Jos ei pysty olemaan heikko

Anonyymi-ap

Ei voi rakastaa

44

459

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen tuota miettinyt. Tarkoittaako tuo heikko, että pystyy luottamaan ja osaa heittäytyä? Ei onnistu. Ehkä kaikille ei ole romanttinen rakkaus tarkoitettu. Olisin niin tykännyt. Tästä täytyy vaan päästä yli. Jotain muuta kohti.

• Anonyymi

Kyllä tarkoittaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä tarkoittaa

Hyvää yötä nyt kuitenkin.

• Anonyymi

Likaisuus on heikkoutesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hommaan vähän troppia, että jaksan innostua ja pystyn keskittymään siivoamiseen. On täällä vähän tekemistä tämän kokoisessa asunnossa. Tuletko sitten seurakseni viettämään iltaa, kun kaikki hohtaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä se vasta likainen olet!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hommaan vähän troppia, että jaksan innostua ja pystyn keskittymään siivoamiseen. On täällä vähän tekemistä tämän kokoisessa asunnossa. Tuletko sitten seurakseni viettämään iltaa, kun kaikki hohtaa?

Teknoa diskoja soimaan ja ilon kautta, ei siitä numeroa kannata nostaa ku mattoja ulos vaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä se vasta likainen olet!

Onko teillä kahdella joku verbaalinen solvausrituaali menossa vai mikä homma?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko teillä kahdella joku verbaalinen solvausrituaali menossa vai mikä homma?

En tuomitse en tuomitse, kaikki cool mulle mm koska sydän on vasemmalla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teknoa diskoja soimaan ja ilon kautta, ei siitä numeroa kannata nostaa ku mattoja ulos vaan

Kiitos sanoistasi, joku ihminen. En halua käyttää mitään, että saan siivotuksi. Nyt täytyy vaan asettaa rima siihen kohtaan, mihin just nyt pystyn. Mulle on tietyt asiat tärkeitä, arvokkaita, voisiko sanoa pyhiä. Juuri sellainen pyhyys tuli tuosta kirjoituksestasi mieleen. Ilon kautta. Kiitos!

• Anonyymi

Onko heikkoutta olla haavoittuva vai onko ne samoja asioita? Jos jonkun haluaa päästää sydämeensä, se pitää avata ja silloin on aina haavoittuva tunteidensa kanssa.

• Anonyymi

Joo

• Anonyymi

Kyllä saa olla varovainen, kenet sinne sydämeensä päästää. Tarkkana kannattaa olla. Terveisin kokemusasiantuntija

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä saa olla varovainen, kenet sinne sydämeensä päästää. Tarkkana kannattaa olla. Terveisin kokemusasiantuntija

Näinhän se on. Moninkertainen kokemusasiantuntija 😂
        Viimeisin ihan tässä lähiaikoina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näinhän se on. Moninkertainen kokemusasiantuntija 😂
        Viimeisin ihan tässä lähiaikoina.

Noh, kannattaisko välillä olla ihan itsekseen ja miettiä, mitä oikeasti haluaa? Se kun siinä on joku, kiinnittää huomion pois niistä asioista, mitä sun pitää itsessäsi työstää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noh, kannattaisko välillä olla ihan itsekseen ja miettiä, mitä oikeasti haluaa? Se kun siinä on joku, kiinnittää huomion pois niistä asioista, mitä sun pitää itsessäsi työstää.

Riittääkö 12 vuotta yksin vai mikä olisi sopiva aika 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Riittääkö 12 vuotta yksin vai mikä olisi sopiva aika 😉

Aloita sillä. Jatkoa voit sitten sen jälkeen miettiä uudestaan 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ookko sää päässy paljon ittees tutkiskelemaan kun noin neuvot

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinuako on sitte joka suunnasta leuan alta kutiteltu vai? Hah

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinuako on sitte joka suunnasta leuan alta kutiteltu vai? Hah

Mitä nää ravurit ny rahasta tekee tai ravaa🧐

• Anonyymi

Rakastunut näkee toisessa ihmisessä kaiken hyvän, sen potentiaalin mitä toisessa on. Se ei ole heikkoutta, vaan näkemistä kuoren läpi, Rakastunut menettää osan itsekeskeisyydestään mutta sekin on joskus hyväksi.

• Anonyymi

Elo olet joustamaton ikuinen pieni kultapoika

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elo olet joustamaton ikuinen pieni kultapoika

Eli* elo oli se simon

• Anonyymi

Se ei ole heikkoutta vaan omien suojamuurien läpi päästämistä, mikä on vahvinta mitä ihminen voi tehdä. Jos nyt ei lasketa vaikka sitä mitä vanhempi on valmis tekemään lapsensa vuoksi..

• Anonyymi

Tulin ehkä vähän kateelliseksi, noin hyvästä vastauksesta 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et kai nyt vain kehunut omaa vastaustasi 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä harrasta sellaista mikä vie kalatkin vedestä 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et kai nyt vain kehunut omaa vastaustasi 😂

En kehunut omaani. Osaan antaa kehuja, kun siihen on aihetta. Harvoin jonkun sanoma saa mun aivot raksuttamaan ja mut ajattelemaan asiaa enemmän. Siksi tuo oli hienosti sanottu tai kuvailtu ja totta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En kehunut omaani. Osaan antaa kehuja, kun siihen on aihetta. Harvoin jonkun sanoma saa mun aivot raksuttamaan ja mut ajattelemaan asiaa enemmän. Siksi tuo oli hienosti sanottu tai kuvailtu ja totta.

Kiitos 😘

• Anonyymi

I would put on a stick in a heart beat. If them hungry i mean, tikkubullar och

• Anonyymi

Yksinäinen loppuun saakka ja hyvin tarkka ketä sydämeeni päästän. Vai päästänkö ketään. Sulla ei ole käsitystäkään miten kovaa viimeset vuodet on paiskonu mua lattiaan. Siihen päälle alusta asti surkea mielenterveys joka ei kestä yhtäkään empatiakyvytöntä psykopaattia enää. Oon muuttunu kahessa vuodessa ihmisenä enemmän kun koskaan. Se on tietonen valinta että haluaa olla nyt yksin ja rauhaa. Täällä palstallakaan ei kannata näyttää tunteitansa. Saa heti näpeillensä.

• Anonyymi

Onko naiset osoittautuneet gubbe sellaisiksi lähtökohtaisesti oman diagnostiikkas mukaan? On sulla ollu huono tuuri sit

• Anonyymi

HEVONSONTAA.

Sillä hetkellä kun osoitat heikkoutesi naiselle niin se on hetki kun nainen menettää mielenkiintonsa kun et ole "kiihottava mies".
      Sillä hetkellä kun osoitat herkkyytesi niin se on hetki kun nainen alkaa sääliä sinua välittämisen sijaan.
      Sillä hetkellä kun osoitat haavoittuvuutesi niin se on hetki kun nainen alkaa käyttää puutteitasi sinua vastaan kaikessa.
      Sillä hetkellä kun osoitat puutteesi niin se on hetki jolloin nainen alkaa perusteilla niillä itselleen ja sinulle miksei voi olla sinun kanssa.

Joten lopettakaa tuo helvetin lässytys mitä tulee ainakaan täysi-ikäisiin miehiin.

Nainen kaipaa vahvaa miestä eikä jotain herkkää ja heikkoa hiirulaista.-

• Anonyymi

Näin tuumasi gubbe peterson

• Anonyymi

Jos ei pysty olemaan parisuhteessa oma itsensä on kenties parisuhteessa joka ei ole itselle sopiva

• Anonyymi

Sillä nyt ole heikkouden kanssa mitään tekemistä. Ihme tunteidensa vietävissä olevia paskahousuja ihmiset nykyään. Jatkuvasti pitää pysyä keskellä mukavuusaluetta.

• Anonyymi

Että mitenkä? Hah haa

• Anonyymi

Olen pohjimmiltani hyvin aistillinen ja herkkä. Aistin energioita jatkuvasti. Riitatilanteissa olen onneton hätäännyn ja jopa katoan ihmisten elämästä. Jälkikäteen pohdin kaikkea ja usein syytän lopuksi vain ja ainoastaan itseäni. Olen äärettömän ankara itselleni. Sätin itseäni useita kertoja päivässä päässäni. Kaipaan myös järjettömän paljon omaa aikaa ja viihdyn enimmäkseen yksin. Luulen että olen täysin kykenemätön parisuhteeseen enää.

• Anonyymi

Tulin surulliseksi tuosta miten ankara itsellesi olet. Vaihda sättiminen silittelyyn. Opettele oikeasti näkemään se hyvä mikä sinussa on.

• Anonyymi

Jos ei pysty olemaan peikko, ei voi lakasta.

• Anonyymi

Uskallus olla heikko välillä on myös vahvuutta ja voimaa.

• Anonyymi

Ensin pitää olla varma että naisen sydän on vaan puhdasta kultaa. Pahoille ihmisille on turha puhua rakkaudesta ja rakastamisesta.

• Anonyymi

Mitähän humpuukia tämä on? En kyllä osta hypnoosikasettia lol

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      174
      10592
    2. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      78
      5395
    3. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      4962
    4. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      4172
    5. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      3942
    6. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      36
      3813
    7. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      38
      3638
    8. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      48
      3323
    9. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      44
      3229
    10. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      49
      2864
    Aihe