Artisokka nahistunut

Anonyymi-ap

Oli artisokka niin polleana olevinaan, mutta niin vain nahistui ja kuihtuu pois.

20

1803

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oli sitten ilmeisesti ihan itse päättänyt hypätä sinne veteen mitä voi kyllä pitää vähintäänkin yllättävänä asiana.

• Anonyymi

Ajattelin vaan että eihän varsinkaan tuonkaltaiset henkilöt yleensä halua antaa sitä iloa muille että luopuvat elämästään vapaaehtoisesti.

• Anonyymi

Hypännyt veteen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hypännyt veteen?

Eikö tämä tyyppi löytynyt maastosta, eikä vedestä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö tämä tyyppi löytynyt maastosta, eikä vedestä?

Vedestä varmaankin mutta eipä kai tätä asiaa enää enempää kannata puida.

• Anonyymi

Löydetty ja kuollut, ehkä tämä tapaus on nyt Parkanossa ohi. Hyvä Kaikille että saa ihmisen hautaan. Pahaa aiheutti, sairas kai mieleltään.iHMiNEN Kestää Minkä jaksaa, tässä taisi käydä niin.

• Anonyymi

Antakaa nyt olla tämäkin asia vellomatta. Pääasia, että löytyi ja täten omaiset lakata murehtimasta.

• Anonyymi

Niin, eikä tämän henkilön uhrien tarvitse pelätä henkensä edestä enää. Se on tärkein juttu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, eikä tämän henkilön uhrien tarvitse pelätä henkensä edestä enää. Se on tärkein juttu.

No aina tulee uusia hulluja että joku joutuu pelkäämään henkensä edestä.

• Anonyymi

Olisko kuitenkin mahdollista että olisi lopulta ymmärtänyt tekojensa kauheuden ja siksi päätti päivänsä.

• Anonyymi

ette sitten anna kuolleidenkaan olla rauhassa, vi... kyylät

• Anonyymi

Tekeekö se kuolema kenestäkään pyhää tai poistaako se hyviä tai pahoja tekoja?

• Anonyymi

Tosi ärsyttäviä noi kyttääjät kauppojen pihoissa ja R- kioskilla istuu harmaa harakat niinku kanat orrella.

• Anonyymi

Eivät he ole väkivaltaisia. Kyttärit/R-kiskalla

• Anonyymi

Mitenköhän oli kuollu? Oliko narussa🤔

• Anonyymi

Oli kyllä järkyttävä se tarina Ilkkapohjalaisessa.

• Anonyymi

Kirjoitin artisokkaa koskevaan keskusteluun sanan maa-artisokka, mutta viesti poistettiin.

• Anonyymi

Onhan myös latva-artisokka

• Anonyymi

Olitteko koulussa äidinkielen tunnilla sanan saattajia vai 4ja5 lässyttäjiä?

• Anonyymi

Mä olin ainakin Ruuneberi.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      635
      2798
    2. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      25
      2237
    3. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      430
      2179
    4. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      89
      2006
    5. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      20
      1819
    6. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      67
      1590
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      128
      1372
    8. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      23
      1300
    9. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      27
      1231
    10. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      66
      1164
    Aihe