Rakastan peppuseksiä, taidan olla kummajainen.

Morjentes kaikille! Ihan aluksi haluan täsmentää olevani tosissani, enkä trollaa - joten jätähän sinäkin trollailusi ja joutavat huutelusi pois, kiitos! :)

Mun elämän suurimmaksi haasteeksi ja kompastuskiveksi on koitunut viehätykseni naisten peppuosastoon...

Olen noin 30 vuotias mies Kainuun seudulta, kaveriporukassa tykätty, reilu, kiltti ja hyväkäytöksinen. Mulla on ollut useita kohtalaisen pitkiä parisuhteita elämäni varrella, mutta ne ovat aina loppuneet vuosien jälkeen mitään ilman sen suurempaa draamaa. Suurin ongelma on ollut seksuaalisten mieltymysten ero.

Minulla on siis aina ollut seksuaalinen viehätys ja mieltymys nimeomaan naisten pyllyjä kohtaan, voidaan varmaan puhua jonkin tason hallitusta fetissistä. (:D).

Suurin haaveeni olisi joskus löytää kumppani, jonka kanssa klikkaisi niin emotionaalisesti kuin seksuaalisestikin. Naisen olisi hyvä rakastaa peppujuttuja. Edelliset parisuhteeni ovat muuten olleet miltei täydelliset, mutta seksuaalisuuden erot vain ovat olleet niin suuria. Rakastaisin nuolla peppureikää antaumuksella, hyväillä ja tutkia ja leikitellä. Saan hirveästi kiksejä anaaliseksistä, mutta kumppanit eivät ole siitä pitäneet yksikään. Eivät antaneet edes nuolla, paitsi harvoin humalassa.

Tämä asiahan minun olisi kannattanut ottaa puheeksi jo ihan heti alkuun, mutta miellän asian hyvin kiusalliseksi, etten ole uskaltanut. Tuntuu, ettei yksikään nainen varmaan oikeasti pidä pyllyjutuista. Muutoin miellän itseni hyvinkin normaaliksi, reiluksi, mukavaksi, herkäksi ja huolehtivaksi terveeksi mieheksi.

Onkohan minulla mitään mahdollista löytää samanhenkistä kumppania koskaan, vai onko minut tarkoitettu olemaan yksin koko elämäni tästä mielihalusta johtuen? Kaipaisin tosielämän kokemuksia vastaavasta tilanteesta niin miehiltä kuin naisiltakin. En kaipaa homoksi solvaamista tai muutakaan turhanpäiväistä parran paukuttamista, miehet eivät minua kiinnosta seksuaalisesti ollenkaan.

Onko pyllyseksistä nauttivaa naista olemassa?

T. Outolintu

5

612

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Samanlaiset mieltymykset minulla mikä sen kauniinpi kuin naisen pyllyn tutkiminen ihanaa.Mies 56v eteläsuomi.

• Tämäpä! 😍 Oispa mut luotu toisenlaiseks, että saisin samat kiksit toosasta. Olis elämä paljon helpompaa! 😅

• Anonyymi

Niinpä olisi löytyisi vaan nainen näihin leikkeihin.Mies 57v.

• Anonyymi
        TrevorByron kirjoitti:

Tämäpä! 😍 Oispa mut luotu toisenlaiseks, että saisin samat kiksit toosasta. Olis elämä paljon helpompaa! 😅

Siirry mies sukupuoleen ja anaaliseksi tai paremmin suoliseksi eli "peppu" onnistuu varmasti parhaiten!

Huom. Peppu eli takapuoli, perse on erillinen ulkoinen ruumiinosa peräsuolesta, kuten penis ja emätin eli pillu on osaltaan myös!

Tämän kun muistatte asia on ok!

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      75
      4547
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3793
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      147
      3509
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      41
      1992
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      71
      1928
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1239
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      125
      1064
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      136
      991
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      933
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      847
    Aihe