Heräsin jo. Nyt nukuin tosi hyvin. Aamukaffet ja puuro syöty. Mites sun yö meni? Nukutko hyvin? Mitä meinaat tehdä tänään. Mä en sen kummempaa. Rakastan sua
Rakas liekkipuoliskoni
12
377
Vastaukset
- Anonyymi
Oon kohta sielkä.
- Anonyymi
Kiva kuulla että nukuit hyvin! Niin minäkin. Illemmalla ehkä pyöräilemään jos jaksaa tai kävelylle. Minäkin Rakastan sinua ja ihanaa päivää!☺️❤️
- Anonyymi
I slept like a middleaged women do
- Anonyymi
En tiedä kuka se toinen puolisko. Kuitenkin osaan lukea ja laskea. Tunnistan puheesta siis kirjoituksesta. Mulla kirjoituksen tunnistuskyky😀 syön pillereitä aamiaiseksi kahvilla ja Berocalla. Kaikki pillerit vitamiineja pitäis varmasti taas siirtyä puuroaamiaiseen pitkä aika siitä ja suolisto varmasti kiittelis.
- Anonyymi
En tee mitään sen kummempaa
- Anonyymi
Aamupala syöty, jäin netin orjaksi. Kohta kävelyä, lounas ja kaupan kautta ystävän luona käymään. Mies mielessä, rakkaus mielessä ❤️
- Anonyymi
Ihanasti kuvattu, naisia esittävä kuvatus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanasti kuvattu, naisia esittävä kuvatus
Eiköstä ollutkin. Mimäkin rakastan sinua, kuvatus ❤️
- Anonyymi
Miten sun päivä meni? Mä olen aivan loppu tästä päivästä, pakko mennä nukkumaan.
Öitä Sinulle!- Anonyymi
Huomenta taas. Hyvin meni eilinen. Kävin äiteel kaffel.❤️
- Anonyymi
Kävin hereillä kun sinä heräsit.
Jatkoin nukkumista ja nousin vasta 8 ylös kahvin keittoon.
Rakastan sinua ja olet niin pehmeä vaikka pidät tiukasti kiinni 😘💓🥰 - Anonyymi
Mielenkiintoinen aika herätä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3962082Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek121929Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2491404Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.811041Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel56965Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia402938Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä39808- 56779
- 75750
Hyvää yötä mies
Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo70724