Oletko jo huomannut, miten kaikki seinät keskustan alueella on täynnä vassarien töhryjä?
"Fish feel pain", "Metsästys = murhaa", "Oikeistolaiset haisee", "Free Palestine", "Hallitus alas"...
Sama vasemmistorotta tekee näitä. Jotain tälle pitäis nyt tehdä. En oikeasti jaksa katsella näitä kun on vielä huono käsialakin pojalla/tytöllä/muunsukupuolisella.
Ei sillä ettenkö olisi noista asioista samaa mieltä sinänsä, mutta kaupungin töhriminen jokaiselta on pelkästään epäempaattista pahantekoa. Vassarit on just tämmösiä että tehdään rikoksia ja väitetään sitten että oli hyvät perustelut.. ei siinä muuta tehty kuin purettu omaa pahaa oloa toisten kustannuksella.
Kouvola täynnä vasemmistolaisia graffiteja
16
467
Vastaukset
- Anonyymi
Mutta Kotkasta löytyy kiviaita jossa teksti LENIN.
Aika himmeä mutta luettavissa. - Anonyymi
Jos sieluun noin sattuu, pyydä kaupungilta lupa ja pese pois.
- Anonyymi
Ai että mun pitää pestä? Mitä v*TTUA?!"
- Anonyymi
Töhrijät ovat oikeasti valekokoomukselaisia.
- Anonyymi
Free, free Palestine!
- Anonyymi
Ovat samoja ketkä särkevät, sotkevat, ja ovat työtä vieroksuvia anarkisteja.
Useimmista tullee Kelan elättejä koko loppu elämäksi. - Anonyymi
Olen nähnyt saman tyypin graffitteja, niitä on ilmestynyt joka paikkaan
Varsinkin tämä "FISH FEEL PAIN"
Jotain pitäis tehdä - Anonyymi
Selittäisitkö hieman tuota "epäempaattisuuden" määritelmääsi auki? Tekstistäsi saa nimittäin sen vaikutelman, että olet kerännyt siihen ehkä lähes kaikki tuntemasi "sivistyssanat ", kuten vasemmistolainen ja muunsukupuolinen. Ymmärrät niiden päälle selvästikin ihan yhtä paljon, kuin empaattisuudenkin.
Sinuahan tässä kyrsii se, että prosessorisi menee juntturaan tavatessasi näitä graffiteja, koska et matalan otsasi ja janoisen suusi kanssa voi mitenkään ymmärtää mitä niissä tarkoitetaan. "Pitäisi tehdä jotain" on vain vaivoin niskaan asti ulottuvaa kakkaansa itkevän puolivuotiaan tahdonilmaisua monimutkaisemman ajattelusi tulos.
Olet yksinkertaisesti tyhmyyttäsi jumissa, ja reagoit tilanteeseen synkällä agressiolla. Valkoinen hihaton ja leijonakoru, jos saan arvata? Hauskinta tässä on se, että tussi kädessä kuljeskeleva kolmetoistavuotias vegaanityttö laittaa sinut aivan varmasti vaivatta rusetille, jos tarve vaatii.- Anonyymi
Taidat olla tämä fish feel pain ukkeli. Ensinnäkin voitko jumalauta jo lopettaa kaupunkini tärvelemisen ja toiseksi, IP-osoitteesi perusteella saadaan selville kuka olet
Varmasti kiva tuomio tulee satojen graffitien tekemisestä.
Mitään et saavuta sillä että pakotat kouvolalaiset vapauttamaan Gazan. Mene itse Gazaan vapauttamaan se - Anonyymi
Selitä itse, millä oikeutuksella aiheutat satojen tuhansien eurojen vahingot vain siksi että sulla on joku hätä kalojen ihmisoikeuksista
Muilla ei ole tätä hätää, vain sinulla on. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selitä itse, millä oikeutuksella aiheutat satojen tuhansien eurojen vahingot vain siksi että sulla on joku hätä kalojen ihmisoikeuksista
Muilla ei ole tätä hätää, vain sinulla on.ip-osoite, kas ihanuutta kun löytyi uusi sivistyssana! 🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla tämä fish feel pain ukkeli. Ensinnäkin voitko jumalauta jo lopettaa kaupunkini tärvelemisen ja toiseksi, IP-osoitteesi perusteella saadaan selville kuka olet
Varmasti kiva tuomio tulee satojen graffitien tekemisestä.
Mitään et saavuta sillä että pakotat kouvolalaiset vapauttamaan Gazan. Mene itse Gazaan vapauttamaan sePelottaako kolmetoistavuotias vegaanityttö liiaksi, kun pitää tussia aikamiehen kouraan asetella?
- Anonyymi
Tänään huomasin Ravikylässä taas toistakymmentä uutta "RAVIT TAPPAA" graffittia
On tää Kouvola hieno kaupunki kun yhden miehen vessanseinäksi muuttunut- Anonyymi
Hommaa ihmeessä sinne huussiisi vaikka Aku Ankkoja, tai suorituskykysi rajoissa ehkä jopa ristikkolehtiä. On nimittäin pöljää piirrellä omiin seiniin.
- Anonyymi
Animalia luultavasti taustalla. Mulla on yhdestä töhertäjästä kuva, mut kun saan selvemmän kuvan mistä tunnistaa, niin kaupunki voi alkaa periä puhdistuslaskuja tekijältä.
- Anonyymi
Olisko samaa ryhmää kun ne hirvitornien sahaajat?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 942850
Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on792369- 231911
Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s221480Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?291450Tiesitkö? Johannes Brotheruksen ex-isäpuoli on kuin onkin Mikko Kuustonen - Tästä on kyse!
Tiesitkö? Ja hehän on kuin kaksi marjaa... Johannes Brotherus on KUUMAA-yhtyeen jäsen ja tänä syksynä mukana Vain elämää131302- 87872
Murtautuminen uimahalliin
17.10. yöllä Kiuruveden uimahalliin murtauduttiin yläkerran oven ikkunasta. Onko kellään havaintoja tapauksesta?26867Mitä tarkalleen tunnet
Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai62806Syyskuussa 2025 ensirekisteröidyistä henkilöautoista 43 % oli täyssähköautoja.
Niitä rekisteröitiin 2 592 eli 41 % enemmän kuin vuotta aiemmin. Syyskuussa 2025 rekisteröidyistä uusista henkilöautois2719