Oletko koskaan kertonut tai näyttänyt

Anonyymi-ap

IRL tunteesi kaivatullesi? Onko hän näyttänyt sinulle? Miten? Jos, kannattiko hänen/sinun näyttää/kertoa ?
( palsta-avautumisia ei lasketa)

21

499

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tyssäsi kuin seinään ekalla (huonolla) yrityksellä tehdä tikusta asiaa.
      Työn alla on, eikä minua kiinnosta kannattaako vai ei. Pakkohan on kertoa jos jotain ihmistä suorastaan rakastaa.

• Anonyymi

Entä hän, onko kertonut/näyttänyt?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entä hän, onko kertonut/näyttänyt?

On hän kertonut omin sanoin. Mä olen kertonut hälle🩷🤍sivusta

• Anonyymi

Ehkä olemme kumpainenkin omalla tavalla tuoneet asian esille, mutta teimme siitä liian vaikean meille. Mielestäni kannattaa aina näyttää jos pitää toisesta, en ainakaan loukkaannu jos jään ilman vasta tykkäämistä. Usein myös tilanne jännitys helpottaa ja on helppo lähestyä toista ja alkaa omimaan.

https://www.youtube.com/watch?v=NExtyLKD2lA

• Anonyymi

Olen. Ei kannattanut.

• Anonyymi

Yritin suoraan ja muilla keinoin. Uskon, että hän tiesi kyllä. Sen pituinen se.

• Anonyymi

Totta kai tiesi, jos kerran suoraan IRL kerroit 😊

• Anonyymi

Olen yrittänyt kertoa, että välitän hänestä. Mutta jotenkin se menee aina pelleilyksi, piiloudun huumorin taakse. Pienin teoin olen yrittänyt näyttää, että hän on minulle tärkeä. Tahtoisin sanoa enemmän, ei vaan rohkeus riitä. Tilanne tuntuu hankalalta. En tahtoisi menettää häntä, en halua väliemme menevän pilalle. Kun voisin tykätä ihan vain vähän, niin ehkä tämä menisi ohi. Vaan ei.

• Anonyymi

Olen näyttänyt ja se kannatti

• Anonyymi

Miksi ette ole yhdessä?

• Anonyymi

Olen. Ei se muuttanut tilannetta.

• Anonyymi

En ole. En uskalla..hän varmaan luulee että olen tyly mutta vaikea olla hänen seurassaan ku tekis mieli näyttää tunteet.

• Anonyymi

Olen kertonut ikävästäni ❤️

• Anonyymi

Tosin silloin ei ollut varmaan viikkoakaan mennyt kun oltiin nähty ja mulla oli jo ikävä niin seki kertoi aika paljon ❤️🥹

• Anonyymi

Silleen pienesti vilautettiin molemmat tunteita.

• Anonyymi

Mä luin että tissiä 😂 pienesti vilauteltiin joo 😘

• Anonyymi

Ei ole suoraan näyttäny mu eipä mulle niitä tarvi näyttää tiedän ne näyttämättäkin ite mokasin ja annoin hetkellisesti itseni tuntea jotain häntä kohtaan johtuen kai siitä että se ei ollu sääliä mitä hän tunsi mua kohtaan sillä hetkellä en tiedä tosin huomasiko hän mitään eroa

• Anonyymi

Kyl me molemmat näytettiin vähän, monilla tavoilla. Tiedostetuilla ja tiedostamattomilla. Ei ehkä olisi kannattanut. Meidän välit on nyt ehkä vähän haastavat. Meidän olisi pitänyt puhua, niin ei olisi epäselvyyttä. Nyt tiedetään, et toinen tykkäsi, mutta ei sitä, minkä verran eikä sitä, mitä toinen haluaa. Jättää tän tähän vai tutustua enemmän.

• Anonyymi

Vielä vaikeempi tilanne kuin se, että mitään ei ole kerrottu. Itellä vastaava. Pitäisi tutustua enemmän, niin tietäisi

• Anonyymi

Tunteeni näkyy ulos itsestään kun en osaa peitelläkään niitä. Hänestä en tiedä, ehkä on näyttänyt jonkunlaista vastakaikua viimeaikoina tai sitten vain haluaa hyötyä mun tunteilla, niinkuin minulle on aiemminkin käynyt.

• Anonyymi

Kyllä ollaan vaikka meillä oli sentään on/off vuosia tässä välissä, mutta nyt ollaan sentään yhdessä saatu aikaan paljon kerran elämässä kokemuksia yhdessä joita ei varmaan olla kumpikaan koettu muissa suhteissa.
      Ensimmäisellä kerralla oltiin molemmat nautittu vähän alkoholia ja paikka oli ravintola jossa on helppo tutustua sekä näyttää tunteita heti.
      Meillä jäi tämä alkoholi pois niin tuli aika paljon haasteita, koska asutaan KYLÄSSÄ JOSSA KAIKKI PYÖRII ALKOHOLIN YMPÄRILLÄ.
      Minusta tuli aika vaikea ihminen, koska sen yhdenkin juominen on KUNNIANLOUKKAUS heitä kohtaan jotka VETÄVÄT KUNNON KÄNNIT.
      En kyllä ala heidän KUNNIOIDEN TAKIA RYYPPÄÄMÄÄN UUDELLEEN.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      396
      2092
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      12
      1939
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      250
      1405
    4. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      82
      1049
    5. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      56
      965
    6. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      402
      938
    7. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      39
      818
    8. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      56
      779
    9. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      75
      750
    10. Hyvää yötä mies

Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo
      Tunteet
      70
      734
    Aihe