että ihan sillai..

Anonyymi-ap

Tajuatteko kakarat kuinka nämä vihreät paska kasat kusee teitä silmään näiden ilmaston ym. muutoksien takia ja käyttävät kakaroita hyväkseen mielenosoituksissa. Koska jos nämä "vihreät kansanedustajat" menisivät istumaan kadulle niin niillä loppuisi työt, ja samaa koskee teitä kakarat jos joudutte putkaan ette tule koskaan pääsemään rehelliseen työhön!!! KOSKA EI OLE MITÄÄN ILMASTONMUUTOKSIA YM. TEITÄ KAYTETÄÄN VAIN HYVÄKSI JA NAURETAAN SELÄNTAKANA. JOS TÄMÄ ILMASTONMUUTOS PITÄISI PAIKKAANSA NIIN MAAILMA OLISI TUHOUTUNUT JO MILJARDI KERTAA TALIAIVOT!!!!!!!!!!!

7

209

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Maailma on muuttunut lukuisia kertoja. Maailma sopeutuu muutokseen, ihmiskunta ei. Myy moposi ihan suosiolla.

• Anonyymi

Jaa en ole kuule tässä 60 vuoden aikana nähnyt mitään muuta muutosta kuinka autot tekniikka uusiutuu ja muoti, en mitään muuta. Älä sinä kakara tule tänne edes opettamaan isääs naimaan!!

• Anonyymi

Ihmiset on lampaita. 99% ei viitsi tarkistaa väitettyjen "faktojen" oikeellisuutta, siksi asiat menee sukkana läpi. Kun tarpeeksi moni huutaa ryhmässä, haluaa ihminen laumaeläimenä kuulua joukkoon ja menee huutamaan mukaan...

• Anonyymi

Olen kyllä 58 vuotias . Kok ministeri Salolainen oli pettynyt kun Orpo valehteli metsien suojelu asiassa .

• Anonyymi

Ikä ei automaattisesti tuo mukanaan viisautta.

• Anonyymi

Kakara sinä olet 58 v, juu ja olen myös metsän omistaja!! Minun tontille kun tulee yksin viherpiipertäjä neuvomaan metsän hoitoa, sen jälkeen kyyti on kakaroille kylmää!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ikä ei automaattisesti tuo mukanaan viisautta.

Vielä vähemmän tätä viisautta tämä vihervasemmisto tuo, suomessa ei ole ollut kuin yksi oikea vihreät joka eli myös kuinka vihreä pitäisi elää omien puheittensa mukaan!!! Se oli linkola, mies joka tosiaan eli kun oikea vihreän pitää elää!! Nykyiset vihreät ei ole kuin paskaa puhuvia vaippa ikäisiä kakaroita!!!!!!!!!!! Eivät erota edes mäntyä koivusta!!!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      119
      7041
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      404
      6753
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      69
      3413
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      130
      2976
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      109
      2564
    6. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      43
      2124
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      125
      1864
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      21
      1727
    9. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      1397
    10. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      74
      1287
    Aihe