Jostain kumman syystä mieleen on tullut ajatus että olisin ihastunut yhteen M-mieheen. En ymmärrä. 🤷
No, se M-mies
23
434
Vastaukset
- Anonyymi
Huutokauppa keisarin Markkuun? Kukapa ei olisi. 😍
- Anonyymi
Markku saa usein naisilta pikkareita 👅
- Anonyymi
Joo tuo Markku on ihan paras totta ohjelmassa. Jos sillä on tehtävänä tuoli, niin hupsluiru tulikin pöytä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo tuo Markku on ihan paras totta ohjelmassa. Jos sillä on tehtävänä tuoli, niin hupsluiru tulikin pöytä.
Se on jäänyt mieleen kun hän poltti jotain lipaston pintaa toholla yms. Selitti samalla omiaan ja se lipaston pinta paloi ihan mustaksi vahingossa 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on jäänyt mieleen kun hän poltti jotain lipaston pintaa toholla yms. Selitti samalla omiaan ja se lipaston pinta paloi ihan mustaksi vahingossa 😅
🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Se erottaa kuparin kullasta vai mix just se?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Markku saa usein naisilta pikkareita 👅
No sepä hyvä, Markku voi tehdä pikkusen pisnestä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se erottaa kuparin kullasta vai mix just se?
Koska Markku oli erityisesti seksikäs juuri silloin mielestäni. No mitä veikkaat. Oisko se ollut mielestäni huvittava kohtaus. 🤷🏼♀️
- Anonyymi
Jos oot M nainen niin tunnet vain heijastuksia minun ihastumisesta.
- Anonyymi
Sitähän se.
M nainen.
Aloitus ei kyllä ollut multa. - Anonyymi
Mitä tarkoitat heijastuksilla?
- Anonyymi
Olen liian outo ja erikoinen. Mmieheltä.
- Anonyymi
Vois sanoa paljon muutakin mut en viitsi.
-sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vois sanoa paljon muutakin mut en viitsi.
-sivustaNiinpä! Todella paljon muutakin! Olet minunkin mielestä niin outo ja siksi en halua sinuun koskaan edes tutustua. Oikeasti kenelläkään ei ole oikeutta maalittaa ketään kymmenen vuoden ajan! Ja siihen sinun outouteen liittyyn sekin, että kun minä en sanonut mitään, niin silloin sinun olisi pitänyt ymmärtää etten ole kiinnostunut sinusta millään tavalla! Nyt kaikki on loppu ja sinun pitää lopettaa maalittaminen lopullisesti, muuten on pakko ottaa yhteyttä viranomaisiin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä! Todella paljon muutakin! Olet minunkin mielestä niin outo ja siksi en halua sinuun koskaan edes tutustua. Oikeasti kenelläkään ei ole oikeutta maalittaa ketään kymmenen vuoden ajan! Ja siihen sinun outouteen liittyyn sekin, että kun minä en sanonut mitään, niin silloin sinun olisi pitänyt ymmärtää etten ole kiinnostunut sinusta millään tavalla! Nyt kaikki on loppu ja sinun pitää lopettaa maalittaminen lopullisesti, muuten on pakko ottaa yhteyttä viranomaisiin!
Mitä sä mulle vastailet? En mä ole tuo m kuka lie.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sä mulle vastailet? En mä ole tuo m kuka lie.
Enkä minä/ sivusta
- Anonyymi
M-mies on kuule ko vanha gubbe.
Vähän yrittää vielä sinnitellä mutta toinen jalka on jo haudassa.- Anonyymi
Niin tääki taitaa olla aloittajaäijä joku fuusio niistä kaikista muitta huuhaafiguureista. Päätelkää itte niistä nimis nimikirjaimistanne vaikka
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin tääki taitaa olla aloittajaäijä joku fuusio niistä kaikista muitta huuhaafiguureista. Päätelkää itte niistä nimis nimikirjaimistanne vaikka
Minkä pitäis muuten tarkoittaa sukunimeä tän dissosiatiivisen hegemonian mukaan
- Anonyymi
M mies, on jo elänyt aivan liian pitkään. N
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su17410712- 785435
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495002Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene234182Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.433972Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko363843Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383668- 483343
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?443239- 683095