Mitä mieltä ovat palstalaiset.
Itseäni hieman häiritsee haalea väritys, joka on vaikeasti hahmotettava. Suomineito häviää sinne takavasemmalle ja ääriviivatkin.
Uudet sääkartat
9
197
Vastaukset
- Anonyymi
Näin kerran nähneenä mielestäni oikein kivalta näyttivät
- Anonyymi
Värien käyttö jänskättää. Jos punainen rintama on nyt iso sadealue, se ei ole helle :)
- Anonyymi
Epäselvemmät kuin entiset hyvin selväpiirteiset kartat. Säätiedotus suurin piirtein ainoa ohjelma, jonka olen Yleltä katsonut. Aikaisemmin oli merkinnät tuulesta ja sen voimakkuudesta, ne on nyt poistettu. Surkea uudistus, joka heikensi sääennustukset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Epäselvemmät kuin entiset hyvin selväpiirteiset kartat. Säätiedotus suurin piirtein ainoa ohjelma, jonka olen Yleltä katsonut. Aikaisemmin oli merkinnät tuulesta ja sen voimakkuudesta, ne on nyt poistettu. Surkea uudistus, joka heikensi sääennustukset.
Tuulesta temmattuja ovat usein muun Euroopan lämpötilat ilmatieteenlaitoksen kartoissa. Lähes aina 2-3 astetta alemmat kuin paikallisten sääkartoissa, varsinkin muina kuin kesäaikoina. Valtiojohtoista vähättelykö, jotta saadaan Suomen lämpötilat näyttämään kauniimmilta muihin maihin nähden
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosiaan, ei ole enää tietoa tuulen suunnasta tai voimakkuudesta. Onpas typerä uudistus.
Meinaakohan meteot, että itse haetaan jatkossa. Oli kyse sitten veneilystä tai puiden kaatumisesta, ei ole leikin asia tuo. Jo voimakas puuskatuuli voi aiheuttaa ongelmia ulkokalusteille saati liikkujille. Nyt risuja!
- Anonyymi
Taas on alkanut se meteorologien mutu-ennuste. Luvataan sadetta, ei tule. Luvataan poutaa, sataa kaatamalla. Ulkotyöläisen painajainen. Kiipeääkö katolle korjaustöihin vai maalaako seinää. Tuleeko kasvimaalle vettä vai pitääkö lähteä hakemaan ämpärillä.
Laittaako pyykit ulos kuivumaan vai... voihan huokaus.- Anonyymi
Yleensä kannattaa tehdä säätilaan vaikuttavia toimia sen mukaan miltä ulkona näyttää. Paljon pystyy itse päättelemään miten sää mahdollisesti muuttuu ainakin tulevien muutamien tuntien aikana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleensä kannattaa tehdä säätilaan vaikuttavia toimia sen mukaan miltä ulkona näyttää. Paljon pystyy itse päättelemään miten sää mahdollisesti muuttuu ainakin tulevien muutamien tuntien aikana
Mainitsetko muutamia säätilaan vaikuttavia toimia mitä kannattaisi tehdä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt oli ennusteessa pari päivää, että vettä tulee ja rankasti. Virittelin ämpäreitä ja vesiastioita, istutin viimeiset pensaat. Ei ole tullut pisaraakaan. Onneksi on kaivossa vettä, jep. Keskinen osa maata on aina aika lailla arpomassa missä mennään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282621- 1272283
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1141993- 1281946
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.121693Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161471238Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu271122Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901095Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891071Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno361019