai nenälävistyksiä, pitäisi olla täydellinen liikkennekielto!!!! Ja jos on joku niinb tyhmä toimittaja, että kyseisenlaisia haastattelee ja tekeen heistä "nyyh, nyyh" -juttuja, pitäisi laittaa elinikäinen toimittamiskielto! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se on SK;lle suureksi häpeäksi, että siellä nämä "toimittajat" yleensäkin tekevät niitä "juttujaan"!!!
Pöyristyttävää "journalismia"!!!!
Jos ihmisellä on huuli- tai nenälävistyksiä, pitäisi olla täydellinen liikkennekielto!!!! Ja jos on joku niinb tyhmä toimittaja, että kyseisenlaisia haastattelee ja tekeen heistä "nyyh, nyyh" -juttuja, pitäisi laittaa elinikäinen toimittamiskielto!paremmin uistinnaamat näyttää ajavan kuin liki satavuotiaat kesäautoilijat, jos sillä autolla ei osaa talvella ajaa niin ei pitäisi olla luvallista ajaa ollenkaan, ei liikenteen kuulu olla mitään venäläistä rulettia
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683021
- 922825
- 492057
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201525- 151319
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51298Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131281Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131233Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241202- 171188