toiveet ja unelmat on kaikki menny
Ei vaan enää jaksaisi elää
11
309
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattas kullikellomiehen miettiä kaks kertaa ennen ku menee uhkailemaan syyttömiä
- Anonyymi
Äläpä yritä mustamaalata Vaskikelloa väärillä tiedoillasi.
- Anonyymi
Mönönen tule hakemaan voita leivän päälle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äläpä yritä mustamaalata Vaskikelloa väärillä tiedoillasi.
Se kun on kaikki videolla, niin turha tuota on yrittää puolustella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se kun on kaikki videolla, niin turha tuota on yrittää puolustella
Video ei todista mitään, koska siinä ei näy kuin pätkä tilanteesta eli möykkääjän aloitus on jätetty pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Video ei todista mitään, koska siinä ei näy kuin pätkä tilanteesta eli möykkääjän aloitus on jätetty pois.
Hyvin on tehty uhriutuneen näkökulman mukainen some-itku mokomasta. Varmaan harmittaa ku joskus selviytyy känniääliöilyiltään tämä spedeliini. Saapahan ainakin some-näkyvyyttä jossei mersuilla tai "viännöllä ja kiännöllä" saa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin on tehty uhriutuneen näkökulman mukainen some-itku mokomasta. Varmaan harmittaa ku joskus selviytyy känniääliöilyiltään tämä spedeliini. Saapahan ainakin some-näkyvyyttä jossei mersuilla tai "viännöllä ja kiännöllä" saa.
Turhapäiväisen pitää päästä jotenkin esille.
- Anonyymi
Kun ei jaksa niin yritä silti jaksaa.
- Anonyymi
Vahingoita ennemmin syyllisiä ehkä PERUja? tilanteeksesi,monella sama tilanne kyseisten valehtelija ryöväreiden takia koko Suomessa.Muista että linnasta tullaan ulos mutta toinen osapuoli ei välttämättä enää tuhlaa happea..🌈💦💦💦
- AnonyymiUUSI
Sinulle emoji 22.59.koska olet omasta mielestäsi myös harras uskovainen " totuudessa hän ei pysy koska hänellä ei ole totuutta.Kun hän puhuu valhetta niin hän puhuu omaansa sillä hän on valehtelija ja sen isä" Et ole mihinkään väitteellesi löytänyt TODISEITA väitteittesi tueksi siis VAlehtelet Kaikessa.
- Anonyymi
Siis tilanteestasi.Muista silmä silmästä jne....🌈💦💦💦
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854608
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864436Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433779Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli173692Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403007Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102824En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212731IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392183Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581778Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1221346