Todella tyylikkäät, suorastaan seksikkäät korkosaapikkaat jutun jäbällä:
https://www.is.fi/autot/art-2000011283019.html
Tyylikkäät korkosaappaat
2
248
Vastaukset
- Anonyymi
80-luvun alussa miesten kengissä oli yleisesti korkoa ja bootsit olivat suosiossa. Sitten oli Hanoi Rocksia ja Mötley Crüeta ja Mötleyn jätkillä oli alussa ihan piikkikorkoakin jalassa. Tun tyyliset korkokengat oli itelläkin ja monella kaverilla teininä kun oltiin hevareita. Erotuttiin sillä tukkaheviporukaksi, että ostettiin saappaat naisten osastolta eikä oltu niitä vanhoja käpyjä jotka diggas 70-luvun rockia ja kulki bootseissa :D Hitto ne inhos meitä ja se oli upeaa!
- Anonyymi
Itse ajelen usein korkeissa piikkikoroissa eikä ole mitään ongelmaa koskaan ollut ..toisin kuin monet väittää.
Mutta sehän on kokemuksen puutetta ja asiantuntemattomuutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741