Muita, mutta myös itseään jos kukaan muu ei halua käsittää.
Mutta viisautta on ymmärtää
8
195
Vastaukset
- Anonyymi
En jaksa ymmärtää sellaista ihmistä enää yhtään, joka pilasi toiminnallaan elämääni aivan liian kauan! Minulle on ollut täysin varmaa jo kolmen vuoden ajan, etten tule koskaan olemaan missään tekemisissä hänen kanssaan! En halua nähdä häntä enää koskaan!
- Anonyymi
En ole suonut hänelle mielessäni yhtään hyvää sanaa moneen vuoteen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole suonut hänelle mielessäni yhtään hyvää sanaa moneen vuoteen!
Kukaan ei voi kääntää minun päätäni häneen liittyen, jos ei mene muuten perille haukun hänet kasvotusten ja sen jälkeen hänen on pakko ymmärtää, että projekti loppui minun mielessäni jo kuusi vuotta sitten!
- Anonyymi
Hän on ollut alle 2 vuotta täällä eli sulla monta häntä kuviossa, jep !
- Anonyymi
Tyttöset, tyttöset
Eksä pese sitä koskaa:
https://youtu.be/3O6lEhE_h1Y?si=7vRSIfyN-TmF4Dlx
(Sivusta)- Anonyymi
Ylipainonen katkero mies huutelee.
- Anonyymi
Asia ok.
- Anonyymi
Ei ihmisen tarvitse luulla itsestään mitään. Jumala kyllä tulee jokaiselle kertomaan mitä me oikeasti ollaan oltu ja tehty. Itse ainakin etsin Jeesuksen kautta rauhaa ja hyvää koko ajan. Ei tässä muuta voi näin ahdistavassa ja pahassa maailmassa. Ristiinnaulittu ja kuolleista noussut Jeesus on itse asiassa lopulta ainoa lohdutus. Ellei ihminen sitten kuvittele olevansa hyvä jostain kieroutuneesta syystä. Jumala ei sääli meissä olevaa pahaa, mutta hän säälii meidän sieluja jotka hänen on hyvyytensä tähden tuomittava jos emme tee parannusta ja usko häneen Jeesuksessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3962072Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek121909Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2471394Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.811041Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel56965Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia402928Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä39808- 56769
- 73745
Hyvää yötä mies
Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo70724