Mitä mieltä ovat palstalaiset.
Itseäni hieman häiritsee haalea väritys, joka on vaikeasti hahmotettava. Suomineito häviää sinne takavasemmalle ja ääriviivatkin.
Uudet sääkartat
9
146
Vastaukset
- Anonyymi
Näin kerran nähneenä mielestäni oikein kivalta näyttivät
- Anonyymi
Värien käyttö jänskättää. Jos punainen rintama on nyt iso sadealue, se ei ole helle :)
- Anonyymi
Epäselvemmät kuin entiset hyvin selväpiirteiset kartat. Säätiedotus suurin piirtein ainoa ohjelma, jonka olen Yleltä katsonut. Aikaisemmin oli merkinnät tuulesta ja sen voimakkuudesta, ne on nyt poistettu. Surkea uudistus, joka heikensi sääennustukset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Epäselvemmät kuin entiset hyvin selväpiirteiset kartat. Säätiedotus suurin piirtein ainoa ohjelma, jonka olen Yleltä katsonut. Aikaisemmin oli merkinnät tuulesta ja sen voimakkuudesta, ne on nyt poistettu. Surkea uudistus, joka heikensi sääennustukset.
Tuulesta temmattuja ovat usein muun Euroopan lämpötilat ilmatieteenlaitoksen kartoissa. Lähes aina 2-3 astetta alemmat kuin paikallisten sääkartoissa, varsinkin muina kuin kesäaikoina. Valtiojohtoista vähättelykö, jotta saadaan Suomen lämpötilat näyttämään kauniimmilta muihin maihin nähden
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosiaan, ei ole enää tietoa tuulen suunnasta tai voimakkuudesta. Onpas typerä uudistus.
Meinaakohan meteot, että itse haetaan jatkossa. Oli kyse sitten veneilystä tai puiden kaatumisesta, ei ole leikin asia tuo. Jo voimakas puuskatuuli voi aiheuttaa ongelmia ulkokalusteille saati liikkujille. Nyt risuja!
- Anonyymi
Taas on alkanut se meteorologien mutu-ennuste. Luvataan sadetta, ei tule. Luvataan poutaa, sataa kaatamalla. Ulkotyöläisen painajainen. Kiipeääkö katolle korjaustöihin vai maalaako seinää. Tuleeko kasvimaalle vettä vai pitääkö lähteä hakemaan ämpärillä.
Laittaako pyykit ulos kuivumaan vai... voihan huokaus.- Anonyymi
Yleensä kannattaa tehdä säätilaan vaikuttavia toimia sen mukaan miltä ulkona näyttää. Paljon pystyy itse päättelemään miten sää mahdollisesti muuttuu ainakin tulevien muutamien tuntien aikana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleensä kannattaa tehdä säätilaan vaikuttavia toimia sen mukaan miltä ulkona näyttää. Paljon pystyy itse päättelemään miten sää mahdollisesti muuttuu ainakin tulevien muutamien tuntien aikana
Mainitsetko muutamia säätilaan vaikuttavia toimia mitä kannattaisi tehdä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt oli ennusteessa pari päivää, että vettä tulee ja rankasti. Virittelin ämpäreitä ja vesiastioita, istutin viimeiset pensaat. Ei ole tullut pisaraakaan. Onneksi on kaivossa vettä, jep. Keskinen osa maata on aina aika lailla arpomassa missä mennään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4993968Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek152986Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2792208Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4542058Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.841384- 1571313
Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel631178- 811085
- 611079
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä411038