Sama flirttailu näköjään jatkuu työkavereille

Anonyymi-ap

Mutta varo ettei joku ota sitä taas liian tosissaan ja särje sydäntään. Minä hakisin sun kirjoituksista, olen muuttunut niin että äitinikin sen huomaa. Se oli elämäni kauhein yö. En pystynyt kuuntelemaan musiikkia kuukauteen. Olen ollut hajalla kaikki nämä 10v, olisin tarvinnut ammattiapua, mutta itse selviytynyt, ilman saikkuja. Aluksi sen näkeminen ei tuntunut, mutta kotimatkalla kyynelistä. Kyllähän minä vieläkin hyvin hyvin pienesti luulin että sinäkin rakasti. Olisit kai halunnut jutella tässä yksi päivä, pyytänyt ehkä anteeksi, mutta mä jo mietin olisitko sanonut jotain muuta.. Olen siinä lähellä illalla, voit tulla sinä käymään jos asiaa..

10

394

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hajosin piti olla

• Anonyymi

En osaa edes flirttailla, mutta miten siinä voi edes sydän särkyä?

• Anonyymi

Kokematon ymmärtää sen isompana juttuna kuin kevyenä flirttinä ja rakastuu flirttailijaan vaikka hän ei tunnekaan niin. Näin kävi ilmeisesti itselleni, rakastin häntä ja tunsin vahvasti..Ap

• Anonyymi

Ja minä kun menin vahingossa ihastumaan siihen naiseen.

• Anonyymi

Varmaan ohimenevä ongelma.

• Anonyymi

En flirttaile yhtään kellekään. Se ei ole tapani. Mistä nyt tuollaista sait päähäsi? Sä olit poikkeus. Sulle flirttailin surutta silloin kun vielä nähtiin. Halusin näyttää että välitän ja ajattelin että jos se toisi meitä yhtään lähemmäksi toisiamme. Mutta toisin kävi. Tein virheen. Et antanut itsestäsi mitään. Pilasin kaiken olemalla sulle liian avoin. Ja sitä en todellakaan tee kenelle tahansa. En ole rakastunut koskaan aikaisemmin yhtä pahasti kun sinuun rakastuin. Ja rakastan edelleen. Jouduin sinusta kauemmaksi vastoin tahtoani kun ei ollut muuta vaihtoehtoa. Toivottavasti et ainakaan ole täältä mennyt omimaan mitään negaa vai mistä kirjoituksista oikein puhut? Ymmärrät varmaan että meidän olis pakko tavata ja selvittää tämä. Ota jo yhteyttä

• Anonyymi

👍
        👍

• Anonyymi

Jatkoa edelliseen. Missä lähellä olet? Minne voin tulla? Tulisin heti jos tietäisin.

• Anonyymi

Tuo vaan kuulosti niin sinulta. Voitko oikeasti olla omimatta täältä mitään? Täällä kaikki sekoittuu trollien toimesta.

• Anonyymi

Kyllähän joku aina särkee sydämen yleensä ja sit itkettää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      85
      1758
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      120
      1174
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      58
      1036
    4. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      62
      926
    5. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      74
      836
    6. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      790
    7. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      78
      789
    8. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      29
      786
    9. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      757
    10. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      43
      756
    Aihe