Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut
119
1580
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole muuttunut, mutta olen tajunnut miten tyhmä olenkaan ollut.
- Anonyymi
Aijjuma, miten tyhmä olen minäkin ollut. Toki ei siinä ole mitään uutta.
- Anonyymi
Sama vika. Ei hän, A nainen ikinä välittänyt pätkääkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhu vain omasta puolestasi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Välitin ja vielä enemmän kun kenestäkään muusta ennen. Joku raja on kuitenkin vedettävä kauanko kehtaa roikkua toisessa turhaan ilman vastakaikua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Välitin ja vielä enemmän kun kenestäkään muusta ennen. Joku raja on kuitenkin vedettävä kauanko kehtaa roikkua toisessa turhaan ilman vastakaikua
Onpa aloittajaäijä psykedeliaa taas tämä monologi, ehkä jotku just digaa tämmöisestä epäloogisuudesta, kun siinä on sitä tunnetta. Voi yhren kerran
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpa aloittajaäijä psykedeliaa taas tämä monologi, ehkä jotku just digaa tämmöisestä epäloogisuudesta, kun siinä on sitä tunnetta. Voi yhren kerran
Suksi kuuseen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mistäpäin tämä A nainen? Miksi näin ajattelet?
- Anonyymi
Lämpimämpään suuntaan ja semmoseen kosketettavampaan.
- Anonyymi
Että olisit aivan valmis feel up jo vai?
- Anonyymi
Ei ole muuttunut
- Anonyymi
En tiedä herätänkö naisessa rakkaustuntemuksia, että haluaisiko tällaisen miehen omakseen. Mutta luulen että hän osaa olla tosi lempeä, mitä arvostan suunnattomasti.
- Anonyymi
On muuttunut. Ymmärsin että hän on kylmempi ja laskelmoivampi kuin ajattelin. Luulin herkemmäksi. Tai sitten hän on suuttunut jostain, jota en ymmärrä. Molemmat vaihtoehdot huonoja, mulle ei sovi sellainen mies, jota en käsitä.
- Anonyymi
Herkkyys voi olla voimavara tai se voi viedä voimat. Vanhempana sitä osaa säädellä paremmin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Herkkyys voi olla voimavara tai se voi viedä voimat. Vanhempana sitä osaa säädellä paremmin.
Joo. Saman olen huomannut itsestäni.
Edellinen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No minä säätelen sitä niin, etten anna muiden ihmisten pyöritellä yhtään minun elämääni. Kannatan vuorovaikutussuhteita, joissa ollaan tasavertaisia ja toista kunnioittavia. Ei mitään hyväksikäyttöä tai muuten kuormittavaa.
- Anonyymi
Taidat olla se naisena esiintyvä mies, jonka stooreihin obsessiiviset takertuu. T
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä oot varmaa sitte se pikkulusikka jäbä?
- Anonyymi
Ei ole muuttunut. Syvä tunne kantaa edelleen.
- Anonyymi
Joo.
- Anonyymi
Vähän ehkä. Jotenkin tullut nyt olo ettei hän koskaan välittänyt.
- Anonyymi
Ehkä joo, (huomasitko minusta?) lähiaikoina alkanut väsyä palstalla oloon niin paljon, ettei näe IRL potentiaalia mitään muuttuneen siihen nähden mitä oon odottanut pitkään. Joutuu vakuutteleen itselleni ettei tämä kyseinen m olekkaan ollut täällä eikä IRL halua tutustua ja jutella kanssani.
Parempi antaa olla. Itse tehköön vuorostaan aloite jos haluaa. Yhteystieto, somesta löytää kyllä, tai kun jossain kohtaamme. - Anonyymi
Ei ole millään tavalla muuttunut, tunnen hänet ja haluan pelkkää hyvää hänelle. On olemassa tilanteita jotka satuttavat tai tekevät epäluuloisia ajatuksia, harva niiden kanssa ongelmaton pystyy olemaan.
- Anonyymi
Harmi, kun en jutellut sinun kanssasi kun näin sinut yllättäin pitkästä aikaa kaupasa. Olin jo unhotanut sinut. Onhan siitä jo neljännes vuosisata, kun näin sinut viimeksi. Tunteet tuli taas pintaan. Ei sinun tarvitse minua rukoilla. Olen vieläkin sinkkunainen. Tule rohkeasti juttelemaan, jos kiinnostaa. Ps: Kirjoitan vain tämän kerran.
- Anonyymi
Aika herttaisia gubbe nämä sinun tanhuamiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika herttaisia gubbe nämä sinun tanhuamiset.
Toisekseen tarjous ei ole enää välttämättä voimassa in reality btw tuli tästä äijän fantasiasta mieleen mitä haettiin ”olen sinkku vieläkin” niin niin, mutta ei se vielä mitää meinaa
- Anonyymi
Käsitykseni hänestä on kyllä hiukan muuttunut. Tajusin, että en tunne häntä kovin hyvin, kun näin hänestä puolen, jota en ollut aiemmin nähnyt. Ihmiset ovat harvoin pelkästään sitä, miltä he ensisilmäyksellä vaikuttavat. Hänkin saa olla juuri sellainen kuin on kaikkine puolineen ja hän on hyvä sellaisenaan. ☀️
- Anonyymi
Minkälainen uusi puoli oli? Kiinnostaa, millainen piirre voi tulla yllätyksenä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkälainen uusi puoli oli? Kiinnostaa, millainen piirre voi tulla yllätyksenä.
En halua kertoa. Pitäisi ensin luetella kaikki hänen hyvät puolet, jotta se olisi vähimmässäkään määrin reilua häntä kohtaan.
- Anonyymi
Ilkee ja kauhee kalkkuna mielestäsi kuitenkin, sano takasin ym yhyy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En halua kertoa. Pitäisi ensin luetella kaikki hänen hyvät puolet, jotta se olisi vähimmässäkään määrin reilua häntä kohtaan.
Ihanaa- avaudu tästä fiktiivisestä hänestä kaikkea laidasta laitaan palstaäijä ikäänku simulaatioksi muille, että haloo
- Anonyymi
Ei.. 🤍🤍
- Anonyymi
ei tunneta pahemmi
- Anonyymi
Oletko aikeissa ns ystävystyä tässä lähiaikoina?
- Anonyymi
Minnekä ne siitä muuttuisi se etu on kun oppii elämään elämäänsä niin ettei odota muilta mitään eikä edes odota muita mulla kun ei ole ongelmaa tulla toimeen ihan kenenkä tahansa kanssa monella voi olla suuriakin ongelmia tulla toimeen mun kanssa si taas johtunee siitä että mä osaan kysyä suoraankin sitä mitä haluan
- Anonyymi
Se vaihtelee jonkinlaisesta rakkaushuumasta epäluuloiseen närkästykseen mitä häntä kohtaan tunnen. On leikkinyt tunteillani sen verran kauan antaen ristiriitaisia signaaleja että ei tästä ainakaan mitään suhdetta enää rakenneta. Ujouden taakse on helppo piiloutua, mutta kun kyseessä on toinen tunteva ihminen en arvosta pätkääkään toimintaansa.
- Anonyymi
Mitä hän on oikein tehnyt, kun toimintaansa noin paheksut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sillä ole oikeastaan mitään merkitystä mitä tekee, kenen kanssa, milloin ja miksi. It is what it is
- Anonyymi
ihan turhaa sä toista syytät, jos olet palstalla ja summanmutikassa tunnustanut rakkauttasi. ei täällä valitettavasti voi ketään tunnistaa. hölmöhän sä olet. sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ihan turhaa sä toista syytät, jos olet palstalla ja summanmutikassa tunnustanut rakkauttasi. ei täällä valitettavasti voi ketään tunnistaa. hölmöhän sä olet. sivusta
Näin on. "Palstarakastajat" voi syyttää ihan itseään ristiriitaisista viesteistä. Jos on rakkautta tunnustettu vain täällä se on sama kuin olisi unessa kertonut rakkaudestaan kaivatulle. Kaivatulla ei ole suuresta rakkaustarinasta aavistustakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa tuo koko kommenttisi olla sieltä hölmöimmästä päästä, mutta jokainen funtsii sillä kapasiteetilla mitä on suotu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on. "Palstarakastajat" voi syyttää ihan itseään ristiriitaisista viesteistä. Jos on rakkautta tunnustettu vain täällä se on sama kuin olisi unessa kertonut rakkaudestaan kaivatulle. Kaivatulla ei ole suuresta rakkaustarinasta aavistustakaan.
Ilmeisesti palsta on joillekin ainoa väylä mitä tulee ihmisten kanssa kommunikointiin, tuo on aika surullista eikä mitään muuta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmeisesti palsta on joillekin ainoa väylä mitä tulee ihmisten kanssa kommunikointiin, tuo on aika surullista eikä mitään muuta
Useille näyttää olevan harrastus.. kuten sulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukahan se täällä aina sotkeentuu näihin palstaäijän monologeihin ja kuvittelee itte tilityävänsä kelle lie huhuh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun ei kannata kaveri hoi käydä olleenkaa täällä netissä ku saat tällaisia henkisiä romahduksia näistä guben kirjoituksista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
” Kaivatulla ei ole suuresta rakkaustarinasta aavistustakaan.” Sie tarvihet appuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo tää ujellus tälle palstaäijälle on aika surullista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
” Kaivatulla ei ole suuresta rakkaustarinasta aavistustakaan.” Sie tarvihet appuu
Tuo varmaan pitää paikkansa tietyissä määrin. Ottaen huomioon että palstasetä kehittää pakkomielteitä jopa näihin bussipysäkillä näkemiinsä lapsiin. Hieno miäs tämä CB
- Anonyymi
On, mutta vaatii totuttelua tähän.
En ole oikein tottunut siihen, että kaikki asiat tehdään näin yhdessä.
Vessassa sentään saa käydä yksin.
Kai tähänkin tottuu, mutta en kyllä tiedä miten toiset tämän asian ottaa, mutta syyttäkööt itseään koska meidän pitää olla KUNNIALLISIA JA HYVÄ TAPAISIA.- Anonyymi
Aamen.
- Anonyymi
sivusta. hyvin harva pari jaksaa toista jos kaikki pitää tehdä yhdessä. ja töissä. pitää ainakin selvitä yksin tai siis ilman puolisoa jos ei oo siis sama ala 😁 en jaksaisi ketään 24/7. mutta mukava tehdä joitain juttuja yhdessäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sivusta. hyvin harva pari jaksaa toista jos kaikki pitää tehdä yhdessä. ja töissä. pitää ainakin selvitä yksin tai siis ilman puolisoa jos ei oo siis sama ala 😁 en jaksaisi ketään 24/7. mutta mukava tehdä joitain juttuja yhdessäkin.
Me kyllä jaksetaan.
- Anonyymi
Noi kaikki sulta puuttuu!
- Anonyymi
Onnekas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
” töissä. pitää ainakin selvitä yksin tai siis ilman puolisoa jos ei oo siis sama ala” Et voisi jäbä esim soitella hemmaan himmaan useita kertoja päivässä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
” töissä. pitää ainakin selvitä yksin tai siis ilman puolisoa jos ei oo siis sama ala” Et voisi jäbä esim soitella hemmaan himmaan useita kertoja päivässä
Olen kokoajan oman sydän rakkaus pakkaus kaksoisliekkini mukana joka paikassa.
Ja kyllä me käydään vessassa myös yhdessä vaikka minä eilen luulin, että vessassa rakkaus ei ole mukana 🥰
Toiset eivät välttämättä tiedä eikä heidän tarvitse tietää meidän yksityisasioita.
Meidän rakkaus on Suomen valtion SALAISUUS josta ei edes HALLITUS, PRESIDENTTI, KRP EIKÄ EDES SUPO TIEDÄ.
- Anonyymi
Ihan yhtä ihana mies hän on aina ollut. Tunnettu melkein 9 vuotta.
- Anonyymi
Aika pitkään. Miksei hän ole jo sinun 🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika pitkään. Miksei hän ole jo sinun 🥰
Hän on varattu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän on varattu.
Tämä on palstasetä hyvä ekstra näihin sun monologeihin, jos haluaa virittää näitä titityitä
- Anonyymi
Tunteet olleet enemmän pinnassa, niin negatiiviset kuin positiivisetkin.
- Anonyymi
Onko pahoja sisäisiä ristiriitoja?
- Anonyymi
Ei ole muuttunut. Tiedän millainen saasta hän on. Mutta hän on viimeisin, vaikea hänen jälkeen on edes kiinnostua miehistä. Tiedättekö, nöyryytti minua monta vuotta. Mitä sikamaisempi oli mua kohtaan, sen suuremmat kiksit sai. Eikö henkinen väkivalta ole rikos?
- Anonyymi
On se rikos. Väkivaltainen tyyppi.. psyykkinen terrori on äärimmäistä toisen rikkomista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se rikos. Väkivaltainen tyyppi.. psyykkinen terrori on äärimmäistä toisen rikkomista.
Ei kaikesta tosiaankaan enää toivu, vaikka kuinka haluaisikin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähdit taas palstasetä aika laukalle tämän monologin kanssa, satulannuuskija terroria pah
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähdit taas palstasetä aika laukalle tämän monologin kanssa, satulannuuskija terroria pah
Vähä noloa ehkä muiltakin, mutta pahoinpidellään henkisesti mahdollisesti myöhemmin lisää lukijoita
- Anonyymi
Mielikuva on vain kirkastunut ja lujittunut. Lennän eteenpäin! Taakse turha hämyillä.
- Anonyymi
Etäisyys auttaa sina näkemään tarkemmin!
Varsinkin jos kyseessä ollut todellinen paskapaa tai muu hyväkskäyttäjä. Hienosti piirtyy esiin kaikki.- Anonyymi
Gubella ei ole pakko kaikille itteensä tyrkyttää!vai onks ne sun pääs olevia harhoja!ps.muista lääkkeet!
- Anonyymi
Ei ole muuttunut
- Anonyymi
Kuitenkin sivusta, öitä.
- Anonyymi
Joo on. Olen unohtanut kokonaan😊
- Anonyymi
Hymynsä ja nauru eivät kerrokaan mitä sydämessä on. Ne vain peittävät tunteita ja ajatuksia, joita ei halua kenenkään näkevän. Silmissäni hän on silti yhä onnen tuoja.
- Anonyymi
You mirror me i mirror you so
- Anonyymi
Hänen seurassaan olen onnellinen
- Anonyymi
Joskus mieleen jää kuva jostakusta eikä pääse siitä irti, vaikka hän näyttää oikeastaan muuttuneen paljonkin. Näkee hänestä tavallaan yhä vain yhden puolen. Tai osaa sulkea muun pois.
- Anonyymi
Unikuviks muuttui.
- Anonyymi
Hän vaikuttaa muuttuneen siitä mitä tavatessamme oli. Ehkä jokin identiteettityö meneillään. Karistaa yltään marttyyrin sädekehää ja muutakin menneisyyden taakkaa. Kukaan ei ole vain oma itsensä, vaan myös se mitä haluaa olla. Enkä tiedä olenko enää tähän uuteen kuvioon sopivaa ainesta itse.
- Anonyymi
On hän muuttunut haluamaani suuntaan. Ja rakastan sitä millaiseksi hän on tulossa, kun näen oman vaikutukseni silmieni edessä.
- Anonyymi
Se olisi varmaan ok vain jos olisit konkreettisesti hänen elämässään.
Manipulointi on väärin, olit tai et. Toivottavasti et ole tehnyt sellaista.
Toiseen ihmiseen vaikuttaminen tuolla tavalla on suurin vääryys kaikista. Jos olet tehnyt sellaista, lopeta välittömästi. - Anonyymi
Buah ha ha palstaäijä
- AnonyymiUUSI
Hah luulosairas!
- Anonyymi
En voi tai osaa eritellä häntä tuolla tapaa sillä hän on ainutlaatuinen, ja ihmeen kautta vastaa omaa erityistä haluani. Hän on totuuteni hahmo, joka ei ole vangittavissa mihinkään selkeään muotoon. En pysty erittelemään sisäistä liikkumavaraansa muutoksen termein. Hän vain on oma ihmeellinen kokonaisuutensa kaikkine noine puolineen joita osaan vain ihailla sisimpänsä loputtomina ilmentyminä.
- Anonyymi
Aika pitkä essee äijä
- Anonyymi
voi ette nyt varmaan jättää rauhaan, kun tiedätte ja minä viime syksynä viimein sain tietää tähän kaikkeen syyn. ja kiitos kysymästä, jäätiin henkiin. molemmat. emme ole hänen kanssaan yhdessä.
- Anonyymi
Kumpi sä gubbe oot Thelma vai Louise?
- Anonyymi
Muuttjo Toukokuussa -24.Oli osa kiusaajasakkia!
- Anonyymi
*muuttui.Ei ole kaivattua enään.Sen oman kaivatun jäljet oli ilmestynyt sen lähelle Helmikuun aikana ja siitä varmistui kaikki.Jatko käytös oli jo selvää.
- Anonyymi
Joo mut vtuix män seki, mut ei mulla vaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
*muuttui.Ei ole kaivattua enään.Sen oman kaivatun jäljet oli ilmestynyt sen lähelle Helmikuun aikana ja siitä varmistui kaikki.Jatko käytös oli jo selvää.
Kävikö sun ikkunan takana kurkistelemassa vai missä ne jäljet näky palstaäijä?
- Anonyymi
ja joka kerta ku elävät lasteni kautta, teette mitä vaan tai yritätte tuoda, esiin, järjestän teille turpaan. ootte te niin saatanan urpoja, ensin teette juttujanne mihin en voi vaikuttaa lapsena, sitten itse hommaa rehellisesti kaiken ja, kateellisena hyökkäätte kimppuun ja hakkaatte kaiken, pskotatte kantamaan muiden paskoja ja kidutatte. olen onnellinen kun teidöt on harjattu ja alkaa palautumaan kaikki tänne ja saadaan teidän loppuelämät psskskdi ja hakattua pois se mitä ootte täältä saanut. mikään miutö minulla oli ei tullut teiltä ja nyt on minun vuoti nyt minä saan tehdä teille saman ja hakata teidät, tuhota ja laillisesti tappaa osan ja laittaa kärsimään. ja niin vetää turpaan niin saatanan kovaa 😘😂😈
- Anonyymi
Joo tämä okkultistinen hurmoksellinen ylikarismaattinen kouristusko ollut ässä hihassa sitten hä. Aika makaaberia
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joo tämä okkultistinen hurmoksellinen ylikarismaattinen kouristusko ollut ässä hihassa sitten hä. Aika makaaberia
Mitä ihmeen lapsia?
- Anonyymi
Kuivunut entisestään ja harmaantunut.Onneksi pankkitilin saldo kasvanut.
t.Nuori mies duunista.- Anonyymi
Meinaat sokeria siis saada vai mikä juttu
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Meinaat sokeria siis saada vai mikä juttu
Minä kyllä saan jos haluan.Se kuihtunut kurppa maksaa playboylle kuten tähänkin asti,monia vuosia jo.Valitetravasti muistuttaa jo vanhaa heinäseivästä, joskaan koskaan ei ole näyttänyt hyvältä ,ei edes nuorena.
- Anonyymi
ei ole minun kaivattu, toivottavasti tajuu jo pysyy poissa. ja toivottavasti saa, kaikkea huonoa ja, pahaa mitä ovat tänne tehneet. ja niinhän se menee niille, sitä saavat mitä ovat tehneet, ja, kaikkea huonoa, turpaan, ja ikävää elämää. ja sitä jatkuu kunnes ovat kärsineet itse. ja mitä tulee rahaan, toivottavasti heiltä siltä estetään ja, tehdään kaikkea mitä ovat tehneet muille.
- Anonyymi
ja noihin mt jutyijin toivottavasti ottavat turpaan ja, saavat kaikkea inhottavaa, ja huonoa noista jutuistaan, pahimmat ehkä jo kuulisivat. viha teitä kohtaan on mieletön, ehjä suurempi kuin helverissö keskimäärin, sitähän minulle teitte, teitte elämästäni hekvettiä yrititte helvetin kovaa, ja kaikkea saatte takaisin, huonoa, helvettiä ja, muuta.
- Anonyymi
Kaikki ihmiset ovat täysin häiriintyneitä
- Anonyymi
Sinä valehtelit minulle suuntautumisestasi
Olet rikkonut valaasi kusettamalla minua ja muita vuosikausia
Toivon anteeksipyyntöä livessä
Sitten voin olla ystäväsi
- Anonyymi
On se kumma, nyt viisaampana tajuan että mustat karvoitukset kaupan alalla työskentelevä tuss…rella on todella ällöttävät🤢 26 v muuttui 3 vuodessa ryppyseks, pettää ukkoaan, laitellut mustia vene karvojaan ympäri kaupunkia,muuttui todella paljon, no ota pirkka
- Anonyymi
Oikeastaan ei. Olisi pitänyt uskoa siihen mitä sisin sanoi aluksi, mutta luulin sitä omaksi peloksi.
Se herkkyys ja "yhteys" tuntui hyvältä silloin ja siihen saakka, kunnes kaikki muuttui.- Anonyymi
Mikä muuttui?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä muuttui?
Se herkkyys katosi tai sitä ei ollut alkujaankaan tai olin tulkinnut väärin. Puheyhteys ei auennut. Alkoi jonkun näköinen pelailu ja leikkiminen. Tuli muita osapuolia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se herkkyys katosi tai sitä ei ollut alkujaankaan tai olin tulkinnut väärin. Puheyhteys ei auennut. Alkoi jonkun näköinen pelailu ja leikkiminen. Tuli muita osapuolia.
Ihan sama minulla hänen kanssaan. Mutta hän kun oli niin attraktiivinen persoona, niin onnistui sumuttamaan. Kaikki näyttäytyi jonain aivan muuna sitten myöhemmin. Silti yritin uskoa hänen voivan muuttua tai olevan jotain muuta pohjimmiltaan. Mikä oli tietysti vain tosi naiivia ajattelua. Ajattelin, että kuulumme yhteen ja toivoin sitä. Vain minä toivoin sitä.
- AnonyymiUUSI
Koettakaa hyvät ihmiset jo ymmärtää, että ne teidän kaivatut mitä lie menevät kyllä eteenpäin, ei ne teitä odottele, ellette osaa toimia ajoissa.
- AnonyymiUUSI
Neutraaliin suuntaan on en kaipaa en tunne mitään sääliä olkoot koko ihminen yksin kun sitä haluaa minä jatkan mukavaa tietä
- AnonyymiUUSI
Pääasia että tietää millaisen ihmisen kanssa on tekemisissä. Kun henkilön todellinen luonto paljastuu on se helpottavaa. Usein toinen paljastaa radikaalisti huonot puolensa.
Älä hukkaa aikaa vääriin ihmisiin. - AnonyymiUUSI
On muuttunut eikä hyvään suuntaan. Huomasin naisen harrastavan irtosuhteita ja olevan valmis pikapanoihin tuntemattomien kanssa. Onnea jatkoon!
- AnonyymiUUSI
Jotkut ihmiset ovat tuuliviirin kaltaisia tuulella kulkevia, itse luotan ja pidän ihmisestä jos hän ei tarkoituksella halua sitä käsitettä muuttaa. Yritän myös ymmärtää jos hänellä on tarve olla jotain muuta tai käyttäytyä toisin, olemme ihmisiä ja emme aina ole johdonmukaisia tai järkevästi käyttäytyviä, kadumme myös joskus tai tunnemme ainakin piston sydämessä, jos asiat eivät menneet kuitenkaan haluttuun suuntaa. Mielikuvasta siis pidetään kiinni, mieleinen ja kaunis, ystävä ja kaivattu, ihminen joka tuntuu hyvälle.
- AnonyymiUUSI
Jotenkin hän (tumma nainen) on muuttunut. En oikein osaa sanoa täysin mistä johtuu
- AnonyymiUUSI
Jotakin muuta taitaa olla muuttunut. Välillä vaikuttaa siltä kuin joku tähyilisi, ehkä kuin olisi asiaa. Välillä taas tulee vaikutelma, että joku toivoo, etten huomaisi häntä lainkaan. En yritä siis tehdä mitään suurta numeroa siitä, mitä näkökenttään ilmestyy.
- AnonyymiUUSI
Laihtui
- AnonyymiUUSI
Kiusaamisen seurauksia
- AnonyymiUUSI
Sydänsuru vie ruokahalun.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kiusaamisen seurauksia
Vuosikausia kestäneen systemaattisen kiusaamisen seurauksia.
- AnonyymiUUSI
Olisko elämäntapa muutos kun kaivatun myötä tajusi miten voi elämäänsä parantaa ja nauttia odotellessa tätä kaipaamansa miestä
- AnonyymiUUSI
Joo, alussa puheet oli hyvinkin lupaavia ja parinkuukauden jälkeen alkoi pelailu...
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1204979Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen322741- 342539
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺282173- 1191580
Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭191408En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä91267Tänään oli
Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘351133Ukrainan häviö pitää tunnistaa ja tunnustaa
Venäjä ei ole vain maa, jolla on suuri hyvin koulutettu ja varusteltu armeija, joka on osoittanut tehokkuutensa Ukraina2101104- 811059