"Olli Kekkonen (ps.) ja Hanna-Kaisa Lähde (vihr.) kohtasivat vastakkaisilla vaaliteltoilla kymmenen vuotta sitten. Rakkaus alkoi, kun Kekkonen tippui sängystä."
https://yle.fi/a/74-20165699
"Hervoton nauru raikaa alati rintamamiestalon olohuoneessa, kun Hanna-Kaisa Lähde ja Olli Kekkonen sanailevat toisilleen.
– Meidän suhde on sellainen talo, jota korjataan koko ajan, vaikka sitä ei tarvitsisi korjata. Oikeastaan sinä keksit, mitä pitäisi korjata ja minä jätän toteuttamatta, laukoo Olli Kekkonen Lähteelle ja pyrskähtää nauruun.
Kyse ei ole mistä tahansa parista, vaan vihreiden ja perussuomalaisten poliitikoista, jotka ovat rakastuneet toisiinsa."
"Kun meidät potkaistiin etätöihin, kaksi taloa helpotti elämää. Emme olisi voineet käsitellä salassa pidettäviä asioita saman katon alla, Lähde kertoo."
"Riitoja vain harvoin
Pariskunta riitelee harvoin politiikasta. Kekkosen mukaan puoliso ottaa ajankohtaisohjelmia katsoessaan välillä kieppejä ja huutaa televisiolle. Silloin mies painuu ulos savukkeelle ja antaa vaimon pauhata rauhassa."
"47-vuotias Kekkonen työskentelee perussuomalaisten kansanedustaja Juho Eerolan eduskunta-avustajana.
50-vuotias Lähde toimii vihreiden Kaakkois-Suomen piirin puheenjohtajana ja työskentelee ehkäisevän päihde- ja mielenterveystyön koordinaattorina."
Persuilun ja vihertelyn välimatka ei lopultaaan ole kovin suuri? Ovathan Halla-aho ja Purra entisiä vihreitä.
"Sofia Virta murtui kyyneliin käräjillä – kertoi saaneensa tukea Riikka Purralta"
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011279751.html
Mitäs WOKE/DEI-kriitikot tästä tuumivat?
Vihreiden Hanna-Kaisa Lähde etsi rakkautta - näin kävi, kun hän löysi perussuomalaisen miehen
10
131
Vastaukset
- Anonyymi
Ne tuumi: Fake news
- Anonyymi
Seuraavaksi vaativat Eerolaa potkimaan avustajan pellolle vihersuhteensa vuoksi?
- Anonyymi
Kuinka sairas onkaan sosialisti-häirikkö. Rakkauskin on ase hyökkäillä ihmisten kimppuun. Sairasta, todellakin sairasta,
- Anonyymi
Millä sairaalla mielellä aloituksesta saa hyökkäyksen ihmisten kimppuun?
Eihän siinä käyty kenenkään kimppuun! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä sairaalla mielellä aloituksesta saa hyökkäyksen ihmisten kimppuun?
Eihän siinä käyty kenenkään kimppuun!Eikö ? No, mikäs hieno ja ylevä tarkoitus sillä aloituksella sitten olikaan ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö ? No, mikäs hieno ja ylevä tarkoitus sillä aloituksella sitten olikaan ?
Esimerkiksi muistuttaa siitä että vihreä tulevaisuus on myös persujen tavoite.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Esimerkiksi muistuttaa siitä että vihreä tulevaisuus on myös persujen tavoite.
Ei varmasti ole, sen ei pitäisi olla kenenkään tavoite. Maapallo ei kestä sitä, eikä talous.
- Anonyymi
Ihanaa että persutkin alkavat vihertää.
- Anonyymi
viiskymppisille kelpaa kaikki 🤣
- Anonyymi
hauta häämöttää siksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 714322
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺684166Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363572Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163153Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle352818En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142582Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102364IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm251491Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1571292Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli751089