että ihan sillai..

Anonyymi-ap

Tajuatteko kakarat kuinka nämä vihreät paska kasat kusee teitä silmään näiden ilmaston ym. muutoksien takia ja käyttävät kakaroita hyväkseen mielenosoituksissa. Koska jos nämä "vihreät kansanedustajat" menisivät istumaan kadulle niin niillä loppuisi työt, ja samaa koskee teitä kakarat jos joudutte putkaan ette tule koskaan pääsemään rehelliseen työhön!!! KOSKA EI OLE MITÄÄN ILMASTONMUUTOKSIA YM. TEITÄ KAYTETÄÄN VAIN HYVÄKSI JA NAURETAAN SELÄNTAKANA. JOS TÄMÄ ILMASTONMUUTOS PITÄISI PAIKKAANSA NIIN MAAILMA OLISI TUHOUTUNUT JO MILJARDI KERTAA TALIAIVOT!!!!!!!!!!!

7

83

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Maailma on muuttunut lukuisia kertoja. Maailma sopeutuu muutokseen, ihmiskunta ei. Myy moposi ihan suosiolla.

• Anonyymi

Jaa en ole kuule tässä 60 vuoden aikana nähnyt mitään muuta muutosta kuinka autot tekniikka uusiutuu ja muoti, en mitään muuta. Älä sinä kakara tule tänne edes opettamaan isääs naimaan!!

• Anonyymi

Ihmiset on lampaita. 99% ei viitsi tarkistaa väitettyjen "faktojen" oikeellisuutta, siksi asiat menee sukkana läpi. Kun tarpeeksi moni huutaa ryhmässä, haluaa ihminen laumaeläimenä kuulua joukkoon ja menee huutamaan mukaan...

• Anonyymi

Olen kyllä 58 vuotias . Kok ministeri Salolainen oli pettynyt kun Orpo valehteli metsien suojelu asiassa .

• Anonyymi

Ikä ei automaattisesti tuo mukanaan viisautta.

• Anonyymi

Kakara sinä olet 58 v, juu ja olen myös metsän omistaja!! Minun tontille kun tulee yksin viherpiipertäjä neuvomaan metsän hoitoa, sen jälkeen kyyti on kakaroille kylmää!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ikä ei automaattisesti tuo mukanaan viisautta.

Vielä vähemmän tätä viisautta tämä vihervasemmisto tuo, suomessa ei ole ollut kuin yksi oikea vihreät joka eli myös kuinka vihreä pitäisi elää omien puheittensa mukaan!!! Se oli linkola, mies joka tosiaan eli kun oikea vihreän pitää elää!! Nykyiset vihreät ei ole kuin paskaa puhuvia vaippa ikäisiä kakaroita!!!!!!!!!!! Eivät erota edes mäntyä koivusta!!!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      96
      4863
    2. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      31
      2711
    3. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      34
      2429
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      25
      2022
    5. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1540
    6. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      12
      1198
    7. Tänään oli

Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘
      Ikävä
      35
      1113
    8. Ukrainan häviö pitää tunnistaa ja tunnustaa

Venäjä ei ole vain maa, jolla on suuri hyvin koulutettu ja varusteltu armeija, joka on osoittanut tehokkuutensa Ukraina
      Maailman menoa
      202
      1049
    9. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      78
      1013
    10. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      10
      1000
    Aihe