Huonosta valvonnasta. Punamieliset saa täällä mässäillä haluamallaan tavalla. Tämä on keskustan palsta, ei punavihreitten. Me mukana olevat keskustalaiset emme pidä lainkaan vavomon tyylistä. Kuin aito-arskan aikaan, äärivasemmistolaisena poisti hyvät keskstaa tukevat kirjoitukset.
NÄIN EI VOI JATKUA !
Haastan ylläpidon
21
183
Vastaukset
- Anonyymi
Huonosta valvonnasta. Punamieliset saa täällä mässäillä haluamallaan tavalla. Tämä on keskustan palsta, ei punavihreitten. Me mukana olevat keskustalaiset emme pidä lainkaan valvomon tyylistä. Kuin aito-arskan aikaan, äärivasemmistolaisena poisti hyvät keskustaa tukevat kirjoitukset.
NÄIN EI VOI JATKUA !- Anonyymi
Ei tartte toistaa eikä HUUTAA!
- Anonyymi
Juu ja nuo persu ja Pietarin trollit tää kovin haukkuu vihervassareita ja ay liikettä .
- Anonyymi
Tämän on vapaa palsta kertoa mielipiteensä asioista.
Eli sananvapaus.Ei tänne tarvitse tulla lukemaan jos
on mielensä pahoittaja. - Anonyymi
Harvoinpa tällä palstalla Keskustaa mainitaan.
- Anonyymi
Ymmärrät väärin palstan tarkoituksen. Tällä palstalla keskustan tulisi olla puheenaiheena, joko sitä kehuen tai moittien. Enemmän täällä kuitenkin puhutaan muusta, punavihreistä tai muista keskustelijoista.
- Anonyymi
Se punavihreän rääkkyjän mielipide "ettei meitä saa häiritä" mitä täällä kerromme.
- Anonyymi
Jos aloituksessa ei ole mitään Keskustaan liittyvää, niin tee siitä ilmoitus. Yleensä palstan aiheeseen liittymättömät avaukset poistuvat parin tunnin sisällä.
Sillähän ei ole mitään merkitystä, millaista suuntausta avaukset edustavat, kunhan aiheena vain on jollain tavalla Keskusta ja sen harjoittama politiikka. Tämä ei ole millään tavalla "keskustalaisten" palsta, vaan kaikille tarkoitettu palsta, jossa on tarkoituksena keskustella Keskustasta.Tee myös ilmoitus persutrolliksi nimittelystä ja saman viestin spämmäämisestä.
Olen pitkään palstalla olleena ollut yhteydessä ylläpitoon näistä itse itsensä palstapoliiseiksi nimittäneistä.
Palsta on mennyt pilalle näiden takia.- Anonyymi
No, siinä sitten heti toinen samanlainen.
T: Tuon viestin klo 12.11 kirjoittanut - Anonyymi
Oikeiston.sos.dem kirjoitti:
Keskustasta lauseen keskellä kirjoitetaan pienellä.
iso ja pienikirjain on aina makuasia, onko miten. Käytäntö vaihtelee.
Kommunisti kirjoittaa aina isolla suuntansa idolinsa. Me keskustalaiset ei sitä tehdä keskustalaisista kirjoittaessamme. Täällä palstoilla ihan hyvin voisi olla kaikki pienellä.
Tämä kuin puhetta, ei äidinkielen koetta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommunisti kirjoittaa aina isolla suuntansa idolinsa. Me keskustalaiset ei sitä tehdä keskustalaisista kirjoittaessamme. Täällä palstoilla ihan hyvin voisi olla kaikki pienellä.
Tämä kuin puhetta, ei äidinkielen koetta.Poimintoja Keskustan omilta nettisivuilta, copypastena:
Se puolestaan muodostaa pohjan Keskustan eduskuntavaaliohjelmalle 2027.
Pidä kiinni Keskustan uutisista ja ajatusmaailmasta
Johtopäätös: Puolueen nimi kirjoitetaan isolla myös keskellä lausetta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poimintoja Keskustan omilta nettisivuilta, copypastena:
Se puolestaan muodostaa pohjan Keskustan eduskuntavaaliohjelmalle 2027.
Pidä kiinni Keskustan uutisista ja ajatusmaailmasta
Johtopäätös: Puolueen nimi kirjoitetaan isolla myös keskellä lausetta.Kielitoimistossakin asiasta on keskusteltu, mutta se on pitäytynyt kannalla, että isoja alkukirjaimia käytetään vain puolueiden virallisissa nimissä:
"Vuodelta 1968 peräisin olevan suosituksen mukaan puolueiden käyttönimet kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella. Isoja alkukirjaimia käytetään vain silloin, kun mainitaan puolueen virallinen, puoluerekisteriin merkitty nimi (kuitenkin ilman lyhennettä rp. ’rekisteröity puolue’), esimerkiksi Kansallinen Kokoomus, Suomen Sosialidemokraattinen Puolue, Vihreä liitto, Suomen Keskusta. Näitä nimiä tarvitaan kuitenkin hyvin harvoin".
https://kielikello.fi/puolueiden-nimet-iso-vai-pieni-alkukirjain/
Itse olen samalla kannalla lähinnä siitä syystä, että pieni alkukirjain ei hyppää tekstistä silmille. Puolueiden käyttönimethän esiintyvät teksteissä rasittavankin tiheään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä kuin puhetta, ei äidinkielen koetta.Et sinä persutollo edelleenkään mikään keskustalainen ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kielitoimistossakin asiasta on keskusteltu, mutta se on pitäytynyt kannalla, että isoja alkukirjaimia käytetään vain puolueiden virallisissa nimissä:
"Vuodelta 1968 peräisin olevan suosituksen mukaan puolueiden käyttönimet kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella. Isoja alkukirjaimia käytetään vain silloin, kun mainitaan puolueen virallinen, puoluerekisteriin merkitty nimi (kuitenkin ilman lyhennettä rp. ’rekisteröity puolue’), esimerkiksi Kansallinen Kokoomus, Suomen Sosialidemokraattinen Puolue, Vihreä liitto, Suomen Keskusta. Näitä nimiä tarvitaan kuitenkin hyvin harvoin".
https://kielikello.fi/puolueiden-nimet-iso-vai-pieni-alkukirjain/
Itse olen samalla kannalla lähinnä siitä syystä, että pieni alkukirjain ei hyppää tekstistä silmille. Puolueiden käyttönimethän esiintyvät teksteissä rasittavankin tiheään.Ok, kiitos sivistämisestä! En osannut asiaa kielikellosta etsiä, vaikka joskus työni puolesta sivua käytän.
- Anonyymi
Kaameeta puppua.
- Anonyymi
Keskusta on ainoa ja oikea kommunistinen puolue! HO HOO, HO HOO!
- Anonyymi
Poistakaa aloitus koska se ei sisällä lainkaan palstan aiheeseen liittyvää asiaa.
- Anonyymi
Sisältää paljonkin, et vain osaa tulkita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sisältää paljonkin, et vain osaa tulkita.
Sinun logiikallasi mikä tahansa asia on kytköksessä toiseen. Ne lukemattomat aloitustesi aivopierut, joissa pelkästään otsikko ja sisältö eivät kohtaa mitenkään toisiaan. Aivan kuin aivopierusi siitä, että esim. PS ja VKK olisivat keskustalaisia puolueita. Keskusta ei edusta pölhöoikeistoa eikä oikeistoa ylipäätäänkään.
"VKK on osa keskustaa"
-Pankkomajuri-
HAH HAH HAA!!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 784418
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺754253Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433649Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163243Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle392887En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142602Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102474IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm361744Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1571645Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli861167