Mä en nyt kyllä ehkä kuitenkaan pysty ottamaan kesästä kaikkea irti, kun ikävöin ihan koko ajan. Pystynkö olemaan toisen kanssa? Panettaa, on ihan hirvee olo. Vaikka sanoisin itselleni etten ole toiselle sopiva, niin siihen ei voi lopettaa ikävöintiä.
Ikävä hallitsee ajatuksia
36
710
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla on tilanne, et molemmat rakastaamut kumpikaan ei ota askeltakaan. Eri syistä kylläkin.
- Anonyymi
Joo siis tää on positiivisesti sanottuna mielenkiintoinen tää olo….kun ei tunnu hyvältä mikään, niin pitäis kai sitten vaan raivoliikkua. On jotain keinoa pitää pää kasassa mut mulla on kyllä vaikea tilanne just nyt. En saa otetta mutta on jotain kuitenkin mikä pitää kasassa ja iloitsenkin välillä. Tsemppiä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo siis tää on positiivisesti sanottuna mielenkiintoinen tää olo….kun ei tunnu hyvältä mikään, niin pitäis kai sitten vaan raivoliikkua. On jotain keinoa pitää pää kasassa mut mulla on kyllä vaikea tilanne just nyt. En saa otetta mutta on jotain kuitenkin mikä pitää kasassa ja iloitsenkin välillä. Tsemppiä!
Hän on tavallaan mun sisällä anyway.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän on tavallaan mun sisällä anyway.
Sai sinut siunattuun tilaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Neitseellisesti juu ja purkalla❤️
- Anonyymi
Sama. Vaikee nauttia kesästä 🙁
- Anonyymi
Siis mulla on sama olo. Olen nainen. En pysty olemaan toisen kanssa, ja pan*ttaa koko ajan. Ikävä on ja haluaisin suoraan sanoen häntä aika paljon!!! Paljon. Hellä fiilis on myös koko ajan. Ja se vaikeuttaa arkea. Toisaalta hän on aika samanlainen kuin mä. Että ei auta ajatella, että en sovi hänelle. Sovin vttu kyllä, uskoisin.
- Anonyymi
Meidän on ihan pakko panna tämä homma käyntiin kunnolla.
Mieheltä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MieheltäOlen lämpimästi samaa mieltä kanssasi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MieheltäNo niin on rakas liekkini❤️🔥❤️
- Anonyymi
Soita hänelle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niin on rakas liekkini❤️🔥❤️
En kestä 😂😂😂
- Anonyymi
On hyvin vaikea nauttia kesästä jos ikävä on alati läsnä. Eikä se seksikään suju kuin rakkaan ihmisen huomion keskipisteenä. Seksi vain toisen objektina jättää todella kylmän ja käytetyn olon, kuin olisi sielu raiskattu ja heitetty ovesta ulos. Rakkaan kanssa kuin olisi tullut luontevasti kotiin ja kainalon lämpöön. Alkukesästä on syytä laittaa oma hyvinvointi kaiken edelle ja hypätä rohkeasti rakkaus saappaisiin.
https://www.youtube.com/watch?v=o1kF4gZ0D6A- Anonyymi
Aivan ihana kappale 🩷todellakin tallensin
- Anonyymi
Onneks ei oo vapaa-aikaa, niin ei tarvitse yrittääkään nauttia kesästä.
- Anonyymi
Mulla onneksi pahin takana. Oli ihan järkyttävää haluta niin paljon toisen lähelle ja sitä seksiäkin jatkuvasti.
- Anonyymi
Mun tunteet ja pää ihan sekaisin. Vaikka rakastin niin katkaisin kaikki tunnesiteet. Päätös pitää. Moni ei ymmärrä miksi ja miten se onnistuu...oli vaan pakko. Vaatii luonteen lujuutta ja kovaa tahtoa. Ei auta valittaa. Aika parantaa särkyneen sydämen. Nyt keskityn muihin asioihin vaikka ei oikein millään jaksaisi
- Anonyymi
Sama juttu. Ymmärsin että meitä ei ollut tarkoitettu toisillemme. Liikaa kyyneleitä ja ahdistusta.
- Anonyymi
Kyllä sä jaksat sä teet sen mun takia.
Se on viimeinen toiveenii ja pyybtöni sinulle
Ihanalle ihmiselle
En halunnut ikinä olla kamala tai paha.
Pilatabihan kaikkea .. niin vain kävi.
En vain osannut suunnitella omia unelmia
Ja sairastumista samaan elämään ...
Oli mahtavia unelmia ne !
En tahdo sinulle pahaa jatkossakaan
Toivon että löydät uuden ilon ja onnen
syyn vielä toisaalta .
Rakastin niin pitkään kun kykenin
Anteeksi mies
Naiselta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sä jaksat sä teet sen mun takia.
Se on viimeinen toiveenii ja pyybtöni sinulle
Ihanalle ihmiselle
En halunnut ikinä olla kamala tai paha.
Pilatabihan kaikkea .. niin vain kävi.
En vain osannut suunnitella omia unelmia
Ja sairastumista samaan elämään ...
Oli mahtavia unelmia ne !
En tahdo sinulle pahaa jatkossakaan
Toivon että löydät uuden ilon ja onnen
syyn vielä toisaalta .
Rakastin niin pitkään kun kykenin
Anteeksi mies
NaiseltaJätät myös ilman seksiä?
- Anonyymi
Ei ole ikävä sinua en tunne edes sääliä sua kohtaan mulla on nyt hyvä olo en edes ajattele ja hyvä kun päivät menee nopsaan
- Anonyymi
Ikävä on, halu tutustua sun sisinpään ja ajatuksiin ❤️
Miehelle. - Anonyymi
Tiedän. En jaksa osallistua kesärientoihin. Olen vakavasti masentunut. Äsken otin rauhoittavan (vihaan niitä) että voin vielä jatkaa unta.
- Anonyymi
Minullakin nyt perjantaina taas ihastus naiseen paheni, joten nyt sitten hän tulee jatkuvasti mieleen ja punastelen kotona yksikseni. Tiedän välien olevan sellaiset, ettei häneen pitäisi ottaa yhteyttä, mutta kamppailen jatkuvasti sen ajatuksen kanssa. Tunteet on niin vaikeita. - Tää
- Anonyymi
Miksi ei pitäisi ottaa yhteyttä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ei pitäisi ottaa yhteyttä?
Hänen reaktionsa aiempaan yhteydenottoon ei ollut sellainen, että se olisi mitenkään sopivaa. Olisi kyllä tuonut ilmi, jos olisi halunnut keskustella, mutta nyt en halua häiritä häntä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänen reaktionsa aiempaan yhteydenottoon ei ollut sellainen, että se olisi mitenkään sopivaa. Olisi kyllä tuonut ilmi, jos olisi halunnut keskustella, mutta nyt en halua häiritä häntä.
Juu uskottava on, että toinen ei tunteut samaa rakkautta kuin mä. Silloin paras häipyä pois maisemista. Vielä tulee mulle maailman rakkain ja paras ikinä. Ja tämä täällä, se mun kaivattu katuu....kun mua ei enää ole
- Anonyymi
Tavoittikohan viestini häntä koskaan?Toivon ettet ole tuo masentunut, mutta myös että kaipaisit myös, tai mitä vaan kuulla sinusta.
- Anonyymi
Tämä aloittajalta, muut tänään tulleet ei.
- Anonyymi
Onko masennus pahinta, mitä ihmiselle voi tapahtua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko masennus pahinta, mitä ihmiselle voi tapahtua?
Ei on, olen itsekin masentunut. Miksi kysyt?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei on, olen itsekin masentunut. Miksi kysyt?
Kun laitoit että toivot, ettei ole tuo masentunut. Itsellä kun on sellainen pelko, että toivunko tästä olotilasta ollenkaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kun laitoit että toivot, ettei ole tuo masentunut. Itsellä kun on sellainen pelko, että toivunko tästä olotilasta ollenkaan.
Kirjoitan että toivon ettei ole tuo masentunut koska se oli se positiivinen viesti minulle, että hänkin saattaa välittää, ja siitä tuli olo että ajattelen väärin, enkä halua että han vo ihuonosti.
Mutta minä voin, ja sille ei tule helpotusta. Missä hän on. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitan että toivon ettei ole tuo masentunut koska se oli se positiivinen viesti minulle, että hänkin saattaa välittää, ja siitä tuli olo että ajattelen väärin, enkä halua että han vo ihuonosti.
Mutta minä voin, ja sille ei tule helpotusta. Missä hän on.Et ole hän. Hän viettää kesäänsä ja ihan toisessa, kuin minun seurassani. Täällä puran vaan enää tuntemuksiani, ei hän täällä ole. Mutta tsemppiä sinulle elämääsi ja onnea kaivattusi kanssa 💛
- Anonyymi
Jättääkö kaiken kesken juuri kun kesä alkaa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654170
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463929Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭333426Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162753Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342689En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142502Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm101994IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm81129Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1441102- 80986