Rakastan peppuseksiä, taidan olla kummajainen.

Morjentes kaikille! Ihan aluksi haluan täsmentää olevani tosissani, enkä trollaa - joten jätähän sinäkin trollailusi ja joutavat huutelusi pois, kiitos! :)

Mun elämän suurimmaksi haasteeksi ja kompastuskiveksi on koitunut viehätykseni naisten peppuosastoon...

Olen noin 30 vuotias mies Kainuun seudulta, kaveriporukassa tykätty, reilu, kiltti ja hyväkäytöksinen. Mulla on ollut useita kohtalaisen pitkiä parisuhteita elämäni varrella, mutta ne ovat aina loppuneet vuosien jälkeen mitään ilman sen suurempaa draamaa. Suurin ongelma on ollut seksuaalisten mieltymysten ero.

Minulla on siis aina ollut seksuaalinen viehätys ja mieltymys nimeomaan naisten pyllyjä kohtaan, voidaan varmaan puhua jonkin tason hallitusta fetissistä. (:D).

Suurin haaveeni olisi joskus löytää kumppani, jonka kanssa klikkaisi niin emotionaalisesti kuin seksuaalisestikin. Naisen olisi hyvä rakastaa peppujuttuja. Edelliset parisuhteeni ovat muuten olleet miltei täydelliset, mutta seksuaalisuuden erot vain ovat olleet niin suuria. Rakastaisin nuolla peppureikää antaumuksella, hyväillä ja tutkia ja leikitellä. Saan hirveästi kiksejä anaaliseksistä, mutta kumppanit eivät ole siitä pitäneet yksikään. Eivät antaneet edes nuolla, paitsi harvoin humalassa.

Tämä asiahan minun olisi kannattanut ottaa puheeksi jo ihan heti alkuun, mutta miellän asian hyvin kiusalliseksi, etten ole uskaltanut. Tuntuu, ettei yksikään nainen varmaan oikeasti pidä pyllyjutuista. Muutoin miellän itseni hyvinkin normaaliksi, reiluksi, mukavaksi, herkäksi ja huolehtivaksi terveeksi mieheksi.

Onkohan minulla mitään mahdollista löytää samanhenkistä kumppania koskaan, vai onko minut tarkoitettu olemaan yksin koko elämäni tästä mielihalusta johtuen? Kaipaisin tosielämän kokemuksia vastaavasta tilanteesta niin miehiltä kuin naisiltakin. En kaipaa homoksi solvaamista tai muutakaan turhanpäiväistä parran paukuttamista, miehet eivät minua kiinnosta seksuaalisesti ollenkaan.

Onko pyllyseksistä nauttivaa naista olemassa?

T. Outolintu

4

498

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Samanlaiset mieltymykset minulla mikä sen kauniinpi kuin naisen pyllyn tutkiminen ihanaa.Mies 56v eteläsuomi.

• Tämäpä! 😍 Oispa mut luotu toisenlaiseks, että saisin samat kiksit toosasta. Olis elämä paljon helpompaa! 😅

• Anonyymi

Niinpä olisi löytyisi vaan nainen näihin leikkeihin.Mies 57v.

• Anonyymi
        TrevorByron kirjoitti:

Tämäpä! 😍 Oispa mut luotu toisenlaiseks, että saisin samat kiksit toosasta. Olis elämä paljon helpompaa! 😅

Siirry mies sukupuoleen ja anaaliseksi tai paremmin suoliseksi eli "peppu" onnistuu varmasti parhaiten!

Huom. Peppu eli takapuoli, perse on erillinen ulkoinen ruumiinosa peräsuolesta, kuten penis ja emätin eli pillu on osaltaan myös!

Tämän kun muistatte asia on ok!

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään

"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El
      Maailman menoa
      150
      6801
    2. MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!

Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny
      Henkirikokset
      63
      5913
    3. Orpon hallitus paskoi kaikki hommat

ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.
      Maailman menoa
      88
      4549
    4. NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu

narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun
      Maailman menoa
      100
      4466
    5. Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois

Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja
      Maailman menoa
      161
      4290
    6. Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?

Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.
      Ikävä
      94
      1670
    7. Tylsille treffeille

Hiljaisen ukon kans nuotiolle?
      Tunteet
      402
      1566
    8. Anteeksi kaikesta...

Olin tosi hölmö...
      Ikävä
      82
      1379
    9. HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta

Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      30
      1355
    10. Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana

Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?
      Ikävä
      41
      1141
    Aihe