Rakkain, et lue näitä enää, enkä minä juuri kirjoittele.
Rakkaus on totta. Intohimo, hellyys, tahto olla uskollinen ja jakaa kaiken toisen kanssa ovat totta.
Maailman tuulet ovat tyyntyneet. Sinun kanssasi ylitin kaikki rajani siksi ne ovat nyt vahvemmat kuin koskaan ennen.
On joko hetkiä tai koko elämä. Hetki koko elämässä. Antaisin sen sinulle.
Minä olin sinun, koska rakastin sinua.
Rakastan sinua yhä, aina, iäti. Ja jos vielä nähdään, koko sen hetken rakastan sinua kaikkien niiden hetkien edestä, mitkä elämme erillämme.
Rakkaus, mikä on sen suurempaa.
-naiselta
Elämäni kauneimpia hetkiä elin kanssasi
12
393
Vastaukset
- Anonyymi
Onpa suloisesti kirjoitettu
- Anonyymi
Kiitos sinulle!
- Anonyymi
Onpa sydäntä murskaavaa teksti jollekin
- Anonyymi
ihana. kirjoittele vaan. kumpa tavoittaisi hänet.. tää paha maailma kaipaa sinunlaisia ihmisiä. <333
- Anonyymi
Taidat olla oikeasti rakastunut. Täällä on monenlaista kirjoittelua. Koskaan ei tiedä, keltä ne ovat tai miksi kirjoittaa tänne. Tämä aloitus vaikutti aidolta kiintymykseltä. Harmi, että hän ei ehkä lue niitä täällä. Tai jos lukee, ei voi olla varma. Näihin kannattaisi laittaa vihje, jonka vain hän tietää. m>n
- Anonyymi
Niin. Kyllä minä rakastan ihan oikeasti.
Minulla ei vain ole enää tarvetta vihjailla.
Jos häntä kiinnostaisi, hän kysyisi.
Sellaista elämä on❤️ - Anonyymi
Vihjeitä mäkin kaipasin🩷sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihjeitä mäkin kaipasin🩷sivusta
Se löytyy kyllä, jos osaa etsiä. Jos ei täältä niin toisaalta. Vihje siis.
- Anonyymi
Tämä sattui sydämeeni ….näin kävi juur meilekkin ❤️
- Anonyymi
…..pidä kiinni kynsin hampain ❤️
- Anonyymi
Minulle ei käynyt noin yhdenkään sellaisen kanssa jonka nimen tiedän! Olen hyvin ihastunut tummatukkaiseen minua noin kymmenen vuotta nuorempaan mieheen ja olen täysin varma, ettei hän täällä kirjoita!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
…..pidä kiinni kynsin hampain ❤️
En todellakaan pidä, jos kyse on minua hyvin paljon nuoremmasta henkilöstä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4873869Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek152906Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2792178Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4502028Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.841374- 1571293
Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel631158- 811065
- 561029
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä411028