Loppu tuli, Peltokangas päätyi henkilökohtaiseen ratkaisuun

Anonyymi-ap

Kansanedustaja Mauri Peltokankaan ura perussuomalaisen puolueen toisena varapuheenjohtajana katkesi ennenaikaisesti. Moni meistä olisi toivonut saavansa nähdä vielä Maurin Lahden puoluekokouksessa kisaamassa paikasta puolueen toiseksi varapuheenjohtajaksi.

Näin ei nyt valitettavasti tapahdu, mutta puolueemme kuitenkin jatkaa elämäänsä uuden varapuheenjohtajan kera. Tätä paikkaa tavoittelee muun muassa kansanedustaja Joakim Vigelius.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5b2ab3dc-3a84-4143-9c27-9ea9d7c49ef5

18

273

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Silmälasiteline ymmärsi mikä on parasta puolueelle ja hänelle itselleen.

• Anonyymi

Lainaus aloituksen linkkijutusta:

"– Ei, mahdollisuuteni ovat ilman muuta erittäin hyvät. Olen kiertänyt esimerkiksi alue- ja kuntavaalien alla yli 100 paikkakuntaa. Hyvä meno ja lämmin vastaanotto on aina, sama minne päin Suomea menee, Peltokangas vastaa."

Ei ollut alue- ja kuntavaalien jälkeen Peltokankaan sanoma ihan samaa tasoa kuin nyt.

https://www.keskipohjanmaa.fi/artikkeli/aanikuninkaasta-aanikatoon-mauri-peltokankaan-aanimaara-romahti-lahes-900lla-ihan-kauhea-katast

Peltokangas tietää, että häviäisi Vigeliukselle, joten jonkinlainen iltasatu ja pakotie piti kehittää?

• Anonyymi

Persu-ukot äänestävät varmuudella Viggeä...

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mauri kuvittelee, että hän voi yhä keskittyä kusettamaan keskipohjalaisia ja luopui varapuheenjohtajuuden tavoittelusta? Vuonna 2021 Mauri sai kuntavaaleissa 1082 ääntä ja nyt 2025 vain 188 ääntä. Mihin Maurin kannatus haihtui kuin pieru Saharaan?

https://vaalit.yle.fi/kv2025/tulospalvelu/fi/municipalities/272/candidates/?caid=272

Moktar.Gubta vei persuilta äänet

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moktar.Gubta vei persuilta äänet

Mikäs se tuommoinen on?

• Anonyymi

"Loppu tuli, Peltokangas päätyi henkilökohtaiseen ratkaisuun"

Endlösung kuten Perhon Ekillä?

"“Lauantaina pelkotila kasvoi”, Antti muistelee. “Eki sanoi, että heitä kuunneltiin koirien tutkapannan kautta. Yritettiin tyynnytellä. Mutta silmät sillä oli jo tyhjinä, ei se kuunnellut.”

Lauantain ja sunnuntain välisenä yönä Ekin ahdistus kasvoi yli äyräiden. Puoli yhdeltä laukaus kajahti navetan takana pellolla. Taina oli mennyt tuntia aikaisemmin nukkumaan. Perheen 18-vuotias poika juoksi heti paikalle ja soitti hätänumeroon."

https://suomenkuvalehti.fi/kotimaa/katkera-kapina-pohjalaisten-susijahti-johti-kohuun-ja-kuolemaan/

• Anonyymi

Mauri tietää, että kahden vuoden päästä sopeutumiseläkejuoksee ja hän voi jutella pensa-aseman pöydässä mukavia ihmisten kanssa. Haukkuu vaikka uutta hallitusta.

• Anonyymi

Riikka päätti, että Mauri ei enää jatka pyrkimitä ps varapuheenjohtajaksi ja Mauri totteli.
        Riikka tahtoo hoviinsa tietyt henkilöt ja heidät myös valitaan. Mauri on tehtävänsä tehnyt. Mauri saa mennä.

• Anonyymi

PS on heterovapaa vyöhyke.

• Anonyymi

" henkilökohtainen ratkaisu " tarkoittaa itsemurhaa.

• Anonyymi

Onko Sisu-Mauri savustettu ulos

• Anonyymi

Mitäpä tuossa puolueessa enää sinnittelemään?
      Kansanedustajuus tuottaa hilloa vielä hetken ja sen jälkeen se on moro.

Kaikkien persujen kannattaa alkaa miettiä, mitä tekee isona.

• Anonyymi

Soini seteliselkärankaisen rappiohovinsa kanssa keskittyi omien etujen saalistamiseen. Äänestäjät olivat heille vain hyödyllisiä idiootteja. Purra jatkaa Soinin viitoittamaa tietä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Soini seteliselkärankaisen rappiohovinsa kanssa keskittyi omien etujen saalistamiseen. Äänestäjät olivat heille vain hyödyllisiä idiootteja. Purra jatkaa Soinin viitoittamaa tietä.

Riikka otti valtiovarain ministeriön homman.
        Timo munkki karkki otti ulkoministerin matkatoimiston!siinä vissi ero!

• Anonyymi

Mitähän ne 35 000 äänestäjää miettii kun maailman tähtönen lähti sosialistien ryyppy porukan mukaan maailmaa kiertää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Riikka otti valtiovarain ministeriön homman.
        Timo munkki karkki otti ulkoministerin matkatoimiston!siinä vissi ero!

Purra haukkasi selvästikin itselleen liian ison palasen valtionvarainministerin salkullaan. Kokoomuslainen alivaltiosihteerinsähän se ajattelutyön tekee ja Purra lähinnä papattaa käsikirjoitettuja satuja.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitähän ne 35 000 äänestäjää miettii kun maailman tähtönen lähti sosialistien ryyppy porukan mukaan maailmaa kiertää?

Koska hän on persujen sekaan eksynyt ? Tosin se persujen "maailman kiertäminen" on kylän kuppiloissa lojumista, mutta ryyppyporukat totista totta.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      119
      5214
    2. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      47
      2879
    3. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2812
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      31
      2581
    5. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      23
      1959
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      11
      1747
    7. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1657
    8. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      23
      1445
    9. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      10
      1418
    10. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      97
      1407
    Aihe