Sinimusta on parempi kuin persut

Anonyymi-ap

Olen aina enemmän tai vähemmän inhonnut perussuomalaisia. SMP:n jälkeen on ollut pelkkää alamäkeä.

Nyt kuuntelin Tuukka Kurua yli 2h, niin minusta tuli täysin Sinimusta-fani. Ja inho persuja kohtaan vaan kasvoi.

Minä en todellakaan voi sietää populisteja, mutta sinimustilla on hyviä ajatuksia. Minulle suomen kieli ja suomalaisuus on kaikki kaikessa.

Ai miten niin persut populisteja? No just kuten Kuru sanoi. Persut ei koita muuttaa ihmisten mielipiteitä vaan he peesaavat ihmisten mielipiteitä.

Esimerkiksi tämä nuorten miesten kasvanut uskollisuus. Vennamolaiset eivät todellakaan välittäneet kirkosta ja uskosta. Eikä 2000-luvun alun persutkaan vaikka Soini olikin julkikatolilainen. Nyt sitten, kun data kertoo miten nuoret miehet ovat alkaneet ajatella, niin niitä arvoja nostetaan esiin ja tehdään joskus ihan idioottimaisia kannanottoja esimerkiksi Gazan tilanteessa.

Ai miksi nuoret miehet? No se on tutkitusti helpoin ryhmä saada mukaan mitä ihmeempiin ajatuksiin.

4

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Toisella 20% eduskuntavaalisuosio, toisella 0,4%

• Anonyymi

Eli kumpikohan on parempi?

• Anonyymi
      UUSI

Eihän kukaan halua kannattaa sinimustaa fasisitliikettä. Perussuomalaiset tekee parasta politiikkaa!

• Anonyymi
      UUSI

Kun heillä oli keskitysleiritkin Venäjällä valmiina ja Nordean johtaja vain tapetaan. Sen takia Nordean kokoinen suomalaispankki ei koskaan tule takaisin. Meritan pankki-iskusta se jo alkoi, kun Mika halusi saada Meritan perinnöksi Mikan ja minun lapsille ja sen vuoksi Eevan lapset piti hävittää apinoina. Meden maineen takia Mikan ja minun lapset ovat Meden lapsia ja Ruotsin maineesta kaikki johtuu.

Ruotsin tekemä pankkisabotaasi oli mennyt liian pitkälle jo 80-luvulla ja sitten se apina alkoi saamaan lapsia ja Meden apinaraivo oli jatkunut liian pitkään. Ruotsalaiset päättivät uskoa oman Ruotsin Nordean mahdollisuuksiin pärjätä pankkimaailmassa ilman Meritaa, mutta se muuttui tappiolliseksi ensimmäisenä ja Merita osti Nordean sen hyvän maineen takia. Meritan maine oli loattu täydellisesti.

Nordean pankkiiri Ruotsissa oli Turussa asuva Päivi Räsänen, joka oli kaikkien mielestä paljon kauniimpi kuin Meritan pankkiiri Eeva. Nordean johtaja johti lääketiedettä ja rahaa tuli esim. Astra Zenecan kaltaisista yrityksistä. Meritan johtaja johti Hollywoodia ja Fitnesstä ja Meritan rahat perustuivat niihin yrityksiin. Silloin 90-luvulla Nordean ja Meritan pankkirakenne oli sama eli johtaja johtaa yritystoimintaa ja rahan tienaamista ja vaimo oli pankkiirina.

Päivi Räsänen on eduskunnassa esitellyt omaa arvomaailmaansa ja Merita piti saada lesboilta pois. Ei se nyt saisi olla mikään salaisuus. Villen inkerinsuomalaisuus oli se todellinen aihe, mikä piti saada pois koko maailmasta. Koska inkerinsuomalaisilla oli omat keskitysleirit Neuvostoliitossa ja Venäjällä edelleen. Pankkiiriperheiden keskitysleiritausta ei olisi saanut paljastua, vaikka niitä on ollut mukana oman pankin pitämisessä jo 100 vuoden ajan. Se, että pankkiiriperhe on sitä keskitysleirikansaa.

Aushwitcin jälkeen jo alkoi Ruotsin maine olla vaarassa. Ruotsi jatkoi tekemäänsä pankkisabotaasia, eivätkä he suostuneet myöntämään vain olevansa pankkirosvoja, jotka yrittävät vain muuttaa koko maailman pankkiryöstön ajaksi. Niin ettei kukaan huomaisi mitään. Tarina perinnöstäkään ei ole totta, koska ei ryöstömurhan kohteeksi joutunutta pankkia edes kukaan peri. Joskus pankkiryöstö voi onnistua.

Sinimusta on Silvian aatteellinen puolue Suomessa, koska persujakin hän vihaa. Suomalaisilla ei saisi olla mitään edes Suomessa, koska Mede on tehnyt apinadiagnoosin suomalaispankkiirista.

Python joutui muuttumaan, kun omille pojille piti keksiä sopiva ruoka rotan syömistä varten ja Python keksi rottapullan. Jauhoja ja vettä riittää ja siitä saa taikinan ja taikinasta pyöritetyn rottapullan voi laittaa uuniin kypsymään. Ja jauhoista voi tehdä ruskeaa kastiketta. Boa jäi huutamaan täysin sekavana niin, että välillä loppuu hengitys.

Koko maailma muuttui rottapullan keksimisestä, koska kiinalaiset syövät rottia ja Moskovassa pystyy asumaan, jos pystyy syömään rottia. Siinä vaiheessa Suomi voitti jääkiekon maailmanmestaruuden vuonna 2011 ja leijonalegenda oli keksinyt rottapullan. Boalta meni kaikki ohi ja hän huomasi vain rottapullan keksimiseen liittyvän vihersiirtymän. Ruuanlaitto yksinkertaistui rottapullan keksimisen jälkeen. Jauhoista ja vedestä voi paistaa lettuja ja rotan rasva riittää letun paistamiseen. Lettujakin he söivät usein keskitysleirillä.

Ranskassakin on aina tehty kastiketta pelkästä lihaliemikuutoista eli sitä lientä voi laittaa keitettyjen perunoiden päälle. Onhan se Ranskasta tuttu juttu, mutta se alkoi yllättäen Suomen tasoisessa maassa 10 vuotta sitten. Ruuanlaitto ei enää ole mitenkään hankalaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      118
      5161
    2. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      47
      2809
    3. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2802
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      30
      2468
    5. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      22
      1770
    6. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1647
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      10
      1610
    8. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      23
      1324
    9. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      10
      1268
    10. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      96
      1197
    Aihe