Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen.
Viimeksi kun näimme, kaikki oli hyvin. Muistan viimeisimpänä hymysi. Minä hymyilin takaisin.
En vain oikein tiedä, miten sinun kanssasi kuuluisi jatkossa olla. Kaikki on tähän saakka ollut niin luontevaa. Ei ole tarvinnut ajatella, olla vain.
Onko se muuttunut?
Ehkä vain annan virran viedä ja luotan siihen, että tunnemme edelleen toisemme läpikotaisin.
Kaipaan sinua.
Kun me näemme taas
33
2792
Vastaukset
Niin, saa nähdä mitä tässä vielä tapahtuu.
- Anonyymi
No sen näkee sit...🩶🤍
- AnonyymiUUSI
No sen näkee sit...🩶🤍 Paitsi jos juot Lasolia
- Anonyymi
Kerro ensin menikö naiselle vai miehelle niin ei tarve sinun ihmetellä. Vink, vink.
- Anonyymi
Sinulle,
Minne matkan pää ihmiselon tään,
elämämme vieneekään,
kuin arpa meidät heitetään.
Kun sinulla hyvin, meillä hyvin.
llta pitkä muualle vei,
mut vielä olet ainoain.
Uudelleen se toistetaan,
mut vielä olet ainoain.
Nyt lepää rakkaimpain.
https://youtu.be/c7qRnIoAmg8?si=2RSmnFmK09XdUCfL 🎶 - Anonyymi
Hmm... Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia vähän särähtää korvaan tai vähän enemmänkin.
Mun mielestä nähtiin eilen
https://youtu.be/djCiCYj-6HA?si=elo6Ui-VwxaYCqPk laitoin ❤️ tuon kun aattelin, että pitää ruveta kilpailemaan susta. Tykkäät kun naiset pyörittää sua. Karkailet suuntaan ja toiseen. En vaan jaksais. Odotan, että oot mies ap:)- Anonyymi
Viikko mrnee nopeasti
- Anonyymi
Jos näitte eilen, miksi edes kuvittelet, että aloitus olisi sulle?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos näitte eilen, miksi edes kuvittelet, että aloitus olisi sulle?
Tuskin tämä ketju liittyy sinuun mitenkään.
Parempi silloin pysyä pois kun et varmaan tiedä asiasta mitään tarkempaa. Säädät välissä vaan varmaankin. Kahden sormen sääntö ✌️
(Sivusta)
- Anonyymi
Virta vue virta tuo
- Anonyymi
Kappale kauneinta suomea ☀️🥱
- Anonyymi
Helteitä jo ikävä tuleeko niitä?
- Anonyymi
Kop kop ,saanko tulla sisään.
- Anonyymi
Se ovi on aina auki sinulle, tiedät kyllä.
- Anonyymi
Lomallako nähdään vai?
- Anonyymi
Ennemmin on vuosia kuin kuukausia tai päiviä voi olla joka ettei tule sellaista päivää että enää nähtäisiin meinaan mulla on kohta seuraa vauvasta minkä mun ihana nainen synnyttää
- Anonyymi
Luontevasti vain, ihmisillä on taipumus muistaa hymyt ja tunteet mitä ne sai aikaiseksi. Usein myös tunne "vanhat tutut" palautuu hetkessä kun kaivatun ihmisen tapaa, mikään ei muutu vaikka vuosia olisi välissä, toisten kanssa saattaa vierastaminen saapua hyvinkin äkkiä.
- Anonyymi
Mäkin luulen että näin. Minun kehoni ehtii reagoida häneen ennen kuin ehdin ajatella.
- Anonyymi
En usko että näemme niinkuin toivoisit.
- AnonyymiUUSI
Onko tämä Jannen aloitus ?
Riittää vastaus on tai ei.- AnonyymiUUSI
Ei ole Jannen aloitus.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole Jannen aloitus.
Kiitos vastauksesta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos vastauksesta.
On Jannen aloitus.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
On Jannen aloitus.
No, rakas haluaisitko nähdä ?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
On Jannen aloitus.
Tässä biisi sinulle mustalla huumorilla. Ei merkitse suhteen kannalta mitään.
Kaikki hyvin. Hyvää Juhannusta ja kesää.
En odota sinulta mitään enää. Seuraat enemmän emojia kuin tekstejä ja musiikin sanoituksia.
https://youtu.be/45cYwDMibGo?si=tKe3ydsjm2mV82OQ - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
On Jannen aloitus.
❤️ kävelet näiden perässä kuin hai laivaa.
Ole hyvä ja mene treffeille ❤️ kanssa kuka
sitten onkaan. Sokkotreffeille vaan -- >
- AnonyymiUUSI
Iloisia uutisia jollekin.
- AnonyymiUUSI
Tuleeko sinusta isovanhempi😃
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuleeko sinusta isovanhempi😃
Vois tulla mutta huonolta näyttää.
- AnonyymiUUSI
Älä elättele turhia toiveita.
- AnonyymiUUSI
Kaipaan sinua kaunokainen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185131Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332792- 342629
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302418Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭221660- 1181637
En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101560Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231314- 961177
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli91154