Saavutuksista ja loistosta huolimatta jotenkin yksinäinen. Joskus silmissäsi on katse kun luulet ettei kukaan huomaa
Mietin oletko kuitenkin kaikista
11
391
Vastaukset
- Anonyymi
Olen yksinäinen ja surullinen. Välillä sinä annat minun loistaa.
- Anonyymi
Oot ihana ja täydellinen just tommosena. Mun oma.
- Anonyymi
Kukapa ei olisi välillä?
- Anonyymi
Olen kai jollain tapaa yksinäinen kaiken keskellä. En tiedä miksi jotkut ihmiset lievittävät ja toiset korostavat yksinäisyyttäni. Voi olla että yhteisyyden tunne tulee siitä etteivät jotkut korjaa käsityksiäni heistä. Antavat elää väärässäkin luulossa mitä tulee itseensä. Yksinäisiä pelejä joita ei voi voittaa koska pelaa itseään vastaan.
- Anonyymi
Unelmani ja minä olemme vain kasvaneet erilleen ja jäljellä muuta kuin tyhjän sydämen hohde. Tämä on enemmän kuin yksinäisyyttä, erillisyyttä kaikesta. Epäluottamusta. Ja mikä on sitä yksinäisempää. Silloin kun janoaa jotakin luottaa kaikkeen, mikä voisi tuoda sen mukanaan. Joskus harvoin vielä kohdatessa jonkun tuntee sentään pienen mahdollisuuden johonkin, mikä on jäänyt saavuttamatta.
- Anonyymi
Tarkka huomio!!! Kyllä ihmiset kokevat yksinäisyyttä useinkin. Parisuhteissakin ihminen saattaa kokea olevansa ajoittain yksinäinen, kun kaksi hieman erilaista ihmistä päätyy yhteen. Yksinäisyyttä on monen kaltaista, joku kaipaa hyväksyntää, joku juttukaveria, joku läheisyyttä vastakkaiseen sukupuoleen, hetkiä jolloin vietetään aikaa yhdessä vaikka vuoteella, ja ollaan avoimia ja helliä keskusteluissa, ja tilanteen tuottamassa hyvässä mielessä. Harva ihminen kokee suurempia saavutuksi tai elämään liittyy loistoa, ne ehkä saattavat tuoda omanlaista yksinäisyyttä tullessaan, vaikka äkkinäinen arvelisi elämän olevan upeaa ja rikasta. Yksinäisyys on ikävä tunne, se valtaa koko mielen ja saa tuntemaan ettei kuulu oikein mihinkään, vaikka olisi tutussakin porukassa. Yksinäisen ihmisen kasvoilta ja silmistä voi havaita herkkää halua vetäytyä syrjään, tai uneliaan näköistä itseensä käpertymistä, tämän kaltaista ihmistä on hyvin vaikea lähestyä, vaikka hän kaipaisi oikeita sanoja ja ajatuksien siirtämistä mukavampaan suuntaan. Ihastunut ihminen voi myös käyttäytyä näin, ajatukset ovat aivan jossain muualla ja häly ja toiset ihmiset sekoittavat päätä, tulee tunne että ote kirpoaa rakkaastaan, ja jää sekava meteli tilalle. Usein yksinäiset ihmiset kulkevat yksin, on helpompi olla yksin kun kokea yksinäisyyttä muiden seurassa, seurassa ollessa saattaa kokea syyllisyyden tunnetta ajatuksistaan, Ihminen kaipaa joskus yksinäisyyttä, mutta useammin ihminen tykkää kun ajatukset, kädet ja sydän on toisen ihmisen ympärillä.
https://www.youtube.com/watch?v=9XriiMOy7Jc- Anonyymi
Tämä kommentti kertoo minusta. Olen parisuhteessani yksinäinen. Se on saanut minut sulkeutumaan kaikilta. Olen muuttunut haavoittuvaiseksi ja pelokkaaksi.
Sivusta T-- nainen
- Anonyymi
Sitä tavallaan näkee toisen ihmisen taakse. Sen surut, aitoudet, kuka esittää ja miksi, kuka mustamaalailee selän takana, kuka on naiivimpi kuin luuleekaan. Ei näitä tarvitsisi ajatella, mutta valitettavasti skanneri käy koko ajan. En ole koskaan kysynyt kokeeko muut näin, mutta itselleni se on jokapäiväistä. Ei tarkoita, että ajattelisin pahaa tai olettaisin. Tämä on ollut jo lapsesta saakka.
- Anonyymi
Hänenlaisiaan on ehkä yksi kahdessa miljoonassa, kaikki miehet kyllä rakastuvat häneen, mutta semmoista hyvää yhteyttä ei oikein löydy. Toki hänellä on poikaystävä, mutta häneltä tulee jotain sentyylisiä viestejä, että "miks tuntuu nyt tältä". Hän ei edes ajattele, että on tässä jo omassakin reessä kiviä, hän kokee vain synkkyyttä, mutta hän ei osaa nimetä tunnetta. Hän menee jopa sänkyyn tuon miehen kanssa, mies on inhottava kohkaaja, mutta naista ei kiinosta hän katsoo kuvastimesta rakkauttaan.
https://m.youtube.com/watch?v=s3dh61W4kUA&pp=ygUgV2lja2VkIHdpdGNoIG9mIHRoZSBlYXN0IHNjYXJsZXQ=- Anonyymi
Mikäköhän se syy oli että sitä yhteyttä ei muihin oikein löytynyt. Päivän selvä juttu.
- Anonyymi
Yksin, yksinäinen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654170
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463929Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭333416Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162743Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342689En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142502Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm101974IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm81119Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1441102- 80986