Se on niin, että maksavalla asiakkaalla on oikeus ottaa itseensä myyjien naureskellut ja vitsituokiot. Monesti yrittäjäparan alaiset eivät ole tehtäviensä tasalla, ja sehän vaikuttaa heti yrityksen talouteen.
Asiakkaalle nauraminen
11
166
Vastaukset
- Anonyymi
Maailmanlopun meininki.
- Anonyymi
Köyhät ja persaukiset asiakkaat on kaikkein vaivattominta poistaa yrityksen tiloista naureksimalla.
Tuuppimaan ja hakkaamaan ei kenenkään kannata alkaa. Mutta kun vähän vitsiä vääntää ja naureskelee p-aukiselle asiakkaalle, niin kyllä se siitä tajuaa lähteä. - Anonyymi
Miksi ei muilla saisi olla hauskaa jos sinulla ei ole? Nauraminen kuuluu elämään
- Anonyymi
Kyllä ei yrittäjillä ole helppoa.
- Anonyymi
Eikö asiakas ole kuningas?
- Anonyymi
Kai kuningaskin voi olla asiakas
- Anonyymi
On hyvää ja ei niin hyvää asiakasta, mutta kaikki yrittäjän täytyy palvella hyvin ja ... melko hyvin.
- Anonyymi
Koskaan en ole nauranut asiallaalle, mutta jokunen kerta on tullut sanottua hyvinkin suoraan asiakkaille.
Rajansa on kaikella, rahaongelmaiset on kaikista pahimpia. Ensin tingitään loppuun asti ja kun työ on valmis reklamoidaan korvausten toivossa.
Ja sitten on näitä asiakkaita, jotka kokevat nuoret työntekijät ammattitaidottomiksi ennen töiden aloitusta. Nuoret on saanut kuulla ihan suoraa vittuilua asiakkailta.
Onneksi yrittäjällä on mahdollisuus valita asiakkaansa, enkä tee toista urakkaa tällaisille asiakkaille.
Silti nämä vittuilija ja maksukyvyttömät jaksaa kysellä vieläkin tarjouksia uusille urakoilleen, vaikka asiat on ollut sillä ensimmäisellä kerralla yrittäjän puolelta muka aivan päin perhettä. - Anonyymi
Tekeekö moni luottorekisteri tutkimusta asiakkaalle ennen kuin ottaa asiakkaaksi? .Meinaan vaan että säästyy monelta ikävältä asialta.
Itse otan aina kauppasummasta 50% etukäteen jo työnaloituksessa.- Anonyymi
Jos on uusi asiakas ja useampien tonnien kaupasta kyse, niin pakko siinä on niitä luottohäiriötietojakin tarkistella.
Kyllä sieltä niitä erilaisia härkkejä usein löytyykin. Silloin ennakkomaksulla kauppa. Tai ainakin se 50% etukäteen ja loput toimitettaessa. Riippuu myytävästä tuotteesta ja sen luonteesta.
- Anonyymi
Kyllä jos on joku oma tuote 50 pinnaa etukäteen. loppuosuus tosiaan tavaran toimituksessa. Ei ainakaan tule kusetetukseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823168
- 922895
- 532142
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201595Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61369- 151369
- 191334
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131321Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141307Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin251249