Tajuatteko kakarat kuinka nämä vihreät paska kasat kusee teitä silmään näiden ilmaston ym. muutoksien takia ja käyttävät kakaroita hyväkseen mielenosoituksissa. Koska jos nämä "vihreät kansanedustajat" menisivät istumaan kadulle niin niillä loppuisi työt, ja samaa koskee teitä kakarat jos joudutte putkaan ette tule koskaan pääsemään rehelliseen työhön!!! KOSKA EI OLE MITÄÄN ILMASTONMUUTOKSIA YM. TEITÄ KAYTETÄÄN VAIN HYVÄKSI JA NAURETAAN SELÄNTAKANA. JOS TÄMÄ ILMASTONMUUTOS PITÄISI PAIKKAANSA NIIN MAAILMA OLISI TUHOUTUNUT JO MILJARDI KERTAA TALIAIVOT!!!!!!!!!!!
että ihan sillai..
7
83
Vastaukset
- Anonyymi
Maailma on muuttunut lukuisia kertoja. Maailma sopeutuu muutokseen, ihmiskunta ei. Myy moposi ihan suosiolla.
- Anonyymi
Jaa en ole kuule tässä 60 vuoden aikana nähnyt mitään muuta muutosta kuinka autot tekniikka uusiutuu ja muoti, en mitään muuta. Älä sinä kakara tule tänne edes opettamaan isääs naimaan!!
- Anonyymi
Ihmiset on lampaita. 99% ei viitsi tarkistaa väitettyjen "faktojen" oikeellisuutta, siksi asiat menee sukkana läpi. Kun tarpeeksi moni huutaa ryhmässä, haluaa ihminen laumaeläimenä kuulua joukkoon ja menee huutamaan mukaan...
- Anonyymi
Olen kyllä 58 vuotias . Kok ministeri Salolainen oli pettynyt kun Orpo valehteli metsien suojelu asiassa .
- Anonyymi
Ikä ei automaattisesti tuo mukanaan viisautta.
- Anonyymi
Kakara sinä olet 58 v, juu ja olen myös metsän omistaja!! Minun tontille kun tulee yksin viherpiipertäjä neuvomaan metsän hoitoa, sen jälkeen kyyti on kakaroille kylmää!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikä ei automaattisesti tuo mukanaan viisautta.
Vielä vähemmän tätä viisautta tämä vihervasemmisto tuo, suomessa ei ole ollut kuin yksi oikea vihreät joka eli myös kuinka vihreä pitäisi elää omien puheittensa mukaan!!! Se oli linkola, mies joka tosiaan eli kun oikea vihreän pitää elää!! Nykyiset vihreät ei ole kuin paskaa puhuvia vaippa ikäisiä kakaroita!!!!!!!!!!! Eivät erota edes mäntyä koivusta!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa964863Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen312711- 342429
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺252022- 1181540
Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭121198Tänään oli
Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘351113Ukrainan häviö pitää tunnistaa ja tunnustaa
Venäjä ei ole vain maa, jolla on suuri hyvin koulutettu ja varusteltu armeija, joka on osoittanut tehokkuutensa Ukraina2021049- 781013
En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101000