Jatkuvaa toisten haukkumista ja uhkailuja onks teillä paha olla vai mikä homma?
On kyllä häiriintynyt mesta
9
210
Vastaukset
- Anonyymi
Tää on ikävä palsta.Enempi noi purkaukset ymmärtää kuin taas nämä lempiväisten väliset viestittelyt tässä osioissa.Menkööt muihin osioihin viestitteleen hempeitä.
IKÄVÄ palsta on ikävää.- Anonyymi
On todellakin ikävä palsta
- Anonyymi
Ikävä suhteet osiossa mielestäni tarkoittaa juurikin ikävää rakasta ihmistä kohtaan ehkäpä nimi pitäisi olla kaipaus niin kaikki ymmärtää. Eikä ikäviä asioita.
- Anonyymi
Jos jostain kulmasta irtoais jotain, jotenkin. Kotoa tuli vähän huonot eväät.
- Anonyymi
Välillä miettii et miksi nuo harhaiset ja uhkailut saa jäädä. Itse kirjoitin kutitushirviö ja halimonsteri niin poistettiin. 😳 Samaan aikaan joku saa kirjoittaa lasten tappamis juttujaan tänne jotain uloste juttuja ja muuta ihan sairasta. Tasan ei mene nallekarkit.
- Anonyymi
Minä en ymmärrä miten jotkut ajattelevat, että tätä kautta manipuloimalla saisi jotain aikaan. Ei hirveästi herätä kunnioitusta sellainen, että täällä kirjoittaa eikä suoraan. Mieheltä.
- Anonyymi
Tämä on kuitenkin siitä mielenkiintoinen paikka, että mies saa selvän käsityksen siitä millaiseksi wanhusnaiset muuttuvat.
- Anonyymi
Sinunkaltainen mies, joka ei pääse tosielämässä naisia lähellekään. Kaikki tieto perustuu trolleihin ja someen.
Puhu vaan itsestäsi, muut saattaa tietää paremmin.
- Anonyymi
Samaa mieltä ap.n kanssa.
Vouhotusta, haukkumista, uhkailuja.
Sama kuin aina.
Anonyymina keskustelupalstalla. Jos ei tunnisteita käytä turha vouhottaa asioitten kanssa. Vuoristorata elämää, " jos olisin nähnyt häntä aiemmin tai paremmin, hänellä ei olisi huussirotan tapoja "
Älä ole noin dramaattinen palstalaisille.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2274385Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii722832- 472383
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431677- 781349
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘61986PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64840
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86834Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53822