Ei ole tuloja

Anonyymi-ap

Eipä se Orpo-Purra sitten niitä tuloja (talouskasvua) kyennyt järjestämään, ainoastaan lisää menoja ja nyt hullu akka vaatii oppositiolta leikkauslistoja.

"Riikka Purra vaatii nyt 10 miljardin leikkauslistoja: ”Suomi ei ole enää Pohjoismaa”
”Suomi ei ole enää Pohjoismaa tulopohjan osalta. Ainoastaan menojen”, varoittaa valtiovarainministeri Purra ja vaatii oppositiojohtajilta leikkauslistoja tiskiin."

14

99

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olemme pohjolan UGANDA.

• Anonyymi

Eliitti tarvitsee vielä varmaan kolmannenkin veroale jytkyn !

• Anonyymi

Kautta alle 2 vuotta jäljellä eikä Purra uusi salkkuaan.

Kunhan mesoo ettei pälli leviä.

Ei ole vieläkään tajunnut olevansa syypää umpikujaan.

Kokoomuksen hyödyllinen idiootti.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Petterin päreet liekeissä.

Alkaa pokka repeillä.

Kun kritiikki pääsee ihon alle on osuttu arkaan paikkaan.

Ainoa missä Pete on oikeassa on se ettei mikään hallitus tämän jälkeen toista samoja mokia uudestaan.

Itse asiassa Pete ei oppinut mitään kokoomuksen ja Kataisen mahalaskusta ennen pakoa Brysseliin.

• Anonyymi

Purran jengi on mahdollistanut Kokoomuksen järjettömän rikkaiden etuja ajavan politiikan, jossa tavallinen kansa pannaan maksamiehiksi ja puolustuskyvyttömät suomalaisparat köyhyydestä kyykkyyn.

https://www.uusisuomi.fi/uutiset/nyt-tuli-painava-varoitus-orpon-hallitukselle-tasta-seuraa-merkittavia-lisakustannuksia-veronmaksajille/b9ff2a75-3837-4415-ad07-a062387d8aa6

Purra on oikeasti tavallista suomalaista vihaava noita-akka, joka riekkuu kokoomuslaittain ylimielisesti verorajoja varskkaille kylväessään.

• Anonyymi

Ensin Orpo ja Purra ovat perustelleet verotuksen keventämistä talouskasvun synnyttäjänä. Ja jo kaksi kertaa tämän hallituskauden aikana. Sitten Orpo selitteli, että puolustuksen määrärahojen nostaminen hoidettaisiin talouskasvulla eikä uudella velalla. Ei ole talouskasvusta ollut pienintä hajuakaan ja velkaantumisen suunta vaan jyrkkenee entisestään.

Missä helvetin utopiamaailmassa nämä oikein elävät? Milloin talous olisi viimeksi kulkenut näin helvetisti päin persettä, jossa leikkaaminen olisi johtanut vain pahenevaan velkaantumiseen? Orpon hallitus ei ole viitannut tippaakaan valtiontalouden tulopuolen kehittymisestä ja siinäpä se ongelma onkin kehittynyt, kun taloutta on yritetty hoitaa ainoastaan leikkaamalla ja nakertamalla veropohjaa. Valtion likviditeetti heikkenee kiihtyvää tahtia.

• Anonyymi

Orpon sairasmielinen purralaistenjoukkio kaltoinkohtelemassa pienituloisia, vanhuksia ja sairaita suomalaisia.
      Epäoikeudenmukaisin ja kehnoin hallitus koskaan Suomessa.
      Never again!!!

• Anonyymi

Purra on kokoomuslaisille ihannepersu, joka tekee kaikki idioottimaisuudet meitä pienituloisia suomalaisia kohtaan mitä kokoomuslaiset vaativat ..... että saa vastalahjaksi älyttömillä tiukennuksillaan yhteiskunnallemme elintärkeitä ulkomaisia työntekijöitä ulos Suomesta.
      Älykääpiömäistä purralaisuutta!

• Anonyymi

Hyvin Riikka ajaa puolueen ja Halla-ahon äärioikeisto missiota .

• Anonyymi

Persut kuoppaa kaivaa, koksut arkkua kantaa

• Anonyymi

Persujen kannatus nousee kohisten kun ne satatuhatta uutta työllistä rientää äänestämään.

• Anonyymi

Sarkasmi on hieno laji!

• Anonyymi

Koskaan leikkaaminen ja säästäminen ei ole tuonut minkäänlaista kasvua ja kun hallitus vielä lietsoo kokoajan epävarmuutta ja hokee säästöjä ja leikkauksia, niin paskaa siitä vain seuraa. Ne tuloverohelpotukset mitä he antoivat, niin pieni ja keskituloisilla ne eivät riitä edes muiden maksujen nousujen kattamiseen ja vai isotuloiset siitä hyötyivät, eikä heillä ole mitään tarvetta ja halua laittaa sitä ylimääräistä kulutukseen, vaan hankkivat sijoituksia nyt kun ne ovat halpaa ostaa.
      En ymmärrä missä menee hallituksen härskiyden raja ja sitten näiden pienten apupuolueiden moraali ja inhimillisyys?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      118
      5181
    2. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      47
      2849
    3. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2802
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      30
      2508
    5. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      23
      1909
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      10
      1650
    7. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1647
    8. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      23
      1405
    9. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      97
      1397
    10. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      10
      1358
    Aihe