Tajuatteko kakarat kuinka nämä vihreät paska kasat kusee teitä silmään näiden ilmaston ym. muutoksien takia ja käyttävät kakaroita hyväkseen mielenosoituksissa. Koska jos nämä "vihreät kansanedustajat" menisivät istumaan kadulle niin niillä loppuisi työt, ja samaa koskee teitä kakarat jos joudutte putkaan ette tule koskaan pääsemään rehelliseen työhön!!! KOSKA EI OLE MITÄÄN ILMASTONMUUTOKSIA YM. TEITÄ KAYTETÄÄN VAIN HYVÄKSI JA NAURETAAN SELÄNTAKANA. JOS TÄMÄ ILMASTONMUUTOS PITÄISI PAIKKAANSA NIIN MAAILMA OLISI TUHOUTUNUT JO MILJARDI KERTAA TALIAIVOT!!!!!!!!!!!
että ihan sillai..
7
185
Vastaukset
- Anonyymi
Maailma on muuttunut lukuisia kertoja. Maailma sopeutuu muutokseen, ihmiskunta ei. Myy moposi ihan suosiolla.
- Anonyymi
Jaa en ole kuule tässä 60 vuoden aikana nähnyt mitään muuta muutosta kuinka autot tekniikka uusiutuu ja muoti, en mitään muuta. Älä sinä kakara tule tänne edes opettamaan isääs naimaan!!
- Anonyymi
Ihmiset on lampaita. 99% ei viitsi tarkistaa väitettyjen "faktojen" oikeellisuutta, siksi asiat menee sukkana läpi. Kun tarpeeksi moni huutaa ryhmässä, haluaa ihminen laumaeläimenä kuulua joukkoon ja menee huutamaan mukaan...
- Anonyymi
Olen kyllä 58 vuotias . Kok ministeri Salolainen oli pettynyt kun Orpo valehteli metsien suojelu asiassa .
- Anonyymi
Ikä ei automaattisesti tuo mukanaan viisautta.
- Anonyymi
Kakara sinä olet 58 v, juu ja olen myös metsän omistaja!! Minun tontille kun tulee yksin viherpiipertäjä neuvomaan metsän hoitoa, sen jälkeen kyyti on kakaroille kylmää!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikä ei automaattisesti tuo mukanaan viisautta.
Vielä vähemmän tätä viisautta tämä vihervasemmisto tuo, suomessa ei ole ollut kuin yksi oikea vihreät joka eli myös kuinka vihreä pitäisi elää omien puheittensa mukaan!!! Se oli linkola, mies joka tosiaan eli kun oikea vihreän pitää elää!! Nykyiset vihreät ei ole kuin paskaa puhuvia vaippa ikäisiä kakaroita!!!!!!!!!!! Eivät erota edes mäntyä koivusta!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917455- 373967
- 453510
- 2352793
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402652- 432465
- 1322391
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292279Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202218- 451962