Sanna Marinin hallitus: Korkein kasvuprosentti 10 vuoteen ja alhaisin työttömyys
https://www.stat.fi/til/vtp/2021/vtp_2021_2022-03-15_tie_001_fi.html
"Bruttokansantuote nousi 3,5 prosenttia vuonna 2021"
Milloin nykyinen hallitus saa aikaa jotain muuta kuin laman, hirvittävän velan ja suurtyöttömyyden ?
Voisiko hallitus kysyä neuvoja muilta kuin omilta "jees"-miehiltään ?
9
114
Vastaukset
- Anonyymi
"Voisiko hallitus kysyä neuvoja muilta kuin omilta "jees"-miehiltään ?"
Voisitko kaivaa esiin vastaavan tilaston kesäkuulta 2023? On ihan pikkuisen toisenlainen tilasto silloin. 50miljartii tul velekoo, 25% läx kansalaisten ostovoimasta, yli 4%:iin nousi lainojen korot, 27000 TYÖTÖNTÄ tuli muutamassa kuukaudessa, samoin ennätysmäärä konkursseja ja ennätysmäärä, eli 215000 mamujaa, Susi-sote, joka paskoi sosiaali- ja terveystoimen, kunnianhimoinen ilmastotavoite, joka vei loputkin investoinnit ja työpaikkoja pois Suomesta muihin pohjoismaihin, jne. jne.- Anonyymi
Koronan hoito sivuseurauksineen tuli maksamaan paljon - kaikille muillekin maille.
Olisiko sairaat pitänyt jättää hoitamatta ? Lisäksi Orpo halusi elvytysvelkaa
yrityksille ja sai.
Nykyhallitus peri kuitenkin korkean työllisyyden ja yhteiskuntarauhan,
nyt on kaikki romuna eikä ole ollut kuin hallituksen itse aiheuttamat ongelmat. - Anonyymi
Kesäkuussa 2023 Marinin hallitus ei ollut enää toimivaltainen toimitusministeristönä ja Orpon hallitus astui valtaan.
Miksi persu ei koskaan syytä asiasta Putinia? Hänhän se sai inflaation sekä korot nousuun typerällä imperialistisella totalitarismillaan.
- Anonyymi
Nykyinen hallitus aloitti kesäkuussa. Heti kaikki romahti.
- Anonyymi
Sijoittajat reagoivat heti negatiivisesti, kun eduskuntavaalien tulos oli selvinnyt keväällä 2023.
https://www.sijoittaja.fi/383273/helsingin-porssiosakkeiden-arvosta-havinnyt-24-miljardia-euroa-eduskuntavaalien-jalkeen/ - Anonyymi
PETTERIN MAHALASKU JATKUU.
KUILUN PARTAALLA PURRAAN VELKAA OTTAEN
- Anonyymi
Jees miehiltä saadaan mieleinen vastaus.
- Anonyymi
Vain "jees-asiantuntijoilta" hallitus kysyy. Niiltä saa tukea ideologiseen
politiikkaan. - Anonyymi
Hallitus on vienyt velkalaivansa haaksirikkoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354533- 553135
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut473011- 302843
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3452740Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82725- 412610
- 62320
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542145Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461723