Onko muilla sellaista harmia että spermaa tulee tosi paljon. Kun runkkaan kastelee koko vatsan, rinnan ja toisinaan kasvoillekkin. Tulee kamala sotku ja toisinaan lentelee ympäriinsä. Tietenkin voisin runkata vessassa mutta sperma vatsalla myös kiihoittaa. Ei juurikaan auta vaikka runkkaan useammin. Otin juuri kovan käteen ja enköhän anna mennä lattialle
Liikaa spermaa
21
694
Vastaukset
- Anonyymi
Mikset laita kortonkia päälle kun vetelet? Mulla kans tavaraa tulee välillä oikein kunnolla kun en runkkaa usein. Kerran viikossa pitkä sessio jonka aikana pidättelen niin kyllä lopulta sitä tulee senkin takia paljon.
Mä bim ja rakastan runkkaamista. Sperma kiihottaa ihan älyttömästi. Muutaman kerran päässy imemään oikein runsas lastista miestä,Ihanaa! Pojat tykkää ku nielen halukkaasti kullin kermat. Anna lentää vaan ja aattele miten joku himoitsis lastias
- Anonyymi
tuleepa sitä paljon.
hmmm
- Anonyymi
Moni nainen nauttii kun paljon tulee.
- Anonyymi
Olisipa hienoa ottaa tuommonen kunnon lasti paksua spermaa suuhun
- Anonyymi
Shottilasin saa täyteen kahdella varvilla
- Anonyymi
Mullakin tulee paljon ja sotku on melkoinen jos vaan päästää vapaasti lentämään. Runkkaan siksi melkein aina alkkareihin. Nytkin on muna kovana miesten Thongeissa. Ne on kyl kohta läpimärät lämpimästä spermasta mutta mahtavaa laueta heti aamusta.
- Anonyymi
Minä runkkaan hameen tai mekon helmaan.
- Anonyymi
Leski anoppini varmaan tykkää kun sen luona käydessäni salaa runkkaan runsaat spermat anopin pikkuhousuille...
- Anonyymi
Joo, myös naisten pikkarit kelpaa hyvin. Millaisia sun anoppi käyttää? Mahtuuko koko lasti niihin? Millä verukkeella meet aina käymään?
- Anonyymi
Sukkahousut on myös kiva sotkea kunnolla...anopin..!?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, myös naisten pikkarit kelpaa hyvin. Millaisia sun anoppi käyttää? Mahtuuko koko lasti niihin? Millä verukkeella meet aina käymään?
Käydään vaimon kanssa kylässä aika usein ja vaimo käy silloin sille kaupassa ja apteekissa, usein anopin kanssa niin saan rauhassa spermaa sen valkoiset xxl slogit tai silkkiset pikkuhousut, se tietää kyllä mitä vävy touhuaa niin jättää aina juuri päällään olleita niin tuoksut on ihanan kiimaiset, joskus harvoin saan jäädä kahdestaan leski anopin niin menen silloinkin kylppäriin runkkaamaan ja jätän oven pikkaisen raolleen niin kuulen ja näekin että anoppi tulee ovelle kuunteleen ja kurkkimaan vävyn touhuja silloin äänekkäästi runkkaan ja kuiskin kiimassa kuinka haluan anopin ihanaa pillua ja laukean voimalla pikkareihin, olen aikoinaan jo sanonut että haluisin pitää anoppia hyvänä mutta anoppi sanoi ettei voida tehdä vaikka molemmat haluisi kun se olisi väärin tytärtä kohden.
- Anonyymi
Olemme pariskunta ja olemme hakeneet seuraa runsaasti tulevasta miehestä jo jonkin aikaa mutta aika huonosti heitä on löytynyt. pari käyty testaamassa mutta pettymyksiä määrän suhteen ovat olleet
- Anonyymi
Joo nämä jutut täällä kanki kovana ja ämpärillinen kermaa ovat vanhempien setämiesten taakse jäänyttä nuoruuden unelmaa. Mutta pidetään hauskaa ja roiskitaan sen verran mitä tulee letkusta ulos.
- Anonyymi
Voiko tulla liikaa ellei nyt ihan paloletkun lailla laukea? Itseltäkin tavaraa tulee omasta mielestä ihan hyvin, 6-10 ruiskausta joista selälleen vedellessä juurikin joskus saattaa naamaankin osua. Jos päivittäin vetelee tai nussii usean kerran niin kyllähän se tuolla vähenee. Ei ole kumppanit valitelleet eikä itsekseenkään touhutessa sotku haittaa. Yleensä tapana runkkaillessa laueta joko itsensä päälle ja siitä suihkuun tai sitten tietokonepöydelle josta sotkujen keruu paperilla ja välillä pöydän pesu tujuin pesuainein. Yleensä myös itsekseen touhutessa tulee edgeteltyä ja sotku sen mukaista jos kerran-pari päivään tahdilla vetelee, mutta myös nautinto samaa luokkaa
- Anonyymi
Itselläni tulee todella paljon spermaa, kun runkkaan anopin käytetyille alushousuille. Luulen, että se johtuu kiimasta anoppia kohtaan ja mahtavista aromeista anopin alushousuissa. Ei se varsinainen harmi ole, mutta vaikea saada kunnolla pyyhittyä ne pois. Varmaan anoppi on huomannutkin joskus tahroja alushousillaan, mutta ei ole sanonut koskaan mitään.
- Anonyymi
Suuntaan spermasuihkut suuhuni tai sotken pukemani naisen asut spermaan.
- Anonyymi
Sehän on mahtavaa kun kaverilta tulee spermaa heti kunnon lasti. Kerran yksi tyyppi halusi roiskia spermat mun nahoille. Spermat vaan valui pitkin tiukkojen nahkahousujen verhoamaa reittä... ja suuhun joskus kunnolla että valuu pitkin leukaa. Se vaan kiihottavaa kun kunnolla tulee....
- Anonyymi
Eilen taas oltiin vanhan leskianopin luona kylässä ja vaimo kävi sen kanssa kaupassa niin sain rauhassa käydä kylppärissä katsomassa minkä aarteen on anoppi vävylleen jättänyt, oli ihanat silkki pikkuhousut kiimasta vielä kosteat ja sukkahousut mitkä tuoksuivat vähän parfyymilta niitä tuoksuttelin ja runkkasin samalla fantsoin anopista, kyllä tulikin runsaasti spermaa kun kiimaisena tuoksutin samalla pikkuhousuja kun runkkasin sukkahousuilla hieroen kulliani, spermat oikein pursui niiden läpi, kyllä sai anoppi kunnon lastin aikaan. Varmaan kun lähdettiin meni katsomaan minkä aarteen vävy on jättänyt anopille.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2077108
- 594672
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434494- 733302
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161965Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261717- 171690
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411590- 341479
- 1431247