Tiede voisi haukkua terveellisiäkin ruokia! https://www.verkkouutiset.fi/a/tallainen-ruoka-voi-muuttaa-aivoja-vaarana-ylensyonnin-kierre/#4af4bd59
Miksi meitä makkaransyöjiä aina uhkaillaan eikä terveellisien ruokien syöjiä
11
101
Vastaukset
- Anonyymi
Makkara ja geissi keskaria niin hyvin voi . Mieki jo 14 vuotta pitänyt rytmistä kiinni ja hyvä on .
- Anonyymi
Keskustapuolueen on perustettava MTK- lainen tutkimuslaitos saadaksemme meitä tyydyttävät ruokaohjeet. Makkara on nostettava sille kuuluvaan arvoon ja ne jäniksenruuat on tieteellisesti todettava myrkyllisiksi.
- Anonyymi
Makkarahan on maailman paras vihannes.
- Anonyymi
Makkara saa peräpään sekaisin ja ylensyönnin vaara on ilmeinen. Onkohan pellavarehu makkaraa keksitty VKK tiedenurkassa?
- Anonyymi
Tutkimukset eri ravintoaineiden haittavaikutuksista ihmisten terveyteen tulee lopettaa, koska totuuden julkituominen vaikuttaa keskustalaisten elinkeinoon, karjatalouteen. Keskustalaiset kun eivät viljele ihmisille ruokaa, vaan ainoastaan eläimien tarpeita varten.
- Anonyymi
Sinä munakarva vaan kehtaat. HO HOO, HO HOO!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä munakarva vaan kehtaat. HO HOO, HO HOO!
Pullaa ei kannata syödä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pullaa ei kannata syödä.
Pulla on hyvää.
HOH, HO, HOH HO - Anonyymi
Perusteltu vaatimus!
Vanhoina hyvinä aikoina, kun sydänkohtaukset kaatoi miestä kuin heinää, niin Keskuspuolue sai läpi kiellon vähärasvaisen maidon myynnistä!
- Anonyymi
Jos aivosi toimisivat etkä olisi pilannut niitä ultraprosessoiduilla grillimakkaroilla sun muilla vastaavilla, niin ymmärtäisit että tuonkin jutun tarkoitus on AUTTAA teitä syömishäiriöisiä valitsemaan TEILLE ITSELLENNE terveellisempi dieetti.
Makkarat ja muu roskaruoka pois, punainen liha pois arkiruuasta kokonaan, kasvispäivä tai pari viikossa ja paino normaalilukemiin, niin SINUN elämäsi on parempaa ja ennuste terveydentilastasi parempi.- Anonyymi
Mites valottomat leikkuupuimurit Kapi? HO HOO, HO HOO!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 804436
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺794290Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433659Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163283Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle392897En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142602Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102494IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm371767Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1571655Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli891176