Mutta varo ettei joku ota sitä taas liian tosissaan ja särje sydäntään. Minä hakisin sun kirjoituksista, olen muuttunut niin että äitinikin sen huomaa. Se oli elämäni kauhein yö. En pystynyt kuuntelemaan musiikkia kuukauteen. Olen ollut hajalla kaikki nämä 10v, olisin tarvinnut ammattiapua, mutta itse selviytynyt, ilman saikkuja. Aluksi sen näkeminen ei tuntunut, mutta kotimatkalla kyynelistä. Kyllähän minä vieläkin hyvin hyvin pienesti luulin että sinäkin rakasti. Olisit kai halunnut jutella tässä yksi päivä, pyytänyt ehkä anteeksi, mutta mä jo mietin olisitko sanonut jotain muuta.. Olen siinä lähellä illalla, voit tulla sinä käymään jos asiaa..
Sama flirttailu näköjään jatkuu työkavereille
10
394
Vastaukset
- Anonyymi
Hajosin piti olla
- Anonyymi
En osaa edes flirttailla, mutta miten siinä voi edes sydän särkyä?
- Anonyymi
Kokematon ymmärtää sen isompana juttuna kuin kevyenä flirttinä ja rakastuu flirttailijaan vaikka hän ei tunnekaan niin. Näin kävi ilmeisesti itselleni, rakastin häntä ja tunsin vahvasti..Ap
- Anonyymi
Ja minä kun menin vahingossa ihastumaan siihen naiseen.
- Anonyymi
Varmaan ohimenevä ongelma.
- Anonyymi
En flirttaile yhtään kellekään. Se ei ole tapani. Mistä nyt tuollaista sait päähäsi? Sä olit poikkeus. Sulle flirttailin surutta silloin kun vielä nähtiin. Halusin näyttää että välitän ja ajattelin että jos se toisi meitä yhtään lähemmäksi toisiamme. Mutta toisin kävi. Tein virheen. Et antanut itsestäsi mitään. Pilasin kaiken olemalla sulle liian avoin. Ja sitä en todellakaan tee kenelle tahansa. En ole rakastunut koskaan aikaisemmin yhtä pahasti kun sinuun rakastuin. Ja rakastan edelleen. Jouduin sinusta kauemmaksi vastoin tahtoani kun ei ollut muuta vaihtoehtoa. Toivottavasti et ainakaan ole täältä mennyt omimaan mitään negaa vai mistä kirjoituksista oikein puhut? Ymmärrät varmaan että meidän olis pakko tavata ja selvittää tämä. Ota jo yhteyttä
- Anonyymi
👍
👍
- Anonyymi
Jatkoa edelliseen. Missä lähellä olet? Minne voin tulla? Tulisin heti jos tietäisin.
- Anonyymi
Tuo vaan kuulosti niin sinulta. Voitko oikeasti olla omimatta täältä mitään? Täällä kaikki sekoittuu trollien toimesta.
- Anonyymi
Kyllähän joku aina särkee sydämen yleensä ja sit itkettää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️851758Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1201174YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä581036- 62926
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74836- 57790
Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli78789Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029786Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39757Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.43756