Mitä ajattelisit/ tuntisit jos näkisit

Anonyymi-ap

Kaivattusi pussailemassa jonkun vieraan henkilön kanssa? Loppuisiko kaipuusi siihen?

59

678

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei mutta pitäisi varmaan ohimosärkyyn ottaa tabu.

• Anonyymi

😂
        🩺
        🥼 🫴💊💊💊
        🩲
        🧦

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😂
        🩺
        🥼 🫴💊💊💊
        🩲
        🧦

💊
        💊
        💊
        🤲😋
        ⬜🦺
        ⬜🩳
        ⬜👣

• Anonyymi

Tietenkin loppuisi.

• Anonyymi

Samoin ajattelen. Tämä on monesti se pelin henki. Aistimukset ja olettamukset siihen, miten toinen niihin reakoi? Tunne itsesi merkitykselliseksi tai ole merkityksetön toiselle, jos koet epäonnistumisen.

• Anonyymi

Ei se kaipaus ole mihinkään loppunut, vaikka se nainen käy paneskelemassa muita miehiä.

• Anonyymi

Totta kai loppuisi. Hän on valinnut jonkun toisen ja minä kunnioitan sitä.

• Anonyymi

Voihan sitä kunnioittaa, mutta ei se todellinen tunne yhtäkkiä siinä katoa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voihan sitä kunnioittaa, mutta ei se todellinen tunne yhtäkkiä siinä katoa

Ei tietenkään, mutta toiveet kaatuisivat ja sitä myöden eteenpäin siirtyminen alkaa, hitaasti mutta varmasti.

• Anonyymi

minä en kaipaa ketään. päin vastoin aina kun pääsee eroon omat jutut voi hyvin.

• Anonyymi

Jo hän sitä ämmää on sen kaksi vuotta painanut, jo ennen kuin minut jätti silloin. Mutta eipä mun tunteet mihinkään oo loppunut. Ämmälle on kyllä karma kuittaillut jo hyvinkin vehkeilyjään takaisin, varmasti miehillekin, seurailen sivusta hiljaa.

• Anonyymi

En kyllä kaipailisi pettäjää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En kyllä kaipailisi pettäjää.

Kaipaan sitä ihmistä, johon rakastuin. En halua häntä takaisin. En pysty luomaan uusia suhteita, niin kauan kun rakastan häntä. Enkä itsekään tajua miksi rakastan. Kaiken jälkeen olen kyllä huomannut että minähän toivun narsistista.

• Anonyymi

Ei loppuisi.

• Anonyymi

Ei. Tuntuisi varmaan äärettömän pahalta, mutta rakastan häntä.

• Anonyymi

Pakko myöntää että jollain sairaalla tavalla olisin tyytyväinen että hän pettää aviomiestään. Harmi vain ettei minun kanssani.

• Anonyymi

No eihän hän nainen minun ole. On vapaa tekemään mitä lystää siihen asti kunnes nappaan.

• Anonyymi

Loppuisi, kokisin että hänellä on oikeus valita pussailu kumppaninsa ja itse en siihen kuulunut. Olen aina ollut hyvin yksioikoinen näiden asioiden kanssa ja ajatellut että vielä joskus olen siinä asemassa että itse pussailen mielestäni naista vaikka urheilutapahtumassa ja vaikka keskellä viheriötä. Ja nainen on myös pussailu herkkä.

• Anonyymi

Siihen se viimeistään loppuisi.

• Anonyymi

Ei. Silloin jos jotain tuttua pussailisi loppuisi.

• Anonyymi

Olisin onnellinen hänen puolestaan, koska hän on sentään LÖYTÄNYT onnensa.

• Anonyymi

Jos kaipuu on aitoa ni tuskin se siihen loppuu en tie en ole koskaan kaivannu si tarvii huomioida ripustautujat ja mustasukkaset on vie eriksee mu yleisesti on olemattoman pieni todennäköisyys saada toimimaan kerran poikki mennyttä suhdetta siksi mä en noissa kaipaamisissa näe mitään järkeä vaatii mun kohdalla liikaa töitä kun en usko että lähtökohtaisesti toinen on musta edes välittäny jos parisuhde on mun kanssa päättyny koska mä lopetin suhteeseen panostamisen jo siinä kohti kun toinen alko pitään itsestäänselvänä (saa/voi tehdä mitä tahansa ni toinen ei lähde) been there done that parisuhteesta en tiedä millainen on toimiva parisuhde mutta tiedän mitä en parisuhteelta todellakaan halua nainen jonka kanssa vaivaudun edes yrittään ehdottoman rehellinen luotettava ja uskollinen vaatimukseni siitä millainen naisen tulee olla lähtönä on lähestulkoon mahdottomat vaatimukset ehdottoman rehellinen on vaatimus josta ei ole kai kukaan päässy yli edes rimaa hipoen mahtaa johtua pelosta menettää mutta varmin tapa menettää mut kun kertoo/sanoo mulle edes valkoisen valheen ja jos naisen vaatimukset rehellisyydelle on että kertomatta jättäminenkin on valehtelua ni silloin nainen toivon mukaan osaa itsekin kertoa kaiken eikä jättää mitään kertomatta ja mulla on kaksi todellisuutta se mitä elän ja se mistä näen unta koska ymmärtääkseni ihminen ei nukkuessaan tee muuta kun nukkuu vai pystyykö joku jotain muuta todistamaan

• Anonyymi

ei loppuisi mutta tulisin mustasukkaiseksi ja surulliseksi

• Anonyymi

Senkun vaan. Ei tunnu miltään. Hyvää kesää vaan hänelle 😘

• Anonyymi

Mä murtuisin.

• Anonyymi

Olisi murhattava ja siitä linnaan meno.

• Anonyymi

Kuka murhais kenet?

• Anonyymi

No härregyyd, ethän sinä kaivattuasi omista.

• Anonyymi

😱 kenet meinasit murhata? Tuommosta elä sano edes vitsilläsi!

• Anonyymi

Silloin etsisin sellaisen joka tahtoo minut, sillä muu on ajanhukkaa.

• Anonyymi

Eikös se ole pussailevalta aika selvä osoitus, ettei se joku kiinnosta häntä?
      Miten ap itse kokisi tilanteen?

• Anonyymi

En pitäisi siitä vaikka en ole kovin mustasukkainen luonteeltani

• Anonyymi

sydämeni kylmenisi häntä kohtaan. Jääsuihku.
      Tekee tilanteen selväksi.

• Anonyymi

Jos naisystäväänsä pussailee, on ihan ok. Mut jos jotain toista, niin kiinnostus lakkaisi.

• Anonyymi

Onko kaivattusi siis mies vai nainen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko kaivattusi siis mies vai nainen?

Hän on mies. Totta kai hän kumppaniaan "saa" pussailla.

• Anonyymi

Eipä yllättäisi hänen kohdaltaan että on jonkun toisen kanssa.

• Anonyymi

Sitähän tässä ei kysytty, mutta ymmärrän pointin 😉
        Ei minuakaan yllätä enää mikään hänen kohdalla, mutta ei kyllä hetkautakaan. Tehköön itsestään ihan vapaasti vielä typerämmän, jos mahdollista. Sivusta

• Anonyymi

Onko kaivattusi mies?

• Anonyymi

Saattaisi kolmipäinen meduusa herätä horroksesta 😂

• Anonyymi

Ei sellaista tapahdu

• Anonyymi

Tietysti loppuisi. Mikään ei ole niin ällöä kuin nähdä kaipaamansa nainen toisen miehen kanssa. Ajattelisin että nainen on luuseri eikä ansaitse minua koskaan.

• Anonyymi

Surulliseksi tulisin. Kaipuu tuskin heti loppuisi.

• Anonyymi

joskus kävin treffeillä, mutta pusutteluun ei kyllä päästy, kuka oli, oliko sitten nainen vai mies, mutta jotain kummallista aina sattui. vaiko joku kummitus 🙂

• Anonyymi

Miten kummallista?

• Anonyymi

Äipä taida pussailla.😍

• Anonyymi

Olisin onnellinen hänen onnestaan vaikka vähän kirpaisikin.

• Anonyymi

Se tavallaan helpottaisi, jos näkisin naisen jonkun toisen miehen kanssa. Silloin pääsisin irti tästä tunteestani häneen. m>n

• Anonyymi

En tiedä. En tunne itseäni niin hyvin, että tietäisin miltä se tuntuu että hän suutelee nähteni jonkun kanssa. Mielikuvaharjoittelu ei tunnu kivalta. En halua miettiä. Ehkä se tarkoittaisi, että minun kuuluu lopettaa hänen ajattelunsa. Hän haluaa niin.

• Anonyymi

Noinhan se loogisesti menee. Ihan niinkuin, jos joku pettää niin siinä kumppani sit tosta vaan lopettaa kumppaninsa ajattelun tai jos joku haluaa erota niin toinen sit unohtaa hänet heti. Näppärää, eikös.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noinhan se loogisesti menee. Ihan niinkuin, jos joku pettää niin siinä kumppani sit tosta vaan lopettaa kumppaninsa ajattelun tai jos joku haluaa erota niin toinen sit unohtaa hänet heti. Näppärää, eikös.

Jos hän ei suutele nähteni niin hän ei toivo minun lopettavan.
        Jos suutelee nähteni, hän toivoo. = ei ole minusta kiinnonstunut.

• Anonyymi

Loppunut jo nyt on minulla seesteinen olo kyllä on niin tauno akka ettei muuta voi sanoa ei ole ikävä en tunne mitään sääliä häntä kohtaan

• Anonyymi

Luulen että tuossa kuvassa tunteet toista kohtaan olisivat hiipuneet jo liki harmaaksi kekäleeksi, ei silloin ole enää merkitystä suudelmilla vaikka ne (kovin mukavia ovatkin) enää toivotaan hyvää matkaa ja parempaa rakkaus onnea.

https://www.youtube.com/watch?v=TWPCWsKP5GM

• Anonyymi

Eipä siinä mitään jos siltä tuntuu😊🐿👩‍🦳👀

• Anonyymi

Ohjaisin kaverin hänen sisäänsä ja nuolisin kortsun puhtaaksi. Pääasia että hän on onnellinen.

• Anonyymi

Ei ole vaikea arvata kuka oot.Siitä vaan ,hyi hlvetti!!Onnea jatkoon.

• Anonyymi

E tarvinut nähdä sitä,näin muuta ja olisin mieluummin nähnyt vaikka miljoonan muun naisen hänen kanssaan kuin sen roskan.

• Anonyymi

Litsari x2

• Anonyymi
      UUSI

Ei loppuisi. Hän valitsi kumppanikseen eri naisen ja silti ikävä ei lopu, se on jokapäiväistä. Hurjinta tässä on että tiedän myös että hän ikävöi minua. En itse kykene seurustelemaan enää kenenkään kanssa, koska hänen kanssaan minulla oli niin hyvä olla lähekkäin. Tiedän ettei minulle ole häntä parempaa, miksi siis ottaisin jonkun joka ei yllä samalle tasolle koskaan?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      118
      5101
    2. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2782
    3. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      34
      2599
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      30
      2398
    5. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1637
    6. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      21
      1580
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      10
      1500
    8. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      23
      1254
    9. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      89
      1148
    10. Tänään oli

Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘
      Ikävä
      35
      1143
    Aihe