rammat, raajarikot, invalidit ja muut sairaat ja työkyvyttömät hakemaan töitä ?
Se on ilmeisesti sitä hallituksen paljon mainostamaa "byrokratian purkua" ?
Hallituksen viimeisin keino Suomen pelastamiseksi on laittaa
15
139
Vastaukset
- Anonyymi
Kokoomuksen ja hallituksen epätoivoinen yritys vakuuttaa kansalle valtavasta työvoimapulasta. Pelkkää valetta, vedätystä, manipulointia koska maassa ei ole muita töitä kuin ilmaista orjatyövoiman tarvetta
- Anonyymi
Hallitus kävelee siis lääkäreittenkin yli ? Läälkärinlausunto ei paina mitään,
kun fasistit jotain päättää.- Anonyymi
Alkaa olla hallituksen toiminta kuin joissakin pikkufirmoissa joissa ei piitata tessistä eikä muistakaan laillisuusasioista
- Anonyymi
Kun suurituloisten veronalenukset ei johtaneetkaan mihinkään syyllistetään seuraavaksi syöpäsairaat ja muut kurjistetut
- Anonyymi
On ihan tarpeeksi kestämistä, että on sairas. Sairaanko voi pakottaa
hakemaan töitä sairiksella ? En ole tainnut ihan ymmärtää koko asiaa,
se tuntuu niin käsittämättömältä. - Anonyymi
Suomessa ei varmaan ihan noin paljon oikeasti sairaita yhtäkkiä?
Ilmainen elämä houkuttanut liian monia.
Pitäisi pitää itsensä kunnossa.
Oikeasti sairaitakin on.
Suurin osa on valinnut. - Anonyymi
70-vuotiaiden on ilmoittauduttava Orpu-Volksturmiin työpalvelukseen Voimaa Ilosta
- Anonyymi
Pitää muuten paikkkansa paitsi että helpoin tapa
päästä eroon mainitsemistasi ihmisistä on:
Heitteille jättö.
Mikä muuteen nykyään toimii ja myös toteutuu. - Anonyymi
En ymmärrä miten 900 euroa voi riittää normaaliin elämään pitemmän päälle. Ja kun sitäkin uhataan alentaa ja alennetaankin. Vaikutukset yksilön elämänhallintaan, työkykyyn ja terveyteen aiheuttavat lisää uusia yhteiskunnallisia ongelmia. Hallitus tai Eduskunta, eihän puolueilla ole mitään väliä. Hallitukset ovat saaneet jatkuvasti koko Eduskunnan hyväksynnän toimilleen.
- Anonyymi
Saan vaan alle 6ooe kk elämiseen
Sotejohtajalle maksetaan yli 1o OOO e ja ei tarvii tehdä mitään työt tekemättä- Anonyymi
Lisäksi sotejohtaja syötetään ja juotetaan veronmaksajien rahoista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sotepomot lentelee ympäri Suomea valtion varoin maakuntakentiltä jotka ovat verovaroin tuettuja
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kai sotepomot sentään jotain tekee ja ainakin vastuullisemmin kuin hallitus.
- AnonyymiUUSI
Milloin velvoitetaan kuolleet nousemaan haudoistaan ja hakemaan töitä ?
- AnonyymiUUSI
Rajat kiinni ja työllistetään omat kansalaiset; velvoite palkata pisimpään työttömänä olleet ensin, ja jakaa töitä jos niitä ei kaikille riittä. Siihen päälle tarvittavat ulkomailta. Työntekijöitä voisi sijoittaa myös muualle Eu:n (ETA:n) alueelle, jos ei ulkopuolellekin. Tuotteethan ostetaan paljolti ulkomailta, jossa ne on halvempia.
Tieteeseen ja teknologiaan sijoitetaan, kuten Kiinassa on ymmärretty, josta rikkaus valuu muille alueille. Taloudessa voidaan vain optimoida toimintoja.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1195214- 472879
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332812Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺312581Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231959En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä111747- 1181657
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231445Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101418- 971407