Enää kolme yötä puoluekokoukseen

Anonyymi-ap

Luulen että tänä vuonna saamme kaikkien aikojen suurimman lahjan, mutta onko joku jo repinyt lahjapaperia ja tietää mikä sieltä tulee?!?

22

192

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se yksi hienoa vaalityötä tehnyt mies istuu käräjillä. Ehtiikö kokoukseen?
      Ei kai valepommeista kiven sisään joudu?
      Ainesta persujen johtoryhmään, vai mitä?

• Anonyymi

Anus tappi ?

• Anonyymi

Kaikilla kiihottamisesta kansanryhmää kohtaan tuomituilla on pätevyys persujen johtoryhmään !

• Anonyymi

Kai ministeri Rantanen antaa vangeille vapaata , jotta voivat osallistua puoluekokoukseen ?

• Anonyymi

Lisää vartijoiden määriä esim. Niuvanniemellä jne. että saa pidettyä teidät persuja vainoavat antipersu Soi nistit pois kokouspaikalta sitä häiritsemästä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisää vartijoiden määriä esim. Niuvanniemellä jne. että saa pidettyä teidät persuja vainoavat antipersu Soi nistit pois kokouspaikalta sitä häiritsemästä.

Olette te persut todella hullua porukkaa, huh huh!!!

• Anonyymi

Osallistuuko Meretvuo kokoukseen?

• Anonyymi

Pomminvarmasti.

• Anonyymi

• Anonyymi

Paketti on revitty. Ja sisältä on totuttuun tapaan pelkkää paskaa.

• Anonyymi

Vasarat jo kiillotettu?

• Anonyymi

Entä jytkytapit rasvattu?

• Anonyymi

Purra jää hopealle.

• Anonyymi

Mauri heittänyt pyyhkeen kehään!

• Anonyymi

• Anonyymi

Purra valitaan se on selvä. Luukkanen ansaitsee voittaa, mutta eliitti junailee asiat niin että vahna porukka voi jatkaa porsasteluaan.

• Anonyymi

Ruutta mopo on tankattu, ja sen tankkaus tuli selkeästi halvemmaksi kuin kamelilla ajaminen, sekä kiljutonkka on kiinnitetty tavaratelineeseen (ja nyt täytyy toivoa ettei tule juotua sisältöä ennen viikonloppua). Kokouksesta ilmaiseksi saatava muoviämpäri kulkeutuu kotiin ohjaustangossa roikkuen. Huulet ovat jo valmiiksi törröllä palanutta makkaraa odotellessa ja tunnuslaulumme "Vitivalkoinen Suomi" sanat on kirjoitettu värikynällä vitivalkoiselle paperille. Voi tätä ihanuutta ja odotuksen tuskaa. Kohta suuntaan Lahteen.

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      118
      5181
    2. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      47
      2849
    3. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2802
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      30
      2508
    5. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      23
      1909
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      10
      1650
    7. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1647
    8. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      23
      1405
    9. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      97
      1397
    10. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      10
      1358
    Aihe