Miten suhtautuisit jos kuulisit

Anonyymi-ap

Että kaivattu on muuttamassa maasta tai Suomessa jonnekin kauas, että ette voisi enää nähdä? Yrittäisitkö lähentyä hänen kanssaan ettei hän muuttaisi tai että pääsisit mukaan vai päinvastoin luovuttaisit hänen suhteensa?

31

418

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Helppo kysymys. Luovuttaisin hänen suhteensa. En haluaisi olla hänen suunnitelmiensa tiellä.

• Anonyymi

Luovuttaisin. Hänen täytyy elää unelmaansa, oli se sitten mitä hyvänsä.

• Anonyymi

Älä itketä yhtään enempää. Tää tulee tapahtumaan pian ja mä en kestä. Luultavasti kuolen, hän tuskin tietää tätä mun tunnetta ja hänen elämässään kääntyy uusi lehti. Mun elämälle tulee The end 😔

• Anonyymi

Onko kaivattusi muuttamassa ulkomaille? Niin omakin kaivattu.😔
        Ap.

• Anonyymi

Mä ymmärrän sua! Koeta jaksaa vaikka kuinka tuntuisi pahalta!

• Anonyymi

Ihan sama mulle. Kyllästyin jo ajat sitten kaipailuun. Parasta pitää tunteilut poissa.

• Anonyymi
        UUSI

Hienoa että löysit kuitenkin tiesi ikävä palstalle ja jaoit tämän asian.
        Sivusta

• Anonyymi

En yrittäisi. Se mitään muuttaisi kuitenkaan.

• Anonyymi

Tervemenoa vaan sitten, ei ole kaivattua. Ai niin eihän tämä sitten ollut mulle :o

• Anonyymi

No mä lähtisin mukaan.

• Anonyymi

mun puolesta menkööt niin pitkälle kun pippuri kasvaa.
      siihen loppu kaipaukset.

• Anonyymi

Mulla on suunnitelmia muuttaa ulkomaille, mutta en ihan maailman ääriin kuitenkaan. Ei ole lukkoon lyöty ja olen valmis muuttamaan suunnitelmia, pääasia että saisin olla hänen kanssaan. Haluan muuttaa ulkomaille, mutta vielä enemmän haluan olla hänen kanssaan. Jos hänkin olisi valmis lähtemään ja asioita loksahtaisi hänenkin kannaltaan kohdilleen, niin silloin tietenkin molemmat lähdettäisiin.

• Anonyymi

Onhan kaukosuhdekin (long distance relationship) yksi vaihtoehto.

• Anonyymi

Erittäin jarvoin jos koskaan toimii useimmin jompikumpi käy vieraissa tai jopa kumpainenkin tahoillaan ne suhteet on todella harvassa joissa tämä toimii pitää olla jo helvatun hyvä luottamus

• Anonyymi

Yrittäisin lähentyä

• Anonyymi

En yrittäisi tehdä mitään. Haluan vain, että hän on onnellinen ja jahtaa sellaista elämää kuin haluaa siellä ulkomailla jahdata.

• Anonyymi

En tiedä voisinko olla onnellinen jossain muualla kauempana Suomessa, kuin nämä seudut ja lähialueet missä nyt elän. Ehkä hänen kanssaan, ehkä en. Ulkomaat teorian tasolla ainakin voisi olla hieno kokemus.
      Joka tapauksessa en ole luovuttajatyyppiä.

• Anonyymi

Hyvä vaan! Elät vielä! Anna mennä mene! Ja kaikkea parasta sulle! :-D mulla ny viides kaupunki ja ikää alle 30 todellakaan en tänne jää kun ei kodilta tunnu aivan kamala paikka. Eikä koskaan mitään asunnon ostamisia. Ahdistaisi vaan. Oikeastaan kaikenlainen sitoutuminen ahdistaa. Oikenlaisen kumppaninkaa ehkä parisuhde sentään ei ahdistaisi. :D., tai en tiedä. Varmaan hulluja kaikki

• Anonyymi

Ei muuttaisi enää mitään, eikä saisi toimimaan mitenkään.

• Anonyymi

Miten siihän pitäs suhtautua ei ollu sopiva siihen hetkeen mä ala ainakaan ketään esteleen jos toinen haluaa mennä ni menköön ei tarvi ainakaan kuunnella syyttelyä että sun vika menis paremmin kun olisin menny

• Anonyymi

jos olisi vain tämmöinen suhde, toivoisin että menisi jos olisi loistava tilsisuus mutta en jäisi kaipaamaan vaan menisin itsekin elämässä eteen päin. kaipaan sitä että joku nukkuu vieressä, ainakin usein jos ei nyt aina.

• Anonyymi

Meinaakko omistella toisen aviopuolisoa,joko olette niin pitkällä.

• Anonyymi

Niin on käynyt minulle ja nyt hän elää unelmaansa

• Anonyymi

Minulle on ihan sama mitä minua paljon nuorempi henkilö tekee, en jää kaipaamaan häntä vaikka en enää koskaan näkisi häntä!! En ole ollut edes ihastunut häneen!

• Anonyymi

Mutta minä jään kaipaamaan minua paljon nuorempaa henkilöä!

• Anonyymi

Mä käskin mun kaivatun lähteä ulkomaille
      Aikuisten oikeasti.
      Meidän tilanne kun on ja oli hankala
      Mutta myöskin siksi et kyseisen tyypin potentiaali menee suomes hukkaan .
      Mä tiedän et se pystyy melkein ihmeisiin .

Mä jään Suomeen kosta mä sairastan.
      Ja suvun parissa on tiedossa poismenoja ja perintöriitoja seuraavan 5 vuoden sisällä
      Tosenlasessa elämäs olisin yrittäny lähehentyä enenpiki ja lähtisin mukaan tietenkin .

Naiselta sivusta 🥺🥲

• Anonyymi

Ajattelisin ettei varmaan alunperinkään kauhean tosissaan

• Anonyymi

Ei mua kiinnosta senkun muuttaa mulla on kumminkin jo asiat hybin etten kaivattuani tarvi mihinkään eihän osaa muuta kuin pelleillä kuin pieni lapsi niin joutaa muuttaa kauas

• Anonyymi

Kävin tuota keskustelua itseäni kanssa vuosi sitten kun hain muualle töihin, työnhaku ei lopulta tärpännyt, mutta sainpa ajatukset ja tunteet siltä osin läpikäytyä
      ja järjestykseen.

• Anonyymi
      UUSI

On ollut suunnitelmissa muuttaa ulkomaille. Ei häntä ole kiinnostanut asiani väliemme rikon jälkeen...

• Anonyymi
      UUSI

Eihän sille mitään voi. Ja hän lähtikin ulkomaille, tosin tuli jo takaisinkin, mutta ei se mitään vaikuttanut. Hänellä on muita kuvioita elämässään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      118
      5101
    2. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2782
    3. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      34
      2599
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      30
      2398
    5. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1637
    6. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      21
      1580
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      10
      1500
    8. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      23
      1254
    9. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      89
      1148
    10. Tänään oli

Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘
      Ikävä
      35
      1143
    Aihe