Pihakonsertti ilman Pirreä

Anonyymi-ap

Tykkään Anjan ja Jannen esittämästä musiikista, kehittyvät koko ajan paremmiksi.

https://youtu.be/8h1DesvI6RY?si=AQWMjxTPSKhjZUJA

Mutta Pirre kyllä säälittää, miksi metsämanin pökelö ei kutsunut Pirreä konserttiin?

@pirjohannele. 9 t sitten:

"Ullan haukkuminen kuului minun luo, mutta musiikki ei kuulunut, kun olin kukkapenkkiä
kastelemassa!"

28

576

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pirjohannelella on outo tapa vahvistaa kaikki kirjoittamansa huutomerkillä.

• Anonyymi

Vai eikö metsäman halunnut loukata Tinden tunteita, tai onko niin rakastunut ja huumaantunut Tindeen ettei muistakaan naapurin Pirreä?

Kertokaa viisaammat, itse en ole koskaan seurannut "salattuja elämiä" enkä mitään tv-sarjaa jossa vatvotaan ihmissuhteita.

• Anonyymi

Kyllä Pirre jossain vaiheessa kävi paikalla, kun oli saanut Sirkalta Pentik- kassinkin. Tais autokin vilahtaa jollain videolla kuvissa. Sirkka "hävisi" jossain vaiheessa - oli varmaan "salaisessa" tapaamisessa Pirren kanssa tuvassa tai autossa.. Jouko ei halunnut tulla kuvatuksi, mutta molempien kuvaajien videoihin hän kuitenkin joutui vahingossa.. ( Jäi varmasti paha mieli..).

• Anonyymi

Hoitoalan ammattilaiset taitavat olla kaikkein pahimpia ihmisuhteiden vatkaajia.

• Anonyymi

Olisihan tuolla Pirrekin voinut jonkun puskan takana kameroineen kyyröttää.

• Anonyymi

Olihan tuossa jo kuvaajia. Varmaan eivät halunneet enempää. Kummallista etteivät jotkut voi mennä minnekään ilman että kamera ojossa kuvataan. Ehkä jää moni kutsu saamatta kuvaamisinnon takia.?

Onko elämä niin tapahtumaköyhää että jopa naapurissa käynti kuvataan. Eikö mitään muuta kuvattavaa keksitä ?!
        Riittää että videot ovat manin ja soittajien sivuilla.

• Anonyymi

Kyllä olisi, puskia näkyy pihassa riittävän.
      Onko ollenkaan ihme jos kyrsiintyi päältäajettavalla leikkurilla punkkipuskia kiertelemään risaisessa paidassaan reikäisissä housuissaan.

Robottileikkurin munia eivät punkit ime mutta robottileikkurin pitää olla laatumerkkiä eikä halpaa paskaa.

• Anonyymi

Liekö tuossa tullu vahinkoo jos ei”konsertissa” ollutkaan.

• Anonyymi

Olisihan tuon vinnvorrestinkin voinu kutsua ulkoilmakonserttia kuuntelemaan.

• Anonyymi

"Liekö tuossa tullu vahinkoo jos ei”konsertissa” ollutkaan."

Kuitenkin korvat höröllä kuulosteli ulkona kukkapenkkiä kastellessaan Mannilasta kuuluvaa koiran haukuntaa ja kihisi kiukusta kun ei tiennyt mitä naapurissa oikein tapahtuu.

Luuli varmaan Tinden koiraksi.

• Anonyymi

Onko se enola niin lähellä, että koiran haukunta kuuluu Manin talolta? Luulin, että olis ainakin 5 km matkaa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko se enola niin lähellä, että koiran haukunta kuuluu Manin talolta? Luulin, että olis ainakin 5 km matkaa..

On lähellä..manin talon nurkka näkyy puskien takaa..

• Anonyymi

Se voi anja olla kade pirrelle. Anja kehu tehneensä hoitoalan töitäkin siivoojana. Pirre on sentään oikea ylihoitaja joka laulaa myös.

• Anonyymi

Mikä ihmeen ylihoitaja, älä puhu läpiä päähäsi.

• Anonyymi

Pirjo osaa siivotakkin.Anjaa sen sijaan ei siivous,eikä kotityöt kiinnosta.Näkyy usein tuolla Enolassa,miten on paikat siivossa pelimannien jäljiltä.

• Anonyymi

Kyllä johtava hoitaja on yli hoitaja tai osaton hoitaja

• Anonyymi

Tajuatko itsekään mitä kirjoitat? Osaton hoitaja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tajuatko itsekään mitä kirjoitat? Osaton hoitaja?

Mikä estää osattoman hoitajan olemasta myös osastonhoitaja?

Sinä etsit keskustelijoiden kirjoituksista kirjoitusvirheitä, miksi?

Mene metsämanin kommentti kentälle, siellä sinulle työnsarkaa riittää, puuttuvia kirjaimia ja hyppiviä huutomerkkejä.

Assävikaisilta ja sorakieliltä pitää myös puhuminen kieltää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mene metsämanin kommentti kentälle, siellä sinulle työnsarkaa riittää, puuttuvia kirjaimia ja hyppiviä huutomerkkejä.

Älä sinäkään kirjoita asioista joista et tiedä, ota ensin selvää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainakin tellu joutuu manin kommenttikentällä jostain syystä jatkuvasti tekstiään muokkaamaan.. silti ei satu pilkut ja pisteet kohalleen!

• Anonyymi

Ja miehiltä jotka eivät erota T ja D kirjainta doesisdaan vuan harjodella biddää.

• Anonyymi

Tthh kieltäny mehtätonttua kutsumasta pikemannia ulkoilmakonserttiin.

• Anonyymi

Olen edelleen erittäin järkyttynyt. Onko Tuusniemellä mahdollisuus saada lohdutusta?

• Anonyymi

"Älä sinäkään kirjoita asioista joista et tiedä, ota ensin selvää"

Haista sinä vi##u, kirjoitan vain asioista joista tiedän.

• Anonyymi

Haistele vaan itse kun näyttää vakiovarastoosi sana kuuluvan, ole hyvä vaan. Äläkä enää tosiaan puhu enää mistään hoitajanimikkeistä koska ET niistä mitään tiedä etkä ymmärrä.

• Anonyymi

"Älä sinäkään kirjoita asioista joista et tiedä, ota ensin selvää"

Jos jonkun kirjoittajan kirjoittamasta sanasta puuttuu kirjan niin miksi hitossa sinun pitää aloittaa vittuilemaan koska et tiedä syytä miksi kirjain puuttuu?

Kun tubettaja on puhevammainen joka ei osaa ääntää edes T- kirjanta niin miksi semmoisesta vammasta ei saa kirjoittaa?
      Mutta sinulla on oikeus vatvoa, onko kirjoittaja kirjoittanut yhdyssanat erilleen vai erillissanat yhteen.

• Anonyymi

Jos tubettaja joka pitää itseään keikkailevana taiteilijana ja erityisenä mutta ei osaa edes puhua niin kuin ihminen niin eikö voi kuvitella, että siinä puhetaidottomuudessa on syy suosioon?
      Joistakin ihmisistä "duoda duoda harjoidella biddää" kuulostaa mukavalle ja lapsenomaiselle puheelle.

Kuulijalle iskee hoivavietti.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      74
      3397
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3127
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3002
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2671
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2182
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1739
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1707
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1705
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1679
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1628
    Aihe