Kun suuri joukko on syöksymässä jyrkänteeltä alas kuin sopulit.
Mutta itse ovat kai valintansa tehneet.
:/
Nainen, surullistahan se on katsoa
27
326
Vastaukset
- Anonyymi
Mutta ehkä valitsin tämän paikan katsomossa.
Ajattelin sitä kuin elokuvissa, jossa näkee eri kuvakulmasta ja harmittelin "eivätkö he näe".
Voi voi, sinne menevät.
Ehkäpä parempi kun valmistan poppareita ja nautin showsta.
:/ - Anonyymi
Mua ei kiinnosta. Yritin hyväntahtoisuuttani kertoa, että ei kannata ottaa kokeellista piikkiä. Ym asioita. Sain kovat vihat päälle. Moni joutunut myöntämään että puhuinkin totta. Arvaa vaan, onko tullut kukaan pyytämään anteeksi pahoja sanojaan minulle? Harmittaa, että halusin auttaa. En jaksa murehtia ihmiskunnasta. Kai oikein tyhmä porukka tuhoaa itse itsensä? Ainoa mikä mulle merkkaa on lapset. Ihan vieraat lapset ottaa usein kontaktia minuun. Olen kiva mummu. Mitä ajattelen rahan perässä juoksevista aikuisista? 🖕🖕🖕
Terveisin nainen, joka ei ole se sinun nainen- Anonyymi
Niin, surullistahan se on, mutta ei kai auta kuin antaa kuolleiden haudata kuolleensa.
- Anonyymi
Se oli kuin pilli piiparin satua, kun hän lumosi rotat seuraamaan, ja kuin titanic ja monta muuta opettaivaista tarinaa samaan aikaan.
Musiikki soi lujaa kun olivat uppoamassa, megafoonit pauhasivat seuratkaa tänne ja kävelkää lankkua pitkin pelastukseen ja turvaan.
He olivat matkustajia ja ohjat olivat henkilökunnalla, eivätkä hekään voineet uskoa että se mitä oli sanottu uppoamattomaksi oli uppoamassa.
Siinä vain mietin, että kun juoni ja loppu on jo tiedossa, kannattaako sitä enää edes katsoa?
Ja mikäli tulisi juoni käänne ja toisenlainen loppu, niin mitä se tarina enää opettaisi?
Mikäli titanic ei olisi uponnut, se seilaisi kuten viking tai silja, eikä siitä puhuttaisi.
Mikäli pillipiipari ei olisi tullut ja johtanut suurta rottalaumaa pois, kaupunki sairastuisi ja tulisi aivan autioksi.
Kai niissäkin silloin on jotain hyvää.
:/- Anonyymi
Loppuu siihen kun korppikotka vetää viimisen hengityksensä.Karma vie.
- Anonyymi
Vittu sun kanssa nyt se leipäpää kiinni.
Hän kirjoitti Mikille, J•••e, Jannelle.
Mikä siinä on niin saatanan vaikea ymmärtää.
Jos itse kaaduit juttuihin.
Oma mokasi.
Olet silmissäni pelkkä tarinoitten kertoja joita oletat ja värität pettyynenä mistä x jutusta milloinkin. Muut kirjottaa täällä kun monet emojit on kopioitu moneen kertaan ja sä uskot kaiken. Oot yks dalidomi sinäkin.
Leikit jumalaa välillä kun huiskit menemään täällä vimmatusti, vitun käärme.
Ehkä mustamaalatakseen häntä, tai sitten olet hullu. - Anonyymi
Pitäisikö kertoa sisäiselle tutkinnalle ?
- Anonyymi
Mikä juoni ?
Kerro ihmeessä, haluan tietää ?
T. Hän - Anonyymi
Leikitkö rikostutkijaa ???
He veivät rikostutkijan merkkisi.
Haluatko ravistella sitä häkkiä ?
Entä jos pedari puhuu totta ?
- oletko hänen ainut luotettunsa ?
Huolehdi kerrankin vain itsestäsi !
(Sivusta) - Anonyymi
Et usko, montako T- paitaa hänellä on.
- voit hukata muutaman kerrallaan 😵
- Anonyymi
Muistuu mieleen oudot asiat joita tapahtui juuri ennen kuin se alkoi.
Muistan sen valkoisen kyyhkysen joka tuli ikkunan taakse ja muistan ne unet jotka hän kertoi nähneensä.
Muistan ne näyt jotka näin.
Ja nyt kun kaikki on tapahtunut, niin ymmärrän mitä niillä kerrottiin.
:/- Anonyymi
Valkoinen kyyhkynen symboloi vapautta. Sehän ihmisiltä pyrittiin viemään rajoitusten myötä. Jos nyt jätetään vaihtoehtoiset selitysmallit sikseen ja mietitään mikä ainakin on totta niin kyllähän ihmiskunta ansaitsi tämän kaiken. Maailmanmarkkinat vetävät Kiinaan ja juuri siellä sikiää kaikenlaisia pöpöjä. Ihmiset elävät sielläpäin eläinten seassa aivan eri tavalla kuin mitä meillä täällä. Aivan varmasti Kiinan viranomaiset ja WHO tiesivät että pandemia on tuloillaan. Se oltaisi voitu taltuttaa sulkemalla Kiina ulkomaailmalta mutta niin ei haluttu tehdä rahanahneuden vuoksi.
Pienyritykset kärsivät ja monikansalliset yhtiöt sen sijaan rikastuivat rikastumistaan sen kaiken myötä. Millään ei ole mitään väliä, kunhan vain raha virtaa rikkaiden tileille. Siksi Ukrainan sotakin on edelleen käynnissä. Kun on rahanahne ja moraali puuttuu niin tässä on tulos. He jotka lähtevät sotimaan ja vieläpä vapaaehtoisesti, ovat sokeita kun eivät tajua että lisäävät sillä vain rikkaiden ja tavallisten ihmisten välistä taloudellista ja vallankäytöllistä kuilua. - Anonyymi
Mä en ole sulle mitään unista kertonut.
Ehkä joku toinen. Itse en unia näe eikä kyyhkyset ja joutsenet lennä niissä.
- Anonyymi
Ei he ole edes antaneet minulle vaihtoehtoja, koska HEIDÄN MIELESTÄ PERHEIDEN HAJOTTAJAT OVAT SANKAREITA.
HE JOTKA OVAT USKOLLISESTI LASTEN KANSSA KOTONA JA HUOLEHTIVAT SIITÄ, ETTÄ LAPSET SEKÄ PUOLISO SAAVAT EDES RAKKAUTTA JOLLA LUODAAN TURVALLINEN, LÄMMIN SEKÄ HYVÄ KOTI OVAT RIKOLLISIA.
TUO ON SENTÄÄN KUNNIANLOUKKAUS, KOSKA MINÄ OLEN AINA TOIMINUT NOIN.
ELÄN EDELLEEN NOIN, KOSKA ASUN VANHEMPIENI LUONA JOTKA MENIVÄT NAIMISIIN, KOSKA SYNNISSÄ ALKOIVAT RYPEMÄÄN JA MINÄ OLEN KUNNIATON HÄPEÄLLINEN YHTEISKUNNAN ONGELMA.
JOS MINÄ JA VANHEMPANI EI OLTAIS KOSKAAN SYNNYTTY NIIN SUOMI OLISI MAAILMAN RIKKAIN SEKÄ ONNELLISIN MAA!- Anonyymi
Luuletko, että minusta on ollut mukava, kun PARISUHTEESSA OLEVAT OVAT VAHTINEET MINUA JOKA EN OLE EDES OLLUT PARISUHTEESSA JA MINUN LAPSET EIVÄT OLE EDES ASUNEET MINUN KANSSA.
LUULETKO, ETTÄ MINUSTA ON OLLUT MUKAVA, ETTÄ MINUN FACEBOOK PROFIILIN KUVIA SEKÄ SISÄLTÖÄ JOTA MINÄ TEIN KAVEREILLENI SEKÄ SEURAAJILLENI ERÄÄT LÄHTIVÄT LEVITTELEMÄÄN POLIISI TYÖPÖYDÄLLE!?
MINÄ EN EDES TIEDÄ KETKÄ MINUN KUVIA JA KIRJOITUKSIA OVAT KATSONEET SEKÄ LUKENEET.
MINUN FACEBOOK PROFIILIN SISÄLTÖ MUUTTUI VAHVASTI FEMINISMIKSI, MUTTA EN OLLUT MIES VIHAAJA ENKÄ MYÖSKÄÄN NARISTI, KOSKA MINÄ KÄSITTELIN FACEBOOKISSA MYÖS NÄITÄ AIHEITA.
EI MIEHET EDES HALUNNEET HAJOITTA MINUA, KOSKA HE OLIVAT ITSE MIEHIÄ JOTKA OLIVAT KOKENEET SAMAA.
MINÄ VEDIN PUOLEENI SAMANLAISIA IHMISIÄ, KOSKA VETOVOIMAN LAKI TOIMII NIIN.
NARSISTIT PYRKIVÄT AINA HAJOITTAMAAN KAIKEN HYVÄN MITÄ JOKU ONNISTUU LUOMAAN! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luuletko, että minusta on ollut mukava, kun PARISUHTEESSA OLEVAT OVAT VAHTINEET MINUA JOKA EN OLE EDES OLLUT PARISUHTEESSA JA MINUN LAPSET EIVÄT OLE EDES ASUNEET MINUN KANSSA.
LUULETKO, ETTÄ MINUSTA ON OLLUT MUKAVA, ETTÄ MINUN FACEBOOK PROFIILIN KUVIA SEKÄ SISÄLTÖÄ JOTA MINÄ TEIN KAVEREILLENI SEKÄ SEURAAJILLENI ERÄÄT LÄHTIVÄT LEVITTELEMÄÄN POLIISI TYÖPÖYDÄLLE!?
MINÄ EN EDES TIEDÄ KETKÄ MINUN KUVIA JA KIRJOITUKSIA OVAT KATSONEET SEKÄ LUKENEET.
MINUN FACEBOOK PROFIILIN SISÄLTÖ MUUTTUI VAHVASTI FEMINISMIKSI, MUTTA EN OLLUT MIES VIHAAJA ENKÄ MYÖSKÄÄN NARISTI, KOSKA MINÄ KÄSITTELIN FACEBOOKISSA MYÖS NÄITÄ AIHEITA.
EI MIEHET EDES HALUNNEET HAJOITTA MINUA, KOSKA HE OLIVAT ITSE MIEHIÄ JOTKA OLIVAT KOKENEET SAMAA.
MINÄ VEDIN PUOLEENI SAMANLAISIA IHMISIÄ, KOSKA VETOVOIMAN LAKI TOIMII NIIN.
NARSISTIT PYRKIVÄT AINA HAJOITTAMAAN KAIKEN HYVÄN MITÄ JOKU ONNISTUU LUOMAAN!SE ON KUNNIANLOUKKAUS JOS MINÄ ALAN KANSANEDUSTAJA EHDOKKAAKSI TAI IHAN MIKSI VAAN EHDOKKAAKSI MISSÄ SUOMEN KANSA SAA ÄÄNESTÄÄ.
HE JOIDEN KUNNIOITA MINÄ OLEN LOUKKAANTUNUT OVAT OMASTA MIELESTÄÄN MINUA PAREMPIA EDUSTAMAAN SUOMEN KANSAA.
FEMINISTI PUOLUE ON KYLLÄ MINUN PUOLUE AATTEILTAAN, KOSKA MINÄ OLEN SENTÄÄN SITÄ MIELTÄ, ETTÄ NAISET JA MIEHET VOIVAT TEHDÄ SAMOJA TÖITÄ, MUTTA NAISTEN PITÄÄ ITSE NÖYRTYÄ MIESTEN TASOLLE EIKÄ AINA VAATIA MIEHIÄ TEKEMÄÄN TÖISSÄ RASKAIMMAT JA PASKIMMAT TYÖT.
KYLLÄ MINÄ TIEDÄN, ETTÄ NAISET TOIMIVAT JUST NOIN.
POLIISI NAISET OVAT VIELÄ KAIKISTA PARHAITA TYÖN LUISTAJIA.
2 POLIISI ÄMMÄÄ TARVITAAN KANTAMAAN 1 MIES POLIISIN KANSSA YHTÄ MIESTÄ. TUO ON MINUSTA MIESTEN HALVEKSUNTAA, KOSKA POLIISI ON KAIKESTA HUOLIMATTA SUOMALAINEN MIES JOSTA 2 POLIISI ÄMMÄÄ TEKEE MUNATTOMAN SUOMALAISEN MIEHEN.
MEINAATKO, ETTÄ MINÄ ALAN TAAS JONKUN NAISEN KANSSA SUHTEESEEN JOKA ON MIES SILLOIN, KUN SAAN SEKSIÄ!?
TUSKIN SINÄKÄÄN HALUAT, ETTÄ MINÄ TULEN SINUN TYÖKAVERIKSI JA KÄYN TUTUKSI. MINUN ON PITÄNYT HUOLEHTIA EVÄÄT MUKAAN JA NE ON UNOHTANEET KOTIA. SINÄ ISTUT TYÖKAVEREIDEN KANSSA PÖYDÄSSÄ ODOTTAMASSA, ETTÄ VAIMOS TULEE ANTAMAAN RUOKAA, KOSKA SINÄ OLET KAUHEAN TAPPELUN JÄLKEEN VAIMON SAANUT.
VAIMO AVAA JÄÄKAAPPIN JA SANOO: VOI VITTU JA EI TÄSSÄ AUTA, KUN ANTAA PILLUA LOUNAAKSI KOSKA EVÄÄT JÄI KOTIA JA ET TIETENKÄÄN VOINUT SANOA, KUN LÄHETTIIN VAAN PAINOIT VAAN KAASUA MERKKINÄ, ETTÄ NYT ON KIIRE! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SE ON KUNNIANLOUKKAUS JOS MINÄ ALAN KANSANEDUSTAJA EHDOKKAAKSI TAI IHAN MIKSI VAAN EHDOKKAAKSI MISSÄ SUOMEN KANSA SAA ÄÄNESTÄÄ.
HE JOIDEN KUNNIOITA MINÄ OLEN LOUKKAANTUNUT OVAT OMASTA MIELESTÄÄN MINUA PAREMPIA EDUSTAMAAN SUOMEN KANSAA.
FEMINISTI PUOLUE ON KYLLÄ MINUN PUOLUE AATTEILTAAN, KOSKA MINÄ OLEN SENTÄÄN SITÄ MIELTÄ, ETTÄ NAISET JA MIEHET VOIVAT TEHDÄ SAMOJA TÖITÄ, MUTTA NAISTEN PITÄÄ ITSE NÖYRTYÄ MIESTEN TASOLLE EIKÄ AINA VAATIA MIEHIÄ TEKEMÄÄN TÖISSÄ RASKAIMMAT JA PASKIMMAT TYÖT.
KYLLÄ MINÄ TIEDÄN, ETTÄ NAISET TOIMIVAT JUST NOIN.
POLIISI NAISET OVAT VIELÄ KAIKISTA PARHAITA TYÖN LUISTAJIA.
2 POLIISI ÄMMÄÄ TARVITAAN KANTAMAAN 1 MIES POLIISIN KANSSA YHTÄ MIESTÄ. TUO ON MINUSTA MIESTEN HALVEKSUNTAA, KOSKA POLIISI ON KAIKESTA HUOLIMATTA SUOMALAINEN MIES JOSTA 2 POLIISI ÄMMÄÄ TEKEE MUNATTOMAN SUOMALAISEN MIEHEN.
MEINAATKO, ETTÄ MINÄ ALAN TAAS JONKUN NAISEN KANSSA SUHTEESEEN JOKA ON MIES SILLOIN, KUN SAAN SEKSIÄ!?
TUSKIN SINÄKÄÄN HALUAT, ETTÄ MINÄ TULEN SINUN TYÖKAVERIKSI JA KÄYN TUTUKSI. MINUN ON PITÄNYT HUOLEHTIA EVÄÄT MUKAAN JA NE ON UNOHTANEET KOTIA. SINÄ ISTUT TYÖKAVEREIDEN KANSSA PÖYDÄSSÄ ODOTTAMASSA, ETTÄ VAIMOS TULEE ANTAMAAN RUOKAA, KOSKA SINÄ OLET KAUHEAN TAPPELUN JÄLKEEN VAIMON SAANUT.
VAIMO AVAA JÄÄKAAPPIN JA SANOO: VOI VITTU JA EI TÄSSÄ AUTA, KUN ANTAA PILLUA LOUNAAKSI KOSKA EVÄÄT JÄI KOTIA JA ET TIETENKÄÄN VOINUT SANOA, KUN LÄHETTIIN VAAN PAINOIT VAAN KAASUA MERKKINÄ, ETTÄ NYT ON KIIRE!Olisko se sinusta ja sinun työkavereista mukava, kun teidän kaikkien vaimot olisi siellä työpaikalla ja jos HÄKE ilmoitus tulee niin lähetään LINJA-AUTOLLA hoitamaan HÄLYTYS TEHTÄVÄÄ, koska VAIMOT PITÄÄ OTTAA TURVALLISUUS SYISTÄ MUKAAN.
TUSKIN TUO MEITÄ VAIMOJA HAITTAA, KOSKA NIISSÄ BUSSEISSA ON SENTÄÄN KEITTIÖT, VESSAT SEKÄ KAIKKI MUUT MUKAVUUDET NIIN VAIMOT JA LAPSET VIIHTYY MIESTEN/ISIEN KANSSA TÖISSÄ.
JOS MIEHET EI PÄRJÄÄ NIIN VAIMOT TULEVAT PESÄPALLO MAILOJEN KANSSA AVUKSI. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisko se sinusta ja sinun työkavereista mukava, kun teidän kaikkien vaimot olisi siellä työpaikalla ja jos HÄKE ilmoitus tulee niin lähetään LINJA-AUTOLLA hoitamaan HÄLYTYS TEHTÄVÄÄ, koska VAIMOT PITÄÄ OTTAA TURVALLISUUS SYISTÄ MUKAAN.
TUSKIN TUO MEITÄ VAIMOJA HAITTAA, KOSKA NIISSÄ BUSSEISSA ON SENTÄÄN KEITTIÖT, VESSAT SEKÄ KAIKKI MUUT MUKAVUUDET NIIN VAIMOT JA LAPSET VIIHTYY MIESTEN/ISIEN KANSSA TÖISSÄ.
JOS MIEHET EI PÄRJÄÄ NIIN VAIMOT TULEVAT PESÄPALLO MAILOJEN KANSSA AVUKSI.Me vaimot sentään nähdään kaikki hyvät jutut ensin ja voidaan keskustella asiasta.
Seisotaan bussin ikkunassa ja kalkatetaan menemään. Olisko se sinusta mukava, kun minä olisin sinun vaimona vielä hän jonka ääni kuuluu ja hän/he joita olette pidättämässä sanovat: VOI VITUN XXXX TUOLLA BUSSISSA SELOSTAA JA KENEN KANSSA SIELLÄ OIKEIN ON, KOSKA EN TUON TOISEN ÄÄNTÄ TUNNE! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me vaimot sentään nähdään kaikki hyvät jutut ensin ja voidaan keskustella asiasta.
Seisotaan bussin ikkunassa ja kalkatetaan menemään. Olisko se sinusta mukava, kun minä olisin sinun vaimona vielä hän jonka ääni kuuluu ja hän/he joita olette pidättämässä sanovat: VOI VITUN XXXX TUOLLA BUSSISSA SELOSTAA JA KENEN KANSSA SIELLÄ OIKEIN ON, KOSKA EN TUON TOISEN ÄÄNTÄ TUNNE!TIENASI SIINÄ KYLLÄ VAIMONA SENTÄÄN BLING BLING RAHAA JA EI OLE EDES EPÄILYSTÄKÄÄN SIITÄ, ETTÄ EIKÖ SINUN TYÖKAVERIT JA HEIDÄN VAIMONSA SINUN VAIMOA HYVÄKSY JA EI OLE EDES PELKOA, ETTÄ OVAT EROA HETI OTTAMASSA.
EN MINÄ KYLLÄ SITÄ HYVÄKSY, ETTÄ NAIS POLIISIT OTTAVAT LOPPUTILIT JOS HE OVAT POLIISIEN VAIMOJA JO POLIISEINA.
SE ON SENTÄÄN MIES POLIISIEN TYÖSYRJINTÄÄ JA MINÄ EN KYLLÄ TYKKÄÄ SIITÄ TYKKÄÄ EIKÄ SINUN TYÖKAVEREIDENKAAN VAIMOT SIITÄ TYKKÄÄ.
TYKKÄSITKÖ MUKA ITSE SIITÄ, ETTÄ NAISET SYRJIVÄT SINUA VAIKKA MINÄ SENTÄÄN YRITÄN TUKEA SINUA VAIKKA SINÄ ET MUUTA TEE, KUN VITTUILET TAAS.
VITTUILEE KOSKA HÄN MIETTII MILLÄ HÄN VOI HYVITTÄÄ, KOSKA HÄN ON MINUN EXIÄ PAREMPI JA EDES MINUN EXÄT EIVÄT PYSTY SAMAAN MIHIN HÄN, KUN HÄN ALKAA HYVITTELEMÄÄN MINULLE VAIKKA HÄN EI OLISI TEHNYT EDES MITÄÄN.
HÄN ON SENTÄÄN TEHNYT TÖITÄ NIIN HÄNELLÄ ON VARA VAIMOON JA TUO ON SYY MIKSI HÄN OLI SITÄ MIELTÄ, ETTÄ KUNNIANLOUKKAUS SAKKO VANKINA VANKILASSA KÄYNTI OLI HYVÄ ASIA, KOSKA MEIDÄN ASIOIHIN JOS JOKU PUUTTUU NIIN HÄN PÄÄSEE MAKSAMAAN JA VANKILAAN. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TIENASI SIINÄ KYLLÄ VAIMONA SENTÄÄN BLING BLING RAHAA JA EI OLE EDES EPÄILYSTÄKÄÄN SIITÄ, ETTÄ EIKÖ SINUN TYÖKAVERIT JA HEIDÄN VAIMONSA SINUN VAIMOA HYVÄKSY JA EI OLE EDES PELKOA, ETTÄ OVAT EROA HETI OTTAMASSA.
EN MINÄ KYLLÄ SITÄ HYVÄKSY, ETTÄ NAIS POLIISIT OTTAVAT LOPPUTILIT JOS HE OVAT POLIISIEN VAIMOJA JO POLIISEINA.
SE ON SENTÄÄN MIES POLIISIEN TYÖSYRJINTÄÄ JA MINÄ EN KYLLÄ TYKKÄÄ SIITÄ TYKKÄÄ EIKÄ SINUN TYÖKAVEREIDENKAAN VAIMOT SIITÄ TYKKÄÄ.
TYKKÄSITKÖ MUKA ITSE SIITÄ, ETTÄ NAISET SYRJIVÄT SINUA VAIKKA MINÄ SENTÄÄN YRITÄN TUKEA SINUA VAIKKA SINÄ ET MUUTA TEE, KUN VITTUILET TAAS.
VITTUILEE KOSKA HÄN MIETTII MILLÄ HÄN VOI HYVITTÄÄ, KOSKA HÄN ON MINUN EXIÄ PAREMPI JA EDES MINUN EXÄT EIVÄT PYSTY SAMAAN MIHIN HÄN, KUN HÄN ALKAA HYVITTELEMÄÄN MINULLE VAIKKA HÄN EI OLISI TEHNYT EDES MITÄÄN.
HÄN ON SENTÄÄN TEHNYT TÖITÄ NIIN HÄNELLÄ ON VARA VAIMOON JA TUO ON SYY MIKSI HÄN OLI SITÄ MIELTÄ, ETTÄ KUNNIANLOUKKAUS SAKKO VANKINA VANKILASSA KÄYNTI OLI HYVÄ ASIA, KOSKA MEIDÄN ASIOIHIN JOS JOKU PUUTTUU NIIN HÄN PÄÄSEE MAKSAMAAN JA VANKILAAN.Kyllä minä tuollaiseen työhön voisin lähteä toisten vaimojen kanssa.
Minä oon niin innoissani, kun seuraan ja selostan niin jutut ovat ihan omaa luokkaansa.
Minä olen pohojalaanen, karjalainen sekä lappilainen ja minä sen lisäksi asunut Ruotsissa, Norjassa sekä Suomessa muuallakin enkä vain pienessä TUPPUKYLÄSSÄ.
Minä olen yksin muuttanut etelään Suomeen lapsen ja Espoo oli siihen aikaan Suomen suurin kaupunki ja Tampere oli toiseksi suurin jos minä oikein muistan.
En minä muista hänen nimeä enään, mutta minä kävin sentään silloin 2000 luvun alussa MIESTEN KANSSA TREFFEILLÄ joilla oli sentään vara tarjota kahvit ja pääsin vielä muutaman kerran sen ajan hienon Bemarin etupenkille. Yksi mies ajeli Tampereelta Espooseen KATSOMAAN MINKÄ NÄKÖINEN NAINEN MINÄ OLEN.
Hän kertoi ja minä sanoin hänelle, että: OLEN KYLLÄ IVALOSTA MUUTTANUT TÄNNE.
TOTTA KAI MINÄ PYÖRIN SAMALLA TAVALLA NIIN, KUIN KAKSOISLIEKKI RAKKAUS. MINULLA OLI LYHYET HIUKSET JA LEVIKSET SIIHEN AIKAAN.
KYLLÄ MINUN LEVIKSET OVAT MYÖS REVENNEET NIIN, KUIN MONIEN MUIDENKIN.
MINUN EI TARVINNUT OSTAA, KOSKA TÄTINI TOI RUOTSISTA MINUN SERKKU-POIKIEN LEVIKSIÄ JA MUITA FARKKUJA, KOSKA POJAT LIHOVAT JA MINÄ EN.
MINÄ OLEN SENTÄÄN SAANUT HEILTÄ MYÖS YHDEN ROTSIN, KOSKA EI KUKAAN OLE SITÄ OTTANUT KÄYTTÖÖN.
SYY ON SE, ETTÄ SE ON MIESTEN TAKKI MUTTA NÄYTTÄÄ PAREMMALTA MINUN PÄÄLLÄ. MINÄ SITTEN SANOIN, ETTÄ: OKEI TÄÄ ON SITTEN PANOSTAJAN TAKKI JA MINÄ OLEN VANHEMPI PANOSTAJA.
TÄTINI JOKA ON KUOLLUT TOI AIKOINAAN SEN TAKIN, MUTTA EN OLE ONNEKSI KÄYTTÄNYT SITÄ TAKKIA.
- Anonyymi
Ne kuuluisat sopulit eivät syöksyneet kielekkeeltä alas, ne työnnettiin kuvaustiimin toimesta. Eli eivät itse tehneet sitä valintaa.
- Anonyymi
Niin, mutta olihan siinä myös sitä seurataan johtajaa meininkiä.
- Anonyymi
Katoppa korppi itse peiliin mitä saat aina aikasiksi. Siitähän olet sanonutkin jo aikaisemmin kun siivoat palstaa oman näkemyksesi mukaan.
- Anonyymi
Se joka tällä palstalla kirjoittelee ei voi etsiä syyllistä eikä uhria. Palsta elää 24 /7 ja kirjoittajat vaihtuu.
- Anonyymi
Ainoat mitkä eroaa täällä on suorat sanat ja kiertäen kertoen.
- Anonyymi
Sidotko kätemme ?
- Pannaan rivit järjestykseen ensin.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4022132Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek121999Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2501405Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.821059Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel56975Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia402948Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä39828- 56789
- 75760
Hyvää yötä mies
Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo70734