Eipä se Orpo-Purra sitten niitä tuloja (talouskasvua) kyennyt järjestämään, ainoastaan lisää menoja ja nyt hullu akka vaatii oppositiolta leikkauslistoja.
"Riikka Purra vaatii nyt 10 miljardin leikkauslistoja: ”Suomi ei ole enää Pohjoismaa”
”Suomi ei ole enää Pohjoismaa tulopohjan osalta. Ainoastaan menojen”, varoittaa valtiovarainministeri Purra ja vaatii oppositiojohtajilta leikkauslistoja tiskiin."
Ei ole tuloja
14
99
Vastaukset
- Anonyymi
Olemme pohjolan UGANDA.
- Anonyymi
Eliitti tarvitsee vielä varmaan kolmannenkin veroale jytkyn !
- Anonyymi
Kautta alle 2 vuotta jäljellä eikä Purra uusi salkkuaan.
Kunhan mesoo ettei pälli leviä.
Ei ole vieläkään tajunnut olevansa syypää umpikujaan.
Kokoomuksen hyödyllinen idiootti. - Anonyymi
Saksikäsi vei Suomen Sudanin tielle ja kokkareet syyttivät siitä Lindtmanin SDP:tä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000010840461.html- Anonyymi
Petterin päreet liekeissä.
Alkaa pokka repeillä.
Kun kritiikki pääsee ihon alle on osuttu arkaan paikkaan.
Ainoa missä Pete on oikeassa on se ettei mikään hallitus tämän jälkeen toista samoja mokia uudestaan.
Itse asiassa Pete ei oppinut mitään kokoomuksen ja Kataisen mahalaskusta ennen pakoa Brysseliin.
- Anonyymi
Purran jengi on mahdollistanut Kokoomuksen järjettömän rikkaiden etuja ajavan politiikan, jossa tavallinen kansa pannaan maksamiehiksi ja puolustuskyvyttömät suomalaisparat köyhyydestä kyykkyyn.
https://www.uusisuomi.fi/uutiset/nyt-tuli-painava-varoitus-orpon-hallitukselle-tasta-seuraa-merkittavia-lisakustannuksia-veronmaksajille/b9ff2a75-3837-4415-ad07-a062387d8aa6
Purra on oikeasti tavallista suomalaista vihaava noita-akka, joka riekkuu kokoomuslaittain ylimielisesti verorajoja varskkaille kylväessään.- Anonyymi
Ensin Orpo ja Purra ovat perustelleet verotuksen keventämistä talouskasvun synnyttäjänä. Ja jo kaksi kertaa tämän hallituskauden aikana. Sitten Orpo selitteli, että puolustuksen määrärahojen nostaminen hoidettaisiin talouskasvulla eikä uudella velalla. Ei ole talouskasvusta ollut pienintä hajuakaan ja velkaantumisen suunta vaan jyrkkenee entisestään.
Missä helvetin utopiamaailmassa nämä oikein elävät? Milloin talous olisi viimeksi kulkenut näin helvetisti päin persettä, jossa leikkaaminen olisi johtanut vain pahenevaan velkaantumiseen? Orpon hallitus ei ole viitannut tippaakaan valtiontalouden tulopuolen kehittymisestä ja siinäpä se ongelma onkin kehittynyt, kun taloutta on yritetty hoitaa ainoastaan leikkaamalla ja nakertamalla veropohjaa. Valtion likviditeetti heikkenee kiihtyvää tahtia.
- Anonyymi
Orpon sairasmielinen purralaistenjoukkio kaltoinkohtelemassa pienituloisia, vanhuksia ja sairaita suomalaisia.
Epäoikeudenmukaisin ja kehnoin hallitus koskaan Suomessa.
Never again!!! - Anonyymi
Purra on kokoomuslaisille ihannepersu, joka tekee kaikki idioottimaisuudet meitä pienituloisia suomalaisia kohtaan mitä kokoomuslaiset vaativat ..... että saa vastalahjaksi älyttömillä tiukennuksillaan yhteiskunnallemme elintärkeitä ulkomaisia työntekijöitä ulos Suomesta.
Älykääpiömäistä purralaisuutta!- Anonyymi
Hyvin Riikka ajaa puolueen ja Halla-ahon äärioikeisto missiota .
- Anonyymi
Persut kuoppaa kaivaa, koksut arkkua kantaa
- Anonyymi
Persujen kannatus nousee kohisten kun ne satatuhatta uutta työllistä rientää äänestämään.
- Anonyymi
Sarkasmi on hieno laji!
- Anonyymi
Koskaan leikkaaminen ja säästäminen ei ole tuonut minkäänlaista kasvua ja kun hallitus vielä lietsoo kokoajan epävarmuutta ja hokee säästöjä ja leikkauksia, niin paskaa siitä vain seuraa. Ne tuloverohelpotukset mitä he antoivat, niin pieni ja keskituloisilla ne eivät riitä edes muiden maksujen nousujen kattamiseen ja vai isotuloiset siitä hyötyivät, eikä heillä ole mitään tarvetta ja halua laittaa sitä ylimääräistä kulutukseen, vaan hankkivat sijoituksia nyt kun ne ovat halpaa ostaa.
En ymmärrä missä menee hallituksen härskiyden raja ja sitten näiden pienten apupuolueiden moraali ja inhimillisyys?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185181- 472849
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302508Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231909En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101650- 1181647
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231405- 971397
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101358