Joku Venäjä-kiimainen voisi selittää, miksi venäläiset muuttavat "paratiisistaan" tänne "pahaan länteen" ja Venäjälle muuttaa vain lähinnä islaminuskoisia Keski-Aasiasta.
Miksi venäläiset muuttavat sankoin joukoin Venäjältä länteen eikä toisinpäin?
15
199
Vastaukset
- Anonyymi
Tuohon et saa mitään kunnon vastausta. Putinistit vaikenevat aina, kun tuon kysymyksen esittää niille.
- Anonyymi
Venäjän köyhyys pakottaa venäläisiä muuttamaan länteen suurempien lihapatojen ääreen.
Lisäksi moni Venäjän eliittiä vastustava toisinajattelija muuttaa länteen, koska Venäjällä ei ole sananvapautta. - Anonyymi
Venäläiset muuttavat länteen siksi kun Venäjän totalitarismi ei ole vielä ihan yhtä pitkällä kuin Pohjois-Korean. Suunta on kuitenkin kohti Pohjois-Korean paratiisia. Pohjois-Korean alamaisia ja rajoja vartioidaan tosi tiukasti. Pohjois-Koreasta ei muuteta yhtään minnekään - ei edes kommunistiseen naapurimaahan Kiinaan.
- Anonyymi
No niin russakat! Kaipaamme vastauksia suoraan kysymykseen!
- Anonyymi
Putinistien mielestä Venäjä on niin helvetin hieno maa, mutta silti Venäjän väkiluku pienenee ja maasta muutetaan pois. Ja harva putinisti oikeasti haluaisi muuttaa sinne.
- Anonyymi
Niinpä. Venäjä-mielisten puheet ovat propagandaa. Käytäntö ja TOTUUS ovat ihan muuta.
- Anonyymi
Tää palstan kovin putinisti Abrahamm voisi vaikkapa vasta tähän kysymykseen.
- Anonyymi
Kaikki putinistien puhe on valhetta.
- Anonyymi
Tuleeko sitä vastausta, Venäjä-kiimaiset?
- Anonyymi
Tää on kova pala putinisteille!
- Anonyymi
Venälllä hasee. Ei oo wc pyttyjä ja lämmintä vettä pesuun. Ja noi rusnoyat täällä eivät osaa pysty halua vastata siihen. Menisivät takas sinne Puten lättiin paratiisiin
- Anonyymi
Niilä ei oo siellä edes perunoita ja kahvia ja Kela avustuxi
Siinä hyvät syyt mixi eivät halua takas sinne lättiinsä - Anonyymi
Varjojen sota
https://areena.yle.fi/1-63835861
Joukko pohjoismaisia toimittajia on tutkinut Venäjän tiedustelutoimintaa. Tutkimukset vievät heidät salaisten operaatioiden jäljille niin maalla kuin meren pinnan allakin. Kolmiosainen dokumenttisarja, joka on tuotettu yhteistyössä Suomessa, Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa, 2023.
Vakooja / toimittaja
https://areena.yle.fi/1-66871391
Vauraalla asuinalueella Helsingissä asui kiinalainen toimittaja, joka olikin vakooja. Kiinan tiedustelukoneisto on maailman suurimpia. MOT tutki kahta Suomeen liittyvää kiinalaista vakoilutapausta.
Aihetta liippaavaa asiaa. - Anonyymi
Jos rajat olisivat auki miljoonat sieltä tulisivat.
Lappeenrannassa heitä on, ja Suomea kovasti moittivat, mutta Putinista ei löydy vikaa.
Diktaattorin ihailijoita ei Suomi tarvitse.- Anonyymi
Joukossa on myös Putinin vastustajia, mutta harva niistä kailottaa mielipidettään ääneen somessa niinkuin putinistit, koska pelkäävät kostoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 794422
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺784269Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433649Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163263Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle392887En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142602Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102494IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm361754Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1571645Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli861167